Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    han er ung endnu og kan sagtens blive profil i SL når han finder tryghed og tillid, måske i Lyngby
    Han kan gerne søger derfeter - hvis det ikke er i OB.
    Men frygter at søgningen bliver lige så successfuld som den efter den hellige gral og vil tage til mindst så mange tid...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Gætter på han ryger til BIF. De har det med at slå til, når "profiler" bliver gratis og så passer han slet ikke ind i deres trup, samt de har både Boysen og Borring til samme plads :D
      😂😄
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Lige præcis! og det er bare endnu et argument der taler for, at EL ryger til BIF.
        Fordi du tænker, at BIF er villig til at betale ham en god løn? jeg kan på ingen måde se, at han passer ind i deres nye træners spillestil. Er temmeligt overbevist om, at han skal finde sin nye klub blandt oprykkerne eller i den nederste halvdel: Esbjerg, Viborg, Lyngby, Horsens, Silkeborg og mon ikke han foretrækker hovedstaden.

        Min store drøm er, at AGF henter ham :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Fordi du tænker, at BIF er villig til at betale ham en god løn? jeg kan på ingen måde se, at han passer ind i deres nye træners spillestil. Er temmeligt overbevist om, at han skal finde sin nye klub blandt oprykkerne eller i den nederste halvdel: Esbjerg, Viborg, Lyngby, Horsens, Silkeborg og mon ikke han foretrækker hovedstaden.

          Min store drøm er, at AGF henter ham :-)
          jeg tror du har overset ironien i indlægget 😇 og ja AGF må alle OB fans drømmeklub for Emil. Glenn og Emil vil være fuldstændig outstanding gode sammen 😂
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Fordi du tænker, at BIF er villig til at betale ham en god løn? jeg kan på ingen måde se, at han passer ind i deres nye træners spillestil. Er temmeligt overbevist om, at han skal finde sin nye klub blandt oprykkerne eller i den nederste halvdel: Esbjerg, Viborg, Lyngby, Horsens, Silkeborg og mon ikke han foretrækker hovedstaden.

            Min store drøm er, at AGF henter ham :-)
            Enig mht Brøndby; når den nye træner starter som det første med at snakke med den fysiske træner, så lyder det ikke som Emil-bold. Hvis Emil Lyng har noget i sit sure opstød mod Jonas Dal og mangel på disciplin, så passer han vel fint i olie-byen. De har en lille nedtur linet op derude, som han så kan bidrage til:-)

            Comment


              Mon ikke fcn hapser ham. De mangler offensive typer som Emil når nu Mor er væk og John formentlig også skal videre. Det er umiddelbart også der han vil passe bedst ind. I Lyngby tror jeg David ser rødt, når han skal blive ved at kigge på Emils elendige tilbageløb. Bif og agf tror jeg slet ikke på, og så er der klubber som EfB og Horsens, som måske også finder ham interessant.

              Comment


                Hans nedtur vil da blive komplet i Lyngby så længe David Nielsen er cheftræner der - han bliver sku da slagtet levende!

                Hvis han på nogen måde skulle have chancen for at blive genopbygget fysisk og psykisk, så må Bo Henriksen i Horsens da være manden/klubben - spørgsmålet er nok bare hvor meget Emils ego kunne håndtere en by som Horsens og den lønseddel der følger med.

                Comment


                  Vi mangler jo en venstrekant ... ;-)
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Fordi du tænker, at BIF er villig til at betale ham en god løn? jeg kan på ingen måde se, at han passer ind i deres nye træners spillestil. Er temmeligt overbevist om, at han skal finde sin nye klub blandt oprykkerne eller i den nederste halvdel: Esbjerg, Viborg, Lyngby, Horsens, Silkeborg og mon ikke han foretrækker hovedstaden.

                    Min store drøm er, at AGF henter ham :-)
                    Ironi er absolut anvendt - beklager at det ikke er synligt :o) EL passer ikke ind i BIF kommende Zorniger-spillestil, de har i forvejen Boysen og Borring og han er for dyr (Omend det ikke ville være den største overraskelse for mig, hvis BIF valgte at til EL, i og med BIF trods alt er DK's største cirkus)
                    Som andre skriver, er FCN nok det mest oplagte bud.

                    Comment


                      Good luck FCN

                      http://www.tipsbladet.dk/node/261274

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hahahaha! Glæder mig til at byde ham velkommen hjem. :-D

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Hahahaha! Glæder mig til at byde ham velkommen hjem. :-D
                          Oh ja, det bliver sjovt. :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            hehe.....ja men skulle ikke undre om hjulmand for sat skik på ham - desuden kommer han hjem til kbh - kan også have noget at sige......den tekniske del af fcn bolden kan jeg sagtens se ham være med på - men var nok ikke en chance jeg ville tage hvis det var mig.
                            Omvendt lykkedes det at få ham tilbage på niveau så har de fundet en pænt god spiller - ret billigt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              hehe.....ja men skulle ikke undre om hjulmand for sat skik på ham - desuden kommer han hjem til kbh - kan også have noget at sige......den tekniske del af fcn bolden kan jeg sagtens se ham være med på - men var nok ikke en chance jeg ville tage hvis det var mig.
                              Omvendt lykkedes det at få ham tilbage på niveau så har de fundet en pænt god spiller - ret billigt
                              Hvis jeg var træner i FCN ville jeg helt sikkert tage chancen. Emil er som støbt til Hjulmanns filosifi. Potentiel landsholdspiller og tilmed "gratis" at erhverve. Jeg vil ikke undres hvis han er så glad for at vende tilbage til Kbh. athan blomstre igen. Jeg tror også han er blevet så "voksen" at hanhar erkendt at det der stjerneliv som Christian Eriksen m.fl. lever ikke er det han skal stræbe efter pt. Han kommer til at æde en løn nedgang, og det accepterer han nu, tror jeg
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Haha - jamen, så ved vi allerede nu, at FCN IKKE kommer til at satse hårdt på genpres :D

                                Comment

                                Working...
                                X