Kæft det er en vigtig kamp i morgen. Vi plejer at gøre det godt i haderslev. Jeg glæder mig og håber virkelig vi fortsætter de positive takter.
kom så Odense!!
Kæft det er en vigtig kamp i morgen. Vi plejer at gøre det godt i haderslev. Jeg glæder mig og håber virkelig vi fortsætter de positive takter.
kom så Odense!!
Perfekt. Håber Schoop er med i truppen så. Overværede du træningen?
Jeg så kun et par minutter til sidst, så har ikke det store at berette. Umiddelbart ligner det samme startopstilling som sidst, hvis man skal lægge noget i en afsluttende øvelse, hvor de var delt i to hold.
ville sgu være så lækkert med en sejr, nu hvor der er landsholdspause igen igen
En sejr på 2 mål må så vidt jeg kan se lige hive os over SjE i tabellen. Hvis Slagelse samtidig holder sig fra at vinde kan vi pludselig have 3 hold under os :-)
OB's cheftræner Ove Pedersen har udtaget truppen til kampen mod SønderjyskE. Truppen består af følgende:
1. Emil Ousager 2. Mikkel Kirkeskov 3. Kasper Larsen 5. Lasse Nielsen 7. Emil Larsen 8. Martin Spelmann 9. Rasmus Falk 11. Lucas Jensen 13. Vladimir Dvalishvili 15. Lasse Kryger 16. Jacob Schoop 17. Mads Toppel 18. Azer Busuladzic 19. Mikkel Desler 22. Ari Skulason 23. Thomas Mikkelsen 24. Espen Ruud 26. Daniel Høegh
SønderjyskE’s trup til kampen mod OB: Marin Skender Jens Rinke Daniel Jensen Marvin Pourié Hallgrimur Jonasson Niels Lodberg Erik Marxen Henrik Hansen Tommy Bechmann Nicolaj Madsen Johan Absalonsen Adama Guira Bjørn Paulsen Mees Siers Silas Songani Andreas Oggesen Pierre Kanstrup Morten Beck Bojan Golubovic
Jeg så kun et par minutter til sidst, så har ikke det store at berette. Umiddelbart ligner det samme startopstilling som sidst, hvis man skal lægge noget i en afsluttende øvelse, hvor de var delt i to hold.
Ok. Synes umiddelbart også de samme 11 skal have chancen igen.
Comment