Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hobro 02/11/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Red Bull gav vinger

    http://www.bt.dk/superligaen/red-bul...aek-fra-krisen

    Comment


      Så kammer det da vist også efterhånden over nu...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Så kammer det da vist også efterhånden over nu...
        Bestemt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Bestemt
          Værst er det dog, at B.T kører videre som om der ikke var arrangeret nogen aktion til træning i forvejen, og som om det stadig er fakta, at uroen ulmer/ede og det er nyt med at spillerne selv betaler kakao osv...

          ... men hva fa´en, den med en gammel historie der opstilles som ny, den laver BT jo flere gange om ugen, spørg Mick Ø... de er sgu ækle på den avis, selvom de kan formulere sig sjovt engang imellem...
          Last edited by Kaspernon; 03-11-2014, 10:24.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Værst er det dog, at B.T kører videre som om der ikke var arrangeret nogen aktion til træning i forvejen, og som om det stadig er fakta, at uroen ulmer/ede og det er nyt med at spillerne selv betaler kakao osv...

            ... men hva fa´en, den med en gammel historie der opstilles som ny, den laver BT jo flere gange om ugen, spørg Mick Ø... de er sgu ækle på den avis, selvom de kan formulere sig sjovt engang imellem...
            ALT for et ekstra klik eller solgt avis.. Man skal ikke tage det personligt.
            De smadrer gerne et liv med usandheder mellem 8 og 16 og tager hjem til konen efter børnene er hentet..
            brokker sig lidt over vejret og kan ikke forstå at naboen endnu ikke har klippet hækken. Går i seng og er klar til en ny dag hvor sandheder skal drejes til profit

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              ALT for et ekstra klik eller solgt avis.. Man skal ikke tage det personligt.
              De smadrer gerne et liv med usandheder mellem 8 og 16 og tager hjem til konen efter børnene er hentet..
              brokker sig lidt over vejret og kan ikke forstå at naboen endnu ikke har klippet hækken. Går i seng og er klar til en ny dag hvor sandheder skal drejes til profit
              Det ville være fedt hvis folk skrev sig det faktum bag øret, når det er xenofobien der skal pustes til....
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                ALT for et ekstra klik eller solgt avis.. Man skal ikke tage det personligt.
                De smadrer gerne et liv med usandheder mellem 8 og 16 og tager hjem til konen efter børnene er hentet..
                brokker sig lidt over vejret og kan ikke forstå at naboen endnu ikke har klippet hækken. Går i seng og er klar til en ny dag hvor sandheder skal drejes til profit
                Haha...sikke en smøre! Hvor har du det hårdt :)

                Comment


                  Har jeg det hårdt? Okey
                  Man har måske en journalist på linien?
                  Måske kan man ikke skære alle over en kam men det foregår sgu dagligt i sentationsblade som EB og BT..

                  Comment


                    Nej, men jeg synes bare, du maler et grotesk og fordumsfuldt billede af noget, du sandsynligvis ikke aner en fis om. I mine ører lyder det lidt som klynk, og det måtte jeg bare kommentere. Vi kunne sikkert holde diskussionen kørende over mange indlæg og spamme tråden til, men lad os bare blive enige om, at du har ret til din mening, og jeg har ret til at være uenig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Han var vel tæt på fejlfri i dag
                      Hehe. Ja, ari var go i dag, men stadig en lidt billig baggrund. Men han skal da helt sikkert have chancen igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                        Nej, men jeg synes bare, du maler et grotesk og fordumsfuldt billede af noget, du sandsynligvis ikke aner en fis om. I mine ører lyder det lidt som klynk, og det måtte jeg bare kommentere. Vi kunne sikkert holde diskussionen kørende over mange indlæg og spamme tråden til, men lad os bare blive enige om, at du har ret til din mening, og jeg har ret til at være uenig.
                        Enig

                        Comment

                        Working...
                        X