Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvad der gavner alle bedst lige nu er, at han ikke spiller. Så et meget bedre sammenhængende hold i dag - uden ham og alene hans tilstedeværelse er et solidt søm i skoen.

    Emil vil os ikke - har ikke villet os de sidste 2 år, ud fra han selv har sagt, så det eneste han tænker på, det er at komme væk. Så hvorfor skal vi bruge ham?

    Hvorfor får han så lang snor, når han så tydeligt heller ikke VIL gøre sig fortjent til den?

    Hvad der påvirker et hold mest er at have en spiller, der helt tydeligt ikke kan eller vil give sig 100 procent.

    Han fortjener ikke flere chancer. Det han fortjener er bænken indtil han bliver solgt / afskibet. Han kommer ikke til at bidrage med noget som helst positivt i resten af hans OB tid. Så professionel er han helt tydeligt ikke.

    MvH ChrisOB
    1. helt enig!

    2. nej desværre - ufatteligt at han ikke forstår det vil være i hans eget bedste at præstere på banen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
      For satan, Emil Larsen. Jeg havde egentlig forståelse og medlidenhed med ham efter den første batalje, men det der er bare så himmelråbende dumt.
      Det værste er, at han siger, at han gerne vil prøve sig selv af på et højere niveau... Det skriger da bare til himlen at sige sådan noget i hans situation! En ting er, at han ikke er god nok til at komme på holdet i OB, en anden ting er, at han opfører sig så forfærdeligt, at ingen gode klubber seriøst kan overveje at hente ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
        For satan, Emil Larsen. Jeg havde egentlig forståelse og medlidenhed med ham efter den første batalje, men det der er bare så himmelråbende dumt.
        Det værste er, at han siger, at han gerne vil prøve sig selv af på et højere niveau... Det skriger da bare til himlen at sige sådan noget i hans situation! En ting er, at han ikke er god nok til at komme på holdet i OB, en anden ting er, at han opfører sig så forfærdeligt, at ingen gode klubber seriøst kan overveje at hente ham.
        Nja, det er jo før set at en problematisk spiller er blevet hentet til succes et andet sted, så mon ikke der er nogen der er villige til at løbe chancen? Lige nu sikrer han sig bare at OB siger ja, når der kommer et bud, uanset størrelsen på budet...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
          Som jeg skrev i en anden tråd:

          "Til Emils forsvar, så kan man jo også klappe sarkastisk, og måske havde han mere forventet at vi ikke ville tage godt imod ham, og derfor usikker på om det var sarkastisk eller oprigtigt.
          For mig lød det oprigtigt, og det tror jeg også han selv vil kunne høre hvis han ser det på TV"


          Som nogen skriver, så var han jo også i dialog med Ove efter kampen, og mon ikke han har sagt at han ikke havde lyst til at gå derned - af frygt for at det var hånligt ment.

          Så lad ham lige gå og tænke over det et par dage, inden folk igen ryger helt oppe i det røde felt. Det gavner ikke Emil, det gavner ikke os, og det gavner ikke de andre spillere som også bliver påvirket af det.
          jeg aner ikke hvordan man klapper sarkastisk når jeg forsøger herhjemme lyder det mere som eeeh....et klap, måske Emil burde da i hans situation gribe den mulighed der var for lidt forsoning. Jeg synes iøvrigt han lignede en person på grådens rand i interwievet på 3+ i onside.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            3+ har lige afsløret Nr 7 som en løgner..

            Emil sagde at han altid går i omklædningsrummet efter kamp.
            3+ afslørede at det passer ikke
            det er korrekt, og det ved EL også godt. Det gav et billede af en mand i ubalance med sig selv, han kommer næppe til at levere på et fast højt niveau i OB.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Helt enig lade os tie angående Emil - Dialog gennem pressen og på tilskiuerpladsen kaster smuds på OB.

              Respekt for fansene i FCN - Der prøvede at række ham hånden.

              Behandl ham fremover som luft, det er nok svært for mange men prøv alligevel.
              Enig . Lad os ignorere ham helt , både hvis hans navn bliver råbt op på stadion og hvis det skulle ske han gør noget godt på banen . Selv hvis han skulle score burde han mødes med larmende tavshed .

              Ved ikke hvilken betegnelse han har , men lejesvend syntes jeg ikke passer ind , da en sådan efter min mening er hyret for at udføre et stykke arbejde .

              Trøje nr 12 er givet til fans , trøje nr 7 til øhh .... Øhh ???
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                Som jeg skrev i en anden tråd:

                "Til Emils forsvar, så kan man jo også klappe sarkastisk, og måske havde han mere forventet at vi ikke ville tage godt imod ham, og derfor usikker på om det var sarkastisk eller oprigtigt.
                For mig lød det oprigtigt, og det tror jeg også han selv vil kunne høre hvis han ser det på TV"


                Som nogen skriver, så var han jo også i dialog med Ove efter kampen, og mon ikke han har sagt at han ikke havde lyst til at gå derned - af frygt for at det var hånligt ment.

                Så lad ham lige gå og tænke over det et par dage, inden folk igen ryger helt oppe i det røde felt. Det gavner ikke Emil, det gavner ikke os, og det gavner ikke de andre spillere som også bliver påvirket af det.
                Jeg havde selv samme tanke på stadion: Jeg kunne for mit eget vedkommende stå inde for, at jeg sang med for at bakke en af vores spillere op, der ikke har det nemt for tiden. Og for at vise, at OBs fans ikke handler om at buhe af egne spillere. 2 pladser til højre for mig blev der råbt buh, da han kom ind, og jeg overvejede selv, hvorvidt de andre der sang med, gjorde det sarkastisk eller også ønskede at sende et andet signal end sidste uges skamfulde opførsel.

                Det er ikke så underligt, hvis en mand, der helt tydeligt er hårdt ramt på selvtilliden, også får den tanke. Og så er det lige så lidt underligt, at han ikke har det store behov for at gå ned til fansne efter kampen, for hvad kan der mon ske? Bliver han ydmyget og buhet væk?
                Det var synd, han ikke gjorde det, for jeg tror han ville have oplevet OB-fans, der ønskede at tage afstand fra, at egne spillere bliver jagtet.

                Ove P. udtalte til onside, at Emil var meget emotionel. Det forstår jeg, og jeg synes at kunne se det i onsides interview med Emil. I det lys giver jeg absolut ingenting for EkstraBladets interview.
                Emil har det hårdt og det er, rent menneskeligt, pisse synd for ham. Og jeg er personligt med på en fuldkommen usarkastisk støtttesang til ham, næste gang jeg er på stadion. OB er nemlig bedst tjent ved at vi støtter op om spillerne (som nævnt af nixcha - tror jeg - gav Toppel tommelfinger op til os fans, da vi støttede Emil. Det betyder helt sikkert meget internt, at vi støtter og ikke forfølger spillerne og deres holdkammerater).

                Comment


                  Der er virkelig fokus på Emil i disse dage

                  http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-fremtiden-ob/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Trøje nr 12 er givet til fans , trøje nr 7 til øhh .... Øhh ???
                    Nr. 7 burde blive flået af ham. Det er Kanonkongens og burde ikke blive delt med sådan en tarvelig ludersøn.

                    Comment


                      Vi er nu officielt nået dertil, hvor alle Poul Hansens indkøb har været større eller mindre katastrofer...
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Vi er nu officielt nået dertil, hvor alle Poul Hansens indkøb har været større eller mindre katastrofer...
                        så har vi da fundet en der har gjort det dårligere end JH

                        Ej. Du har ret. På den gamle skal var Poul til et 03. Jesper Hansen kan få et lille 7 tal

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Jeg havde selv samme tanke på stadion: Jeg kunne for mit eget vedkommende stå inde for, at jeg sang med for at bakke en af vores spillere op, der ikke har det nemt for tiden. Og for at vise, at OBs fans ikke handler om at buhe af egne spillere. 2 pladser til højre for mig blev der råbt buh, da han kom ind, og jeg overvejede selv, hvorvidt de andre der sang med, gjorde det sarkastisk eller også ønskede at sende et andet signal end sidste uges skamfulde opførsel.

                          Det er ikke så underligt, hvis en mand, der helt tydeligt er hårdt ramt på selvtilliden, også får den tanke. Og så er det lige så lidt underligt, at han ikke har det store behov for at gå ned til fansne efter kampen, for hvad kan der mon ske? Bliver han ydmyget og buhet væk?
                          Det var synd, han ikke gjorde det, for jeg tror han ville have oplevet OB-fans, der ønskede at tage afstand fra, at egne spillere bliver jagtet.

                          Ove P. udtalte til onside, at Emil var meget emotionel. Det forstår jeg, og jeg synes at kunne se det i onsides interview med Emil. I det lys giver jeg absolut ingenting for EkstraBladets interview.
                          Emil har det hårdt og det er, rent menneskeligt, pisse synd for ham. Og jeg er personligt med på en fuldkommen usarkastisk støtttesang til ham, næste gang jeg er på stadion. OB er nemlig bedst tjent ved at vi støtter op om spillerne (som nævnt af nixcha - tror jeg - gav Toppel tommelfinger op til os fans, da vi støttede Emil. Det betyder helt sikkert meget internt, at vi støtter og ikke forfølger spillerne og deres holdkammerater).
                          Thumbs up. Det handler ikke så meget om Emil; han er åbenbart hårdt ramt og virker helt ude af balance. Det handler mere om, at vi støtter holdet ved at vise, at vi ikke er imod dem, eller forfølger nogen.

                          Jeg har fuld forståelse for folk, der synes Emil er en klaphat pt.; men jeg vil opfordre til at lade ham være - ikke så meget for hans skyld, mere for holdets. Det kører ikke super for holdet som helhed, og vi sandsynligvis ikke set den sidste dårlige kamp her i foråret. Derfor har de brug for os - så lad os give den gas og støtte op.

                          Comment


                            Min oplevelse i Farum i går var klart at modtagelsen af Emil var ment positivt, og jeg synes det var fantastik at være med til at tage en kollektiv High Road i forhold til Emil. På stadion virkede det desuden på mig virkelig demonstrativt den måde han marcherede ud af stadion på. Og hvis han så synes det var sarkastisk er det jo sådan med sarkasme at man bare kan vælge at overhøre det. Derudover var han nået langt ved bare fra midterlinien at vende front mod os fans og sende tre anerkendende klap afsted og så gå til omklædning, det tror jeg han havde vundet langt mere på.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Måske bedre i Kolding eller Middelfart.
                              Han vil vist gerne tilbage til København, så mon ikke Brønshøj eller Fremad Amager ligger mere i kortene?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                                Han vil vist gerne tilbage til København, så mon ikke Brønshøj eller Fremad Amager ligger mere i kortene?
                                he he..
                                tror nu FCN kunne være hans næste station.
                                Specielt hvis de mister JJ og UB

                                Comment

                                Working...
                                X