Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis man ikke kan bruge Borring kan man da slet ikke bruge ham her
    Nåå, TB kunne ja skrive med ham og sende ham videre i næste uge i den nye "Bech-Zorniger-style"...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Nåå, TB kunne ja skrive med ham og sende ham videre i næste uge i den nye "Bech-Zorniger-style"...

      Comment


        Har ikke lige set denne postet på forum endnu: http://ekstrabladet.dk/ekstra/EKSTRA...nvalid/6203874

        Nogen, der har adgang til artiklen og kan give et recap?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
          Har ikke lige set denne postet på forum endnu: http://ekstrabladet.dk/ekstra/EKSTRA...nvalid/6203874

          Nogen, der har adgang til artiklen og kan give et recap?
          Du kan jo købe adgang selv. 29 kroner for en måned har de fleste vel råd til?
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            slettet
            Last edited by bengaard; 27-07-2016, 12:06.
            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              Lyder da i hvert fald til han er begyndt at overveje kommunikations delen af det hele..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Du kan jo købe adgang selv. 29 kroner for en måned har de fleste vel råd til?
                Elsker bare positive og hjælpsomme mennesker :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Smukt, takker!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Du kan jo købe adgang selv. 29 kroner for en måned har de fleste vel råd til?
                    Det har alle ikke bare lige nødvendigvis råd til....så fis du ned fra den der piedestal, som du befinder dig på...
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Det har alle ikke bare lige nødvendigvis råd til....så fis du ned fra den der piedestal, som du befinder dig på...
                      29 kroner? Det tror jeg nok, at selv den fattigste flygtning vil kunne finde pengene til. Pointen med min kommentar er, at den artikel aldrig var blevet skrevet, hvis ikke NOGEN betalte 29 kroner om måneden. Vil man læse artiklen, må man jo betale. Det gør jeg selv. Går du også og spørger efter en gratis kopi, hvis du vil købe en forlovelsesring til din kæreste?
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        29 kroner? Det tror jeg nok, at selv den fattigste flygtning vil kunne finde pengene til. Pointen med min kommentar er, at den artikel aldrig var blevet skrevet, hvis ikke NOGEN betalte 29 kroner om måneden. Vil man læse artiklen, må man jo betale. Det gør jeg selv. Går du også og spørger efter en gratis kopi, hvis du vil købe en forlovelsesring til din kæreste?
                        ... men du ved det ikke, så der kan altså være folk der ikke har de ekstra skillinger her sidst på måneden... eller er det pludselig et ukendt fænomen, at der kan være lavvande sidst på måneden..?
                        Har du aldrig læst en avis som andre har købt..?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          ... men du ved det ikke, så der kan altså være folk der ikke har de ekstra skillinger her sidst på måneden... eller er det pludselig et ukendt fænomen, at der kan være lavvande sidst på måneden..?
                          Har du aldrig læst en avis som andre har købt..?
                          Det har jeg muligvis, men det er også noget andet at få avisen af naboen, end det at lægge et link ud, som hundredevis af mennesker så kan læse gratis. Hvordan skal Ekstra Bladet tjene penge og lave spændende fodboldjournalistik (denne historie var dog ikke noget særligt, imo), hvis én mand betaler for historien, mens alle I andre sidder og får den gratis? Vil du så ikke erkende, at det er slut med sportsjournalistik, som er værd at læse?

                          Edit: Og jo selvfølgelig er der folk, som ikke har 29 kroner sidst på måneden. Det ved jeg da godt, men så må man altså bare indstille sig på, at man ikke kan få den historie. Hvis man er flad den 27. i måneden, så går man jo heller ikke ned og hugger et franskbrød, selvom man er sulten?
                          Last edited by StateTrooper; 27-07-2016, 10:13.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Det har jeg muligvis, men det er også noget andet at få avisen af naboen, end det at lægge et link ud, som hundredevis af mennesker så kan læse gratis. Hvordan skal Ekstra Bladet tjene penge og lave spændende fodboldjournalistik (denne historie var dog ikke noget særligt, imo), hvis én mand betaler for historien, mens alle I andre sidder og får den gratis? Vil du så ikke erkende, at det er slut med sportsjournalistik, som er værd at læse?

                            Edit: Og jo selvfølgelig er der folk, som ikke har 29 kroner sidst på måneden. Det ved jeg da godt, men så må man altså bare indstille sig på, at man ikke kan få den historie. Hvis man er flad den 27. i måneden, så går man jo heller ikke ned og hugger et franskbrød, selvom man er sulten?
                            Nej, det er ikke noget andet. Du låner en avis og slipper for selv at betale. Det er fuldstændig det samme...
                            EB får millioner og atter millioner hvert år i mediestøtte, netop for at de skal levere journalistik der er værd at læse. Og samtidig tjener de en masse penge på annoncer om prostituerede(reklamerer for folk der ikke bidrager til den store fælleskasse) Hvis de ikke kan skrive sportsjournalistik der er værd at læse, så kan jeg ikke hjælpe dem, om jeg så betalte for 8000 abonnementer dagligt.

                            Edit: Okay, ja så forstår jeg ikke hvad dit indlæg gik på... Selv den fattigste kunne finde pengene til det, skrev du... Nej, så hugger man ikke et franskbrød, men man kan måske spise med så, ligesom man kan læse avisen hos naboen, eller få et link fra en bekendt.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Geeezzzzz hvor trænger vi altså til noget saftigt transfersnak at tale om.. Alt andet end det her

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                ... men du ved det ikke, så der kan altså være folk der ikke har de ekstra skillinger her sidst på måneden... eller er det pludselig et ukendt fænomen, at der kan være lavvande sidst på måneden..?
                                Har du aldrig læst en avis som andre har købt..?
                                eller folk der lever af en indtægt hele måneden hvor der bare ikke er råd til aviser (og mange andre fornøjelser) ..hverken den elektroniske eller den fysiske udgave af avisen
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X