Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanaktion til Træning i Ådalen Lørdag d. 1 November

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg var helt pinlig på klubbens vejne af at høre på hende bare i klippet
    ???....det kan du næsten ikke mene seriøst?
    Kvinden er jo udviklingshæmmet i en eller anden grad, er det sådan at de skal gemmes væk?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      ???....det kan du næsten ikke mene seriøst?
      Kvinden er jo udviklingshæmmet i en eller anden grad, er det sådan at de skal gemmes væk?
      +1

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        ???....det kan du næsten ikke mene seriøst?
        Kvinden er jo udviklingshæmmet i en eller anden grad, er det sådan at de skal gemmes væk?
        havde ikke lige luret at hun var udviklingshæmmet så ro på.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
          Aktionen gik rigtig godt. Jesper holdt en lille tale for os hvori han sagde at selvom de var lidt ramte nu var det er guld værd at have så trofaste fans og at det var en fornøjelse at vi havde hjertet med og viste det på den her måde. Ove p gik en runde og gav High gives til så mange som muligt imens han påpegede hvor vigtigt det her var. Spillerne virkede også opløftede over det, klappede af os i nogle minutters tid osv. Jeg oplevede ikke noget negativt overhovedet andet end det man kunne forvente. Alt i alt en rigtig positiv aktion. Om det har hjulpet må vi se i morgen.
          Nå, det var så dejligt at læse, det er virkelig noget som varmer mit gamle stribede hjerte, og fremtvinger en tåre i øjenkrogen.

          Jesper holdt en lille, til lejligheden improviseret tale, om hvor dygtige og trofaste vi er. Jamen, så er alt godt jo. Så behøver vi ihvertfald ikke tænke - eller tvivle - på, hvilket top-dollar-stykke-arbejde han har lavet for OB siden hans ankomst.
          Og at Ove virker helt overskudsagtig, og går en runde og uddeler highs, det er da afgjort et HELT igennem fantastisk tiltag, som uden tvivl får mig til at tænke - yes, han er go' - ham skal vi nok vinde kampe med på sidelinjen.
          Men det mest positive er da i den grad at Emil fik sin Red Bull. For det kan jeg da sagtens forstå, at han har måtte have savnet. Nu kører det garanteret fantastisk for ham igen, hvor han kan løbe en hel halv halvleg.
          Alt i alt, en FANTASTISK dag for OB, både nu og for fremtiden, for os fans, som virkelig har fået troen igen på, at vi kommer tilbage i toppen af dansk fodbold igen, ihvertfald inden for en eller to generationer og ikke mindst for ledelsen, som efter hårdt pres har formået at leve op til deres ansvar, og næsten lyttet til omverdenen.
          TAK for kaffe...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
            Nå, det var så dejligt at læse, det er virkelig noget som varmer mit gamle stribede hjerte, og fremtvinger en tåre i øjenkrogen.

            Jesper holdt en lille, til lejligheden improviseret tale, om hvor dygtige og trofaste vi er. Jamen, så er alt godt jo. Så behøver vi ihvertfald ikke tænke - eller tvivle - på, hvilket top-dollar-stykke-arbejde han har lavet for OB siden hans ankomst.
            Og at Ove virker helt overskudsagtig, og går en runde og uddeler highs, det er da afgjort et HELT igennem fantastisk tiltag, som uden tvivl får mig til at tænke - yes, han er go' - ham skal vi nok vinde kampe med på sidelinjen.
            Men det mest positive er da i den grad at Emil fik sin Red Bull. For det kan jeg da sagtens forstå, at han har måtte have savnet. Nu kører det garanteret fantastisk for ham igen, hvor han kan løbe en hel halv halvleg.
            Alt i alt, en FANTASTISK dag for OB, både nu og for fremtiden, for os fans, som virkelig har fået troen igen på, at vi kommer tilbage i toppen af dansk fodbold igen, ihvertfald inden for en eller to generationer og ikke mindst for ledelsen, som efter hårdt pres har formået at leve op til deres ansvar, og næsten lyttet til omverdenen.
            TAK for kaffe...
            Nu hvor du tydelig er utilfreds og bitter, så kunne du jo selv troppe op og ytre din mening - istedet for at rakke ned på de fans der havde en god dag og lavede et dejligt tiltag.
            Tak for kaffe man.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Nu hvor du tydelig er utilfreds og bitter, så kunne du jo selv troppe op og ytre din mening - istedet for at rakke ned på de fans der havde en god dag og lavede et dejligt tiltag.
              Tak for kaffe man.
              Jeg rakker absolut ikke ned på initiativtagerne til aktionen - tværtimod.
              Jeg synes til gengæld, at det var synd, at det nåede at komme i avisen osv osv, inden aktionen. Det ødelagde efter min mening, hele ideen med aktionen. jeg ville meget gerne støtte op omkring en protestaktion mod ledelsen. Men denne form for aktion, som på forhånd var gjort helt igennem forudsigelig - bruger jeg ikke kr 500,- på at deltage i.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                Jeg rakker absolut ikke ned på initiativtagerne til aktionen - tværtimod.
                Jeg synes til gengæld, at det var synd, at det nåede at komme i avisen osv osv, inden aktionen. Det ødelagde efter min mening, hele ideen med aktionen. jeg ville meget gerne støtte op omkring en protestaktion mod ledelsen. Men denne form for aktion, som på forhånd var gjort helt igennem forudsigelig - bruger jeg ikke kr 500,- på at deltage i.
                Hvorfor ødelægger det hele idéen, at det rammer medierne?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                  Aktionen gik rigtig godt. Jesper holdt en lille tale for os hvori han sagde at selvom de var lidt ramte nu var det er guld værd at have så trofaste fans og at det var en fornøjelse at vi havde hjertet med og viste det på den her måde. Ove p gik en runde og gav High gives til så mange som muligt imens han påpegede hvor vigtigt det her var. Spillerne virkede også opløftede over det, klappede af os i nogle minutters tid osv. Jeg oplevede ikke noget negativt overhovedet andet end det man kunne forvente. Alt i alt en rigtig positiv aktion. Om det har hjulpet må vi se i morgen.
                  Jeg tror godt, de folk der deltog i aktionen i Ådalen i går kan klappe sig selv på skulderen.

                  Jeg synes, det virkede som en meget konstruktion opbakning til holdet, og jeg fik i hvert fald selv et skud ekstra tro på tingene af jeres aktion. Jeg er sikker på spillerne har det på samme måde, og jeg kan heller ikke forestille mig andet, end at OP har brugt den gode opbakning i sin peptalk i dag. Godt gået!

                  Comment


                    #69
                    Kunne desværre ikke selv være på stadion, men virker vist som om i var alt for seje
                    http://www.ob.dk/artikel/vores-fans-...-i-sejren.aspx
                    Godt arbejde og virker vist som om, at der godt kan drages en parallel imellem opbakning og indsats på banen ;).

                    Comment


                      #70
                      Yeps! Efter hvad jeg har læst og hørt efter i går (Lørdag) så har vores aktion givet meget gejst i gutterne og motivation og ikke mindst tro på tingene. Siger ikke at det var DET der gjorde det, men tror det har en stor aktie i deres indsats imod Hobro i dag.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                        Yeps! Efter hvad jeg har læst og hørt efter i går (Lørdag) så har vores aktion givet meget gejst i gutterne og motivation og ikke mindst tro på tingene. Siger ikke at det var DET der gjorde det, men tror det har en stor aktie i deres indsats imod Hobro i dag.
                        Jeg er også sikker på at det har haft en positiv effekt, selvom jeg var skeptisk i starten over aktionen. Nogen gange kan en godt grin løsne op for meget anspændthed, og så er jeg sikker på spillerne har opfattet det som både et morsomt indslag, og følt at fans er der selv i modgangen, selvom kritikken har været hård og meget berettiget.
                        Last edited by manner; 03-11-2014, 10:09.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg er også sikker på at det har haft en positiv effekt, selvom jeg var skeptisk i starten over aktionen. Nogen gange kan en godt grin løsne op for meget anspændthed, og så er jeg sikker på spillerne har opfattet det som både et morsomt indslag og følt at fans er der selv i modgangen selvom kritikken har været hård og meget berettiget.
                          Der omkring jeg ligger også...

                          Det endte jo helt godt ud, selvom JHs respons var en tynd omgang, det var vel bla. ham kritiken, hvis den slags var der, var rettet mod...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #73
                            Meget om OB i mandagstræner
                            http://www.b.dk/fodbold/mandagstraen...rie-god-for-ob

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              de snakker sgu om meget af det samme som vi gør her inde..
                              og er stort set enig i deres betragtninger hele vejen rundt

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                de snakker sgu om meget af det samme som vi gør her inde..
                                og er stort set enig i deres betragtninger hele vejen rundt
                                Jeg synes især Morten Crone hinter til voldsomt til en større historie, som de åbenbart ikke rigtigt vil ud med.

                                Der bliver sagt: "skeletterne vælter ud af skabene", og det bliver direkte sagt, at de har kilder på, at Troels Bech og Jesper Hansen har været voldsomt uenige om indkøb af spillere. De er faktisk overraskende tydelige på, at det måtte være enten JH eller TB, der måtte ryge.

                                Det er da noget af en historie. Det er faktisk en virkelig tung afsløring, der bliver ret henkastet smidt i manegen. Det undrer mig så bare, at de ikke knalder den på forsiden, for det er sgu da stærke sager: hvis de har så gode kilder, som de selv står og hinter til, hvorfor bliver den historie så ikke slået større op? Morten Crone indrømmer selv, at det er en svag historie at køre på ligegyldige småting som Red Bull og kakaomælk. Altså står BTs sportsredaktør på deres egen interne TV-kanal og lufter en gedigen sensation, mens det der ryger til klik på BT-sporten er kakakomælk. WTF???

                                Comment

                                Working...
                                X