Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EFB - OB 20/10/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Måske ville han ikke genkendes som bløder og skiftede derfor navn... (jeg havde set "Tobias", det var jo en del af det sjove :D ).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det er desværre manglende spillemæssige kvaliteter der er problemet......
      Lige præcis.

      Der er alt for mange, der ikke tænker fodbold hurtigt nok; har ikke grundteknikken i orden; kan ikke handle under pres; er simpelthen ikke skarpe nok.

      Ud over det, så har Esbjerg faktisk ikke ret mange gennemspillede chancer; deres 3 største, dem som førte til målene og skuddet, der ramte overlæggeren var alle foræringer; Først Kryger, der meget symptomatisk ikke kan kontrollere en bold, hvor han end ikke er under pres til at starte med; og dernæst Kirkeskov, der mere og mere ligner det han er: En middelmådig spiller, der er gået totalt i stå i sin udvikling; og hvad værre er: Har et forfærdeligt lavt bundniveau; som bare bliver ringere i modgang.

      Det bliver en lang sej kamp; for vores eneste håb for overlevelse er hvis der er endnu et hold, der mister konceptet. For lige nu er vi slet, slet ikke gode nok til skræmme, end sige skabe respekt omkring os; fordi der bliver begået så mange elementære fejl, der barer fører til en kædereaktion af manglende løbevilje og slåen op i banen.

      Silkeborg er uskarpe i begge felter, men ligner i det mindste et hold, der har viljen og evnerne til at spille god bold. Når vi mister konceptet ser vi ud til ikke at være i stand til nogen af delene.

      Og det uanset om træneren hedder Troels Bech eller Ove Pedersen.

      Sådan går det når man henter 1. Divisionsspillere, og laver en venstre back om en til alt andet end dét, han reelt er: En midtbanegeneral.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Lige præcis.

        Der er alt for mange, der ikke tænker fodbold hurtigt nok; har ikke grundteknikken i orden; kan ikke handle under pres; er simpelthen ikke skarpe nok.

        Ud over det, så har Esbjerg faktisk ikke ret mange gennemspillede chancer; deres 3 største, dem som førte til målene og skuddet, der ramte overlæggeren var alle foræringer; Først Kryger, der meget symptomatisk ikke kan kontrollere en bold, hvor han end ikke er under pres til at starte med; og dernæst Kirkeskov, der mere og mere ligner det han er: En middelmådig spiller, der er gået totalt i stå i sin udvikling; og hvad værre er: Har et forfærdeligt lavt bundniveau; som bare bliver ringere i modgang.

        Det bliver en lang sej kamp; for vores eneste håb for overlevelse er hvis der er endnu et hold, der mister konceptet. For lige nu er vi slet, slet ikke gode nok til skræmme, end sige skabe respekt omkring os; fordi der bliver begået så mange elementære fejl, der barer fører til en kædereaktion af manglende løbevilje og slåen op i banen.

        Silkeborg er uskarpe i begge felter, men ligner i det mindste et hold, der har viljen og evnerne til at spille god bold. Når vi mister konceptet ser vi ud til ikke at være i stand til nogen af delene.

        Og det uanset om træneren hedder Troels Bech eller Ove Pedersen.

        Sådan går det når man henter 1. Divisionsspillere, og laver en venstre back om en til alt andet end dét, han reelt er: En midtbanegeneral.

        MvH ChrisOB
        Kort og godt : så vil det aldrig flytte os et eneste skridt når man blot køber spillere for at fylde holdkortet og være nok til træning , fremfor at købe spillere til holdets mangler . Igen kan jeg kun sige hellere 2-3 gode spillere end 4-6 middelmådige . JH er ikke den rette , alt hvad han har hentet er spildte kroner , med undtagelse af LN . De problemer vi stod med da han ankom har vi stadig : venstre back , central midt og angreb .
        Jeg er fuldt ud klar over vi fattes penge , men manden er ansat til at skaffe de spillere holdet mangler . Det skal iflg klubbens strategi være profiler udefra som kan være fundamentet på holdet og vores unge kan læne sig opad . Her har JH fejlet Big time ( bortset fra LN ) han har fået udstukket en pose penge som ikke har været stor , men brugt dem på nytteløse indkøb .
        Hans indløb af Kryger til højre back , samt komikken omkring at vente og vente med en angriber skriger til himlen .
        Last edited by Magge; 21-10-2014, 09:53.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          For første gang nogensinde har jeg set mig nødsaget til at slukke for en OB-kamp jeg ser i tv. Jeg ser ingen tegninger, ingen ideer, ingenting der peger fremad. Og det endda til trods for, at der lige er skiftet træner.

          Det eneste man hører til ledelsen, der ellers tidligere havde mange ideer om tiltag der kunne udvikle fodboldforretningen, er når et regnskab skal nedjusteres, en træner skal fyres eller det skal forklares hvorfor strategien er udskudt. Ofte er det nu blevet ugennemtænkte reaktioner når fansene skriger på en eller anden form for udmelding.

          Jeg var en af de få hårde kritikere, da TB blev ansat, fordi, som jeg skrev: Hvilken tilstand vil han efterlade klubben i i det øjeblik han skal fyres for tredje gang? Når det er sagt, så var der en plan med TB: Formålet var at skabe et fodboldhold folk gad at se - det var at tage det sidste trin op (at man så samtidig kalkulerede med at skære halvdelen af omkostningerne, virkede det ikke til man havde tænkt over kunne være et problem i den sammenhæng).

          I modsætning hertil er der absolut ingen plan med at ansætte Ove P. udover en eller anden ide om, at der er sammenhæng mellem lange bolde, god fysisk form og overlevelse i ligaen. Vi er blevet en af de klubber der kan finde på at ansætte en Ove for at sikre overlevelse. Med ansættelsen har vi samtidig sagt, at hele den strategi der var lagt for dagen er væk. Al det spillerne har lært (eller er blevet forsøgt lært) over de sidste 2-3 år skal de glemme.

          Uanset om vi redder os med det yderste af neglene eller ej (og det vil formentlig koste en del penge i vinterpausen, som igen vil rykke ved den økonomiske balance man ønsker at opnå), så står vi til sommer et sted der sådan ca. hedder 2001-2002. Vi skal starte forfra. Forskellen er, at vi skal opfinde en plan forfra og samtidig forklare hvorfor alt det vi har sagt de sidste 3-4 år har været noget vrøvl.

          Jeg mangler en plan fra ledelsen, fra bestyrelsen og fra ejerkredsen. Hvad vil I med OB? Hvad tænker i om de sidste tre års udvikling? Skal vi forvente heftige investeringer til sommer, eller skal vi sige det var det, og afvente en gylden ungdomsårgang, før vi igen kan gøre os i toppen af ligaen? Sig det ærligt, så vi kan forholde os til det.
          Jeg er meget enig, Bo. Ledelsen har truffet mange mærkværdige beslutninger de senere år, og vi står plantet solidt uden hverken gameplan eller organisatorisk plan for fremtiden. Man føler godt nok, at de sidste par år har været totalt spild af tid og unødvendige ressourcer og vigtigst af alt; en total gambling med den opbyggede opbakning fra det ellers kræsne Odenseanske publikum. Klubben havde virkelig tilskuerne med sig, vi fik medaljer, og var 45 minutter fra Champions League-bold.

          Nu ser en lignende fremtid ud til at være meget, meget langt væk.

          Comment


            Vi kan vist også godt officielt smide Andreas Johansson af tronen som Fyns Houdini, det må være Krygers nu, især hvis det er ham der løb anden længst af alle spillere i går... Hvor fa´en løb han hen...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Jeg tror ikke jeg er den eneste som er voldsom træt af denne kommentar efter hver kamp :
              Vi har trænet godt hele ugen men tog ikke spillet fra træning med i kamp ....,

              Tror da helvede i træner godt og spillet ser godt ud til træning , der er der intet pres og man spiller mod andre middelmådigheder som Ari , kryger , Schoop , Kirkeskov og Mikkelsen ...
              De ting man øver i hverdagen overfor JH's dyrt købte træningskegler er altså lettere at udføre der , end de er over for spillere med spilforståelse , taktisk formåen og teknik .
              Last edited by Magge; 21-10-2014, 09:12.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Vi kan vist også godt officielt smide Andreas Johansson af tronen som Fyns Houdini, det må være Krygers nu, især hvis det er ham der løb anden længst af alle spillere i går... Hvor fa´en løb han hen...
                Tja man får ligefrem et billede for sig af en mørkeblind mand uden orientering og stedsans som stiller op til vm i nat-orienteringsløb iført træsko .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Ser kampen for første gang lige nu. Inden kampen siger OP, at det er Mattson, der har stået og stadig står for standard-situationer - både defensivt og offensivt - OP har ikke været inde over endnu. Det vidste jeg ikke.

                  Ove er sgu sympatisk at høre på - der er umiddelbart indhold i snakken - ikke TBs form uden indhold.
                  Last edited by claudes1; 21-10-2014, 10:07.

                  Comment

                  Working...
                  X