Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SDJ-OB 9. november

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    SDJ-OB 9. november

    Mon ikke vi stiller samme hold her..
    FCK pt foran i aftenens kamp mod nettop SDJ og hvis det holder kan vi komme over stregen hvis vi slår dem ude

    #2
    sdjr - OB

    OB - FCN

    SIF - OB

    OB - AAb

    de sidste kampe i efteråret, 2 sejre over sdjr og sif så begynder det at hjælpe, Aab har heller ikke været for godt kørende så man kunne måske håbe på point her også.

    - Og jo jeg vil da også forvente at vi stiller op på samme måde næste gang, det så fint ud i dag, lad os prøve at bygge videre på det

    Comment


      #3
      Jeg sælger gerne november for 8 point. De 3 første er på kontoen.

      Comment


        #4
        Nå ja ... og december for 3 point.

        Comment


          #5
          OP sagde at det offensive sats i dag var med til at knække Hobro. Jeg tror næppe vi får samme sats mod vores kommende modstandere, men dejligt at det lykkedes i dag.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Det hele handler om hvordan vi kommer på banen mod Sdj. Vi har efterhånden set det mange gange - vi har ingen form for stabilitet og en god præstation kan følges op af noget jammerligt spil.. Spillerne har bevist at de har niveau, nu skal de bare vise det igen..

            Der må ikke gå AGF i den, så vi tror at vi nu kommer i europa eller noget lignende.

            Comment


              #7
              Lorte FCK fik kun 1-1 mod SDJ

              Comment


                #8
                Alle mand til Haderslev!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Alle mand til Haderslev!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OB til jeg dør Se indlæg
                    Ja tak , nu kunne det være fedt hvis vi også kan støtte op på udebane efter skræmmende ringe støtte senest i Esbjerg og Randers . Jeg kommer ihvertfald .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lorte FCK fik kun 1-1 mod SDJ
                      SDJ er ikke en direkte konkurrent. De har for meget kvalitet og for meget erfaring i bundkampen. Det er Hobro, FCV, Silkeborg og os, der slås om de to nederste pladser.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        SDJ er ikke en direkte konkurrent. De har for meget kvalitet og for meget erfaring i bundkampen. Det er Hobro, FCV, Silkeborg og os, delr slås om de to nederste pladser.
                        det er jeg enig i, men kan vi fedte 1 point hjem (eller 3) vil meget være vundet for spillerne på det personlige plan.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          1 point er klart godkendt på forhånd imod Sdr.- vi skal ikke tro at træerne vokser ind i himlen, fordi vi slår halvtidsprofferne med 11 imod 10. Det havde bare været virkelig ødelæggende mentalt, hvis vi ikke havde fået pointene i dag, hvor vi spiller godt. Heldigvis gjorde vi det færdigt, og det er SÅ fedt.
                          Sdr er en helt anden kamp; der kommer meget mere tryk på en defensiv, som stadig ser alt andet end stærk ud. Men Skula er trods alt bedre end Kirkeskov, og det er i sig selv en forbedring.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            det er jeg enig i, men kan vi fedte 1 point hjem (eller 3) vil meget være vundet for spillerne på det personlige plan.
                            Sure, men indtil vi møder dem er det bare fedt, når de tager point fra Fuckerne i Telefonboksen.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              SDJ er ikke en direkte konkurrent. De har for meget kvalitet og for meget erfaring i bundkampen. Det er Hobro, FCV, Silkeborg og os, der slås om de to nederste pladser.
                              Hmmm. Det kunne man også have sagt om os inden sæsonstart... Jo flere der er med i bundsølet jo bedre...

                              Comment

                              Working...
                              X