Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom SIF-OB

    Spelmann i dag for mig.

    Ruud, LN og Toppel som runner up

    #2
    Spelmann. Fight og attitude. Og ikke mindst matchvinder.

    Comment


      #3
      Spelmann of the match...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Spelmann of the match...

        Comment


          #5
          Spelmann
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Synes faktisk ikke, der er nogen som spiller en fremragende kamp. Men Høegh var solid, og lavede ingen fejl i defensiven, samt var god i første halvleg i pasningsspillet fremad i banen.
            LN gør det meget godt, men han er ALT for febrilsk i sit spil, og er slet ikke rolig nok når han har bolden. Ligner ofte han spiller hurtigere end han egentlig kan. Og så kan jeg ikke forstå en så rutineret spiller, er ude af position så mange gange, både når modstanderen har bolden, men også når vi selv har den. Både i kampen mod FCN og kampen i dag, bliver han fremme i lang tid efter en dødbold, i stedet for at komme med hjem. Samt at han også i nogle situationer aflevere bolden ud på kanten efter at have erobret bolden, og så ellers sætte i løb fremad. Både i kampen mod FCN og i dag, var det ved at koste. Heldigvis lavede SIF en afleveringsfejl, i en ellers 3 mod 2 situation, hvor LN var fanget langt fremme i banen. Heldigvis er han god til at redde sig selv (og andre når de laver fejl), så det sjælden koster.

            MOM = Høegh

            Comment


              #7
              Høegh

              Comment


                #8
                Spelmann

                Comment


                  #9
                  Spelmann
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #10
                    Ruud er fremragende i dag både offensivt og defensivt. Vi kommer virkelig til at savne ham. Han får min stemme.

                    Spelman og Høegh var også bundsolide igen...

                    Comment


                      #11
                      Høegh er den bedste i dag. Fejlfri i alt.

                      Comment


                        #12
                        Ruud. Fremragende indlæg han ligger i dag, og solid defensivt. Med lidt held havde han endt med et par assists, hvis Falk havde haft skyggen af angriberinstinkt, og sparket i stedet for at drible i situationen, der ender med målet. Han lagde også en klassebold til Kryger, der så sparkede hul i luften (eller hoppede bevidst over bolden), hvorefter bolden endte ved Emil på bagerste stolpe, hvor han ikke evnede at dreje den i næsten tomt mål.

                        Kasper Larsen synes jeg spillede en fabelagtig første halvleg. Ikke en eneste fejl og vandt alle dueller. Men det var nok også nemt at stå i det forsvar i første halvleg, da de konstant var i overtal. Toppel også med en solid kamp, men igen horribel med fødderne!

                        Comment


                          #13
                          Ruud - der bliver noget at leve op til for afløseren ...

                          Comment


                            #14
                            Spelmann - krigeren over dem alle. Når man er bundhold, så er det vigtigt med folk som vil vinde.

                            Ærgerligt at se Emil have mulighed for en god kontra - stoppe op - hvorefter han lægget bolden for fødderne af en SIF spiller. EL skylder efterhånden et par mål - håber OP får fortalt den gode Emil, at der skal mere indsats. Med indsats tror jeg også målene vil komme. Falk er næsten det modsatte. Falk vil gerne, så meget, men i dag var der ikke så meget som lykkedes. Håber Falk er 100% når foråret sætter ind.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Synes faktisk ikke, der er nogen som spiller en fremragende kamp. Men Høegh var solid, og lavede ingen fejl i defensiven, samt var god i første halvleg i pasningsspillet fremad i banen.
                              LN gør det meget godt, men han er ALT for febrilsk i sit spil, og er slet ikke rolig nok når han har bolden. Ligner ofte han spiller hurtigere end han egentlig kan. Og så kan jeg ikke forstå en så rutineret spiller, er ude af position så mange gange, både når modstanderen har bolden, men også når vi selv har den. Både i kampen mod FCN og kampen i dag, bliver han fremme i lang tid efter en dødbold, i stedet for at komme med hjem. Samt at han også i nogle situationer aflevere bolden ud på kanten efter at have erobret bolden, og så ellers sætte i løb fremad. Både i kampen mod FCN og i dag, var det ved at koste. Heldigvis lavede SIF en afleveringsfejl, i en ellers 3 mod 2 situation, hvor LN var fanget langt fremme i banen. Heldigvis er han god til at redde sig selv (og andre når de laver fejl), så det sjælden koster.

                              MOM = Høegh
                              Det er jo svært at vide hvad LN har besked på at gøre. Kan sagtens være at Ove har bedt ham om at blive fremme efter dødbolde i håb om at der kommer en retur man kan slå ind i feltet igen. Jeg lagde ikke mærke til at LN gjorde det under TB, så jeg kunne sagtens forestille mig at det er noget Ove har bedt ham om. Derfor synes jeg også det er hårdt at lade det trække ned i vurderingen.

                              Anyways, for mig står den mellem Høegh og Spelmann. Men det bliver Spelmann.

                              Comment

                              Working...
                              X