Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
SDJ-OB 9. november
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægNogen der har status på skader? Schoop, JBL, ?
Kæft det er en vigtig kamp i morgen. Vi plejer at gøre det godt i haderslev. Jeg glæder mig og håber virkelig vi fortsætter de positive takter.
kom så Odense!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægPerfekt. Håber Schoop er med i truppen så. Overværede du træningen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægville sgu være så lækkert med en sejr, nu hvor der er landsholdspause igen igen
kom så OB!
Comment
-
OB's cheftræner Ove Pedersen har udtaget truppen til kampen mod SønderjyskE. Truppen består af følgende:
1. Emil Ousager
2. Mikkel Kirkeskov
3. Kasper Larsen
5. Lasse Nielsen
7. Emil Larsen
8. Martin Spelmann
9. Rasmus Falk
11. Lucas Jensen
13. Vladimir Dvalishvili
15. Lasse Kryger
16. Jacob Schoop
17. Mads Toppel
18. Azer Busuladzic
19. Mikkel Desler
22. Ari Skulason
23. Thomas Mikkelsen
24. Espen Ruud
26. Daniel Høegh
SønderjyskE’s trup til kampen mod OB:
Marin Skender
Jens Rinke
Daniel Jensen
Marvin Pourié
Hallgrimur Jonasson
Niels Lodberg
Erik Marxen
Henrik Hansen
Tommy Bechmann
Nicolaj Madsen
Johan Absalonsen
Adama Guira
Bjørn Paulsen
Mees Siers
Silas Songani
Andreas Oggesen
Pierre Kanstrup
Morten Beck
Bojan GolubovicLast edited by Familien L; 08-11-2014, 15:01.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægJeg så kun et par minutter til sidst, så har ikke det store at berette. Umiddelbart ligner det samme startopstilling som sidst, hvis man skal lægge noget i en afsluttende øvelse, hvor de var delt i to hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægEn der kan hjælpe med, hvordan jeg kan livestreame dagens kamp?
Kan det passe, at man ikke kan købe sig adgang til dagens kamp via Viaplay uden at skulle købe et abonnement for en hel måned?
http://da.m.wikipedia.org/wiki/Sydbank_Park
;-)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Har en hjemmearbejdsdag, så det er vist ikke muligt:)
Så jeg har desperat brug for et forslag til, hvordan jeg kan livestreame kampen!!!
Comment
Comment