Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråden januar 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Uha, spændende om vi lige kan nappe ham for næsen af FCN, jeg tvivler dog på det. Måske vi kan lave en byttedeal med N'Koum den anden vej ;-) tror godt han vil kunne få gang i karrieren i 1.division. Men bare det at Jesper Hansen nævner Eddi Gomes er da yderst interessant
    Nemlig, når Jesper Hansen erkender, at vi holder øje, bliver det lige pludselig interessant. Jeg kender ikke Eddi, men tænker lidt, så kigger vi måske også til Ålborg, hvor der render en Thelander rundt med kontraktudløb til sommer på samme plads.

    (Springer med vilje Lasse Nielsen over, han bør være uden for rækkevidde)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Nemlig, når Jesper Hansen erkender, at vi holder øje, bliver det lige pludselig interessant. Jeg kender ikke Eddi, men tænker lidt, så kigger vi måske også til Ålborg, hvor der render en Thelander rundt med kontraktudløb til sommer på samme plads.

      (Springer med vilje Lasse Nielsen over, han bør være uden for rækkevidde)


      Siden Thelander kom til Aalborg har jeg tænkt, at det er sådan en forsvarspiller vi magler i OB, en stor stræk og samtidigt ret hurtigt forsvarspiller, der gør ondt at løbe ind i :-)
      Håber han er i tankerne :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Desværre nok den mest sandsynlige udgang
        So be it. Hvis præmissen er, at han aldrig kommer i betragtning til førsteholdstruppen igen, er det bedre at sende ham videre med en pose penge svarende til fx halvdelen af hans løn bundet i r*ven. Hellere 30K/md. for ingenting end 60.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Min prioriterede ønskeliste:

          1. Jesper C. (Hvis vi på nogen måde kan slippe ud af den kontrakt kan vores målmandsproblem pludselig se meget lysere ud).
          2. N'Koum (Han er tydeligvis alligevel færdig med vores 1. hold).
          3. Bodul (Endnu et fejlkøb som umiddelbart bliver dårligere og dårligere for hver kamp han spiller i stribet. Vil kunne åbne op for en mere langtidsholdbar angrebsløsning).
          4. Vadocz. Han virker bare som en mand der allerede mentalt er væk fra OB.
          5. Ruud. Hvis vi skal have lidt penge for ham er det nu og jeg er helt tryg ved at Jesper Hansen vil kunne investere pengene fornuftigt.
          6. Toppel. Hvis der pludselig og uventet kom et bud på ham ville Lars Høgh og Jesper Hansen forhåbentlig kunne finde den helt rigtige førstekeeper som erstatning.
          7. Emil Larsen. Håber han bliver til sommer, men hvis hans bliver solgt allerede nu, så skal det helst ikke være 2 minutter inden transferlukketid, da vi så ikke kan nå at investere pengene fornuftigt i truppen. Vil kunne være katastrofalt for det uhyggeligt tætte forår vi går i møde, hvor det helt små marginaler kan afgøre hvem der rykker ned.
          Svært at være ret uenig i den liste. På en måde vil jeg stadig være ked af at se Vadocz gå, mest fordi det kunne være blevet så godt med ham. Men det har været skidt i lang tid, og vi kan ikke vente til evig tid på at han måske/måske ikke genfinder formen fra da han ankom.

          Toppel må for min skyld gerne blive, men helst kun som backup for en bedre førstekeeper end JC. Emil må selvfølgelig også MEGET gerne blive, men det er desværre urealistisk at vi har ham længere end allerhøjst til sommer.

          Comment


            Tja, tror godt jeg ville læse et rygte om Bo Henriksen var på vej. Han fortsætter ikke i Brønshøj.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Bo Henriksen vil jeg hilse meget velkommen i vores trænerteam. Har dog desværre ikke hørt nogen rygter om dette endnu.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Tja, tror godt jeg ville læse et rygte om Bo Henriksen var på vej. Han fortsætter ikke i Brønshøj.
                ja det så jeg også....men hvad tænker du ham som? Vil du udskifte Troels? eller skulle det være som en assitent?

                Comment


                  fobol.dk@fobol_dk11m
                  Bo Henriksen og Troels Bech. Potent. Lad det ske. #obdk #fobolchat

                  Sikkert ønsketænkning,. Men så lad os drømme et sekund eller to
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Har hørt der er interesseret køber til en af vores spillere. Ved ikke hvor langt de er i forhandlingerne. Så intet nyt pt.
                    Er vandrørne helt tætnet eller er du faldet over en ny "dryppert"

                    (sorry jeg spørger hele tiden men der sker bare tæt på nada her og trænger virkelig til noget sladder )

                    Comment


                      Nu skal vi jo passe på med rygter her i rygte tråden. Det er ikke alle der er glade for rygter. Såå nu venter vi lige et par dage. Der skulle dog stadig være interesse for pågældende spiller.
                      Det skulle efter sigende dreje sig om en fra .....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Nu skal vi jo passe på med rygter her i rygte tråden. Det er ikke alle der er glade for rygter. Såå nu venter vi lige et par dage. Der skulle dog stadig være interesse for pågældende spiller.
                        Det skulle efter sigende dreje sig om en fra .....
                        HB Køge?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                          HB Køge?
                          Tror nu det drejer sig om en spiller ud

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Nu skal vi jo passe på med rygter her i rygte tråden. Det er ikke alle der er glade for rygter. Såå nu venter vi lige et par dage. Der skulle dog stadig være interesse for pågældende spiller.
                            Det skulle efter sigende dreje sig om en fra .....
                            med din lidt kryptiske udmelding laver jeg et forsigtigt gæt på Eddi Gomes og dte begrunder jeg dels med JH's udmelding forleden dag og så det faktum at HB Høge forsøger at lave kontrakt med centerforsvarer fra Svebølle men det er som sagt kun et gæt fra min side.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Eddi Gomes til OB og N'Koum til Køge....det er da lige før det rimer ;-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Nu skal vi jo passe på med rygter her i rygte tråden. Det er ikke alle der er glade for rygter. Såå nu venter vi lige et par dage. Der skulle dog stadig være interesse for pågældende spiller.
                                Det skulle efter sigende dreje sig om en fra .....
                                Nu har du jo tidligere sagt, at det er interesse i en af vores spillere...........og så med den formulering du bruger der til sidst, så tænker jeg, hvad kan der stå der. Jeg gætter på "Norge"

                                Comment

                                Working...
                                X