Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråden januar 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNu har du jo tidligere sagt, at det er interesse i en af vores spillere...........og så med den formulering du bruger der til sidst, så tænker jeg, hvad kan der stå der. Jeg gætter på "Norge"
håber altså vi får en pæn skilling for ham for han kunne blive vigtig i foråret i rutine og energi
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægHahaha. Du kan godt se at "OB-Nordmand tilbage Hjem" er skrevet i en anden skrifttype end resten af nyhederne i billedet? :P klart fake!"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægHahaha. Du kan godt se at "OB-Nordmand tilbage Hjem" er skrevet i en anden skrifttype end resten af nyhederne i billedet? :P klart fake!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægTja, HB Køge kæmper meget for at beholde deres A-licens, og det kræver, at de bliver ved med at bruge mange spillere af egen avl, så jeg er ikke sikker på, at de vil hente N'Koum, som tager en plads fra en af deres egne spillere.
Et drømmescenarie kunne derfor være at vi henter Jeppe Kjær i bytte for Cedric plus en pose penge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet lukker vidst fredag kl 23.59
og det du tror er ud af døren ikke?
Jeg kan meget vel tage helt fejl...synes bare, jeg mindes, at det tidligere har været sådan...eller er det kun, når den sidste dag i januar falder i en weekend?
Comment
-
Iflg. tipsbladet lukker det fredag. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...abner-5-januar
Så svaret er ja, kun hvis sidste dag i jan. falder i weekenden holdes der åbent til mandag.
Comment
Comment