Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad ønsker I at der sker i transfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/Transferfri-Katongo-paa-klubjagt

    Jeg ved det, jeg ved det: han er gammel, og han var ikke imponerende i Brøndby. Han var en del skadet i Armenia, men ellers gjorde han i perioder ok. Eneste pointe er: han kan score. Og han kan løbe. Det sender ham allerede langt forbi Bodul:-)
    Nej tak..

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      på papiret - ja der er vi et stærkere hold. Men syntes nu alligevel der er mange steder der kunne ske forstærkninger....
      For det er bare temmeligt farligt at satse på vores hold er bedre på papiret og eller for gode til at rykke ned - det var vi også sidste sæson og der var det uhyggeligt tæt på at gå galt.

      Min pointe er nok bare at jeg sådan set ser det som en selvfølge at holdet møder op efter pausen bedre sammenspillet og i go' form - hvor jeg syntes måske Troels prøver at sælge det som de nye vise sten....og de andre hold øver sig jo også på at blive bedre
      Helt enig, men i sidste sæson troede vi nok også for meget på det - i denne virker det ikke som om vi tager noget for givet, og derfor kommer vi (forhåbentlig) ud fra vinterpausen i en helt anden forfatning end sidste år.
      Jeg forstår godt din pointe, og er også enig et stykke hen ad vejen, men alt andet lige er der jo også en pointe i, at det kan give os et løft i forhold til tidligere at få trænet truppen ordentligt sammen og komme ud i en toptrimmet fysisk tilstand, da det ikke er noget vi har haft for vane. Om det så skal præsenteres på linje med transferforstærkninger o.l. kan selvfølgelig diskuteres, men jeg synes alt i alt det er et fornuftigt (og billigt) fokus at have..

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Nej tak..
        Jeg har postet i forkert tråd, kan jeg se: jeg ønsker ikke Katongo til OB, det ville være rart med noget bedre. Savner bare desperat noget farlighed oppe foran. Vi har super kanter, men hvis de to forreste er lige så ufarlige som kattekillinger, så bliver det for let at lukke Emil og Falk ned. (suk) Vi må nok bare håbe på Bashkim og at Emil ikke bliver solgt nu.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Helt enig, men i sidste sæson troede vi nok også for meget på det - i denne virker det ikke som om vi tager noget for givet, og derfor kommer vi (forhåbentlig) ud fra vinterpausen i en helt anden forfatning end sidste år.
          Jeg forstår godt din pointe, og er også enig et stykke hen ad vejen, men alt andet lige er der jo også en pointe i, at det kan give os et løft i forhold til tidligere at få trænet truppen ordentligt sammen og komme ud i en toptrimmet fysisk tilstand, da det ikke er noget vi har haft for vane. Om det så skal præsenteres på linje med transferforstærkninger o.l. kan selvfølgelig diskuteres, men jeg synes alt i alt det er et fornuftigt (og billigt) fokus at have..
          jamen jeg er sådan set ikke uenig :)
          - syntes bare TB forsøger at oversælge konceptet med god form og bedre sammenspil lidt, da det jo ret beset vil være noget alle de andre hold også for fokus på.
          - Men det er da klart at har man ikke pengene til forstærkningerne så må man prøve at optimere på andre måde - og så håbe det er nok. For de andre hold omkring os ser jo ud til at være aktive på markedet

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Bortset fra, at vi næppe kan matche hans løn, så er idéen med at få en VB og bruge Skula som def midt ikke så tosset. Det ville så sende Schoop og O'Brien lidt ud i kulden, men det er til at leve med. Det kunne være et kvalitetsløft, men økonomi gør det nok svært.
            ser det nu ikke som det store problem hvis COb og eller Schoop bliver skubbet ud af Ari....der må jo gerne være lidt kamp om pladserne, samt folk der kan skiftes ind.
            - Om Simon Poulsen så er løsningen (og overhovedet er økonomisk) muligt vil jeg nok have min tvivl om - mon ikke han finder en klub fra den lave ende af bundesligaen

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              http://www.bold.dk/nyt/Transferfri-Katongo-paa-klubjagt

              Jeg ved det, jeg ved det: han er gammel, og han var ikke imponerende i Brøndby. Han var en del skadet i Armenia, men ellers gjorde han i perioder ok. Eneste pointe er: han kan score. Og han kan løbe. Det sender ham allerede langt forbi Bodul:-)
              Nej tak

              Comment


                #97
                Tvivler på det men kunne være en mulighed.. Tvivler dog på at vi har pengene til ham..
                kunne dog godt tænke mig at se noget mere til JBL i foråret

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  jamen jeg er sådan set ikke uenig :)
                  - syntes bare TB forsøger at oversælge konceptet med god form og bedre sammenspil lidt, da det jo ret beset vil være noget alle de andre hold også for fokus på.
                  Det har du nok ret i, men de andre har så den "ulempe", at de skal integrere en del nye spillere, hvis de vælger at være aktive på transfermarkedet - det er vel reelt det Troels mener, når han siger vores fordel skal være at vi trænes bedre sammen som et hold..

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Hvordan har det noget med noget at gøre? Sidste år har man sandsynligvis været meget fokuseret på at få implementeret klubbens linje om boldbesiddende teknisk fodbold, i sådan en grad at det fysiske ikke har været i orden, ligesom man ikke har haft et alternativ. Det har man lært har været for ensidig og risikabel en satsning, og det er vel en god ting?
                    Det har noget at gøre med at man forbereder sig på banernes tilstand , og har en plan B når forholdene ikke er til den slags spil man ellers gerne vil spille.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                      Det har noget at gøre med at man forbereder sig på banernes tilstand , og har en plan B når forholdene ikke er til den slags spil man ellers gerne vil spille.
                      Kodeordet i dette er vel PLAN! Noget der har været ikke eksisterende i hele den seneste periode med TB som træner. Derfor ligner nutiden på alle måder fortiden i den sammenhæng!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                        Kodeordet i dette er vel PLAN! Noget der har været ikke eksisterende i hele den seneste periode med TB som træner. Derfor ligner nutiden på alle måder fortiden i den sammenhæng!
                        Der er eddermame mange der skøjter henover det faktum, at der slet ikke var tilknyttet en fysisk træner i OB sidste forår, så vidt jeg ved. Det KUNNE jo godt have haft betydning for holdets tilstand og for, at der ifølge Troels var 3 nøglespillere ude af form.

                        Meeen, det er selvfølgelig også nemmere bare at sige "Trooeeels Bæææk er dååååmmm"!!!...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Der er eddermame mange der skøjter henover det faktum, at der slet ikke var tilknyttet en fysisk træner i OB sidste forår, så vidt jeg ved. Det KUNNE jo godt have haft betydning for holdets tilstand og for, at der ifølge Troels var 3 nøglespillere ude af form.

                          Meeen, det er selvfølgelig også nemmere bare at sige "Trooeeels Bæææk er dååååmmm"!!!...
                          Og måske du skulle få styr på fakta. Der har i mange år været fysisk træner i OB. Først i form af Henrik Clausen, og sidenhen Mikkel Marker. (Der iøvrigt stadig er tilknyttet.) Da Henrik Clausens "ferie" begyndte overtog Mikkel Marker det fulde ansvar vedr. den fysisk træning af Superligaholdet. Siden kom TB til, og Henrik Clausen vendte tilbage fra "ferie". Derefter blev Mikkel Marker tilknyttet U-holdene. Således var han altså stadig tilknyttet da Henrik Clausen sagde farvel, og tog til DBU. Dengang skønnede man (Poul Mundlort og Troels B???) så åbenbart, at Mikkel Marker skulle forsætte med at have U-holdene. Det gik så lige indtil det blev tydeligt for enhver, at holdet ikke kunne løbe to sammenhængende meter. Så var undskyldningerne mange, og der kom meget hurtigt fokus på fysisk træning igen. Og vupti - så var Mikkel Marker pludselig tilbage omkring Superligaholdet.

                          Så mon ikke TB bærer sin væsentlige del af ansvaret for den manglende form, når han nu havde en fysisk træner tilrådighed, men åbenbart ikke valgte at gøre brug af denne?
                          Last edited by gutihaz; 15-01-2014, 13:49.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Der er eddermame mange der skøjter henover det faktum, at der slet ikke var tilknyttet en fysisk træner i OB sidste forår, så vidt jeg ved. Det KUNNE jo godt have haft betydning for holdets tilstand og for, at der ifølge Troels var 3 nøglespillere ude af form.

                            Meeen, det er selvfølgelig også nemmere bare at sige "Trooeeels Bæææk er dååååmmm"!!!...
                            Det hele hænger helt og aldeles på Troels Bech . Han er manden med ansvaret for truppens form og for den taktik der lægges .
                            Sidste forår forsøgte Troels at spille en form for fodbold som ikke kunne lade sig gøre åde pga banernes beskaffenhed og pga truppens manglende form. Undskyldningen blev så banerne og den manglende plan B.

                            Et godt eksembel på manglende form kan findes hos Vadocz som kom til Odense i super form og var en vigtig mand hele efteråret , efter vinterpausen kom han aldrig i form igen .

                            At en træner som Troels kan lade sig overraske over de dårlige baner i Danmark i starten er året og derfor ikke havde en plan B er for mig fuldstændig uforståligt og amartøragtigt , det ville være til at forstå og acceptere som en undskyldning hvis vi havde hentet en træner i Zimbawe som ikke kendte til de danske klimatiske forhold .

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af slambert Se indlæg
                              det hele hænger helt og aldeles på troels bech . Han er manden med ansvaret for truppens form og for den taktik der lægges .
                              Sidste forår forsøgte troels at spille en form for fodbold som ikke kunne lade sig gøre åde pga banernes beskaffenhed og pga truppens manglende form. Undskyldningen blev så banerne og den manglende plan b.

                              Et godt eksembel på manglende form kan findes hos vadocz som kom til odense i super form og var en vigtig mand hele efteråret , efter vinterpausen kom han aldrig i form igen .

                              At en træner som troels kan lade sig overraske over de dårlige baner i danmark i starten er året og derfor ikke havde en plan b er for mig fuldstændig uforståligt og amartøragtigt , det ville være til at forstå og acceptere som en undskyldning hvis vi havde hentet en træner i zimbawe som ikke kendte til de danske klimatiske forhold .
                              hørt!!!.....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                                Det hele hænger helt og aldeles på Troels Bech . Han er manden med ansvaret for truppens form og for den taktik der lægges .
                                Sidste forår forsøgte Troels at spille en form for fodbold som ikke kunne lade sig gøre åde pga banernes beskaffenhed og pga truppens manglende form. Undskyldningen blev så banerne og den manglende plan B.

                                Et godt eksembel på manglende form kan findes hos Vadocz som kom til Odense i super form og var en vigtig mand hele efteråret , efter vinterpausen kom han aldrig i form igen .

                                At en træner som Troels kan lade sig overraske over de dårlige baner i Danmark i starten er året og derfor ikke havde en plan B er for mig fuldstændig uforståligt og amartøragtigt , det ville være til at forstå og acceptere som en undskyldning hvis vi havde hentet en træner i Zimbawe som ikke kendte til de danske klimatiske forhold .
                                TB har, mig bekendt, aldrig fralagt sig ansvaret for at der var spillere der ikke var i form sidste forår, tværtimod har han netop påtaget sig det fulde ansvar for det. Plan B, eller manglen på samme har han også påtaget sig ansvaret for, det har han også erkendt. Jeg tror det skyldes at troen og tilliden til systemet var så stor at der blev satset helt og fuldt på det. TB m.fl. er blevet klogere og jeg tror stadig på at vi også bliver glade for at tilliden til TB overlevede den krise og at vi/klubben ikke skulle igennem en fyring endnu engang.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X