Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad ønsker I at der sker i transfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Det jeg ønsker mig er:

    En ny målmand - Det må snart være gået op for alle, at vi har en af de dårligste i ligaen.
    en central forsvar - DH & KL kan ikke klare det alene. AMC har gjort det godt, men er bare blevet for gammel.
    en diffensiv midtbane - Hvis vi vil med i toppen, skal vi have en diff midtbane der vil hjælpe vores forsvar.

    Hvis vi ser på hvem der ligger nr 1. Aldså Midtjylland. Der er gået 15 mål ind imod dem mod vores 26. De spiller med en diffensiv midtbane der hjælper forsvaret godt.
    De har scoret 31 mod vores 28. Så der synes jeg ikke vi halter så meget efter.

    Comment


      #62
      Vi får ikke en ny målmand før vi har solgt en af dem vi har og det sker næppe.
      Tror ikke at vi får en ny central forsvarsspiller før til sommer. De 4 vi har + Diarra er vist rigeligt.
      Er enig i at vi skal have en defensivt orienteret central midtbane men jeg vil egentlig hellere fastholde Ari på den defensive midt men det betyder at vi skal have en ny venstre back ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Vi får ikke en ny målmand før vi har solgt en af dem vi har og det sker næppe.
        Tror ikke at vi får en ny central forsvarsspiller før til sommer. De 4 vi har + Diarra er vist rigeligt.
        Er enig i at vi skal have en defensivt orienteret central midtbane men jeg vil egentlig hellere fastholde Ari på den defensive midt men det betyder at vi skal have en ny venstre back ..
        Nå ja. Hvis man er tilfreds med en 10. plads, så behøver man jo heller ikke foretage sig noget.

        Comment


          #64
          Slet
          Last edited by Oblisk; 10-01-2014, 17:14. Årsag: Læste et andet indlæg forkert ;)
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #65
            1. Emil og Ruud bliver
            2. N´Koum smutter
            3. KV bliver solgt for en lille skilling

            Comment


              #66
              http://sporten.tv2.dk/2014-01-10-tro...C3%A5-god-form

              Comment


                #67
                Det må blive lakmusprøven for TB der kommer nu... Sidst vi kom ud efter vinter pausen var det rystende at se vores elendige form, det var faktisk til tider helt pinligt, så det bliver afgørende nu, at vi ser væsentlige forbedringer...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Vi får ikke en ny målmand før vi har solgt en af dem vi har og det sker næppe.
                  Tror ikke at vi får en ny central forsvarsspiller før til sommer. De 4 vi har + Diarra er vist rigeligt.
                  Er enig i at vi skal have en defensivt orienteret central midtbane men jeg vil egentlig hellere fastholde Ari på den defensive midt men det betyder at vi skal have en ny venstre back ..
                  Når argumentet lyder på, vi ikke får en ny målmand eller nye forsvarsspillere, fordi der allerede er rigeligt, bør samme argument ikke gælde for midtbanespillere?

                  Jeg ser hellere man går efter en ny styrmand i forsvaret end en defensiv midtbanespiller.

                  Comment


                    #69
                    Jeg synes vores problemer er størst på målet og den evindelige rotation på vb'en, men vi går næppe nyt blod i truppen medmindre der skydes en profil af eller at JC/MT stopper frivilligt. Jeg er spændt på hvad det giver at holde på truppen i sin nuværende form hvor vi har set noget spil der får meget smil frem på læberne, men der har været langt imellem de gode dage. Jeg håber på stabile og gode præstationer og derfra at der tages stilling til de udskiftninger der skal til på de mindst gode pladser, således at truppen faktisk forstærkes i stedet for lappeløsninger og rotationer på pladserne.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                      Når argumentet lyder på, vi ikke får en ny målmand eller nye forsvarsspillere, fordi der allerede er rigeligt, bør samme argument ikke gælde for midtbanespillere?

                      Jeg ser hellere man går efter en ny styrmand i forsvaret end en defensiv midtbanespiller.
                      Jo det gør det da, men der er lidt mere der kan sælges på midten end på målmandsposten ... men det er jo meldt ud at der ikke sker tilgange så ... vi skal nok se et reelt salg i start11 før det sker ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Hvis han virkelig mener vi skal kunne vinde ved at være i bedre fysisk form end konkurrenterne, så byder jeg hans idé yderst velkommen. Vi har siden 'skiftet' fra losse/tackle fodbold til spilstyrende/pasnings fodbold manglet end hel del i fysikken. Nu hvor vi har forholdsvis mange kampafgørende spillere i henholdsvis Falk, Larsen og Kadrii - mangler vi reelt set ikke farligheden. Vi mangler folk der sætter sig igennem, og jeg mener VIRKELIG igennem. Tacklingerne (som hverken skal være svinske eller uregelementære) skal sjunge og synge som om det var selveste Luciano Pavarotti der gav besyv på hans talent! Ikke mere 'hov, jeg tror min kollega tackler eller følger manden, og så står jeg lige selv og kigger'.

                        Jeg vil satme se blod, sved og tårer. En vildskab og vijle som om torden og lynild var på spil! Så er jeg 100 % sikker på at selvtilliden, sammenholdet og forståelse for at man er en en enhed skinne lysende igennem, og så vil vi kunne sigte mod toppen af dansk fodbold igen.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                          Hvis han virkelig mener vi skal kunne vinde ved at være i bedre fysisk form end konkurrenterne, så byder jeg hans idé yderst velkommen. Vi har siden 'skiftet' fra losse/tackle fodbold til spilstyrende/pasnings fodbold manglet end hel del i fysikken. Nu hvor vi har forholdsvis mange kampafgørende spillere i henholdsvis Falk, Larsen og Kadrii - mangler vi reelt set ikke farligheden. Vi mangler folk der sætter sig igennem, og jeg mener VIRKELIG igennem. Tacklingerne (som hverken skal være svinske eller uregelementære) skal sjunge og synge som om det var selveste Luciano Pavarotti der gav besyv på hans talent! Ikke mere 'hov, jeg tror min kollega tackler eller følger manden, og så står jeg lige selv og kigger'.

                          Jeg vil satme se blod, sved og tårer. En vildskab og vijle som om torden og lynild var på spil! Så er jeg 100 % sikker på at selvtilliden, sammenholdet og forståelse for at man er en en enhed skinne lysende igennem, og så vil vi kunne sigte mod toppen af dansk fodbold igen.
                          Jeg tror ikke på det under TB, men det er fandeme smukt skrevet
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #73
                            http://www.bold.dk/nyt/Michael-Parkh...let-i-Tyskland

                            Kunne være en glimrende højreback afløser hvis Ruud skulle skydes afsted

                            Comment


                              #74
                              lige nu går mit ønske nok mest på at JH og TB er opmærksomme på at holdene omkring os ser ud til at ruste op, og den fornyede situation det trods alt kan resultere i. Ikke at vi skal hente noget bare fordi de andre gør det - men med så tæt en liga som det er i år skal der ikke meget til at det tipper den forkerte vej....

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg tror ikke på det under TB, men det er fandeme smukt skrevet
                                Jeg har desværre også mine tvivl, men man kan jo have lov at håbe. Og tak tak.

                                Comment

                                Working...
                                X