Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EFB - OB 20/10/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Og vi stadig ikke aflevere.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Jeg har set mange kampe med lige så mange dårlige kampe. Ved ikke om det er fysikken eller manglende optiker der er grunden
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Det er op ad bakke for Ovense Poldklub! Vi mangler en boldfast midtbane spiller. Vi mangler boldsikkerhed og afleveringssikkerhed, vi rammer ikke hinanden med gode afleveringer. Kryger, Lukas, ser vi jo ikke. TM bliver ladt i stikken fordi midtbanen mangler tyngde.
        vi spiller Ok den første halve time, så kommer vi bagud os så bliver det hat og briller. Der er meget mentalt at tage fat i.
        jeg synes Kirkeskov sejler rundt, Ruud var heller ikke prangende.

        Comment


          Organisationen er bedre. Men dumt MK boldtab, og EL med tåbelige t straffe, betød Vi aldrig fik noget sammen hængende spil fordi Esbjerg som er bedre end os fik selvtillid.

          Comment


            Det er simpelthen pinligt kampen allerede bliver afgjort, da Emil dummer sig. Efter det sad Esbjerg totalt på det. Og endnu en gang, Spelmann og Ari kan ikke spille sammen, den midtbane er for dum og fysisk svag. Vi tabte alle dueller til HHA og Lekven, bevares det er altså ikke en specielt fysisk stærk midtbane. Det er skidt! Azer ville have pyntet, og det ville Dessler også. Hved med at prøve med en tremands midtbane? Azer - Dessler - Spelmann. Fight, fysik og teknik. Forstår ikke, hvorfor det aldrig bliver prøvet. Det ville give Falk og Emil meget mere plads på kanterne.

            I øvrigt, så græmmes jeg over hvor ELENDIGE Kirkeskov og Mikkelsen er, hold da helt op hvor er de dog skidt kørende. Mikkelsen kan ingen ting, og Kirkeskov kan ikke engang lave en aflevering.... SUK SUK SUK

            Ove dumpede også fælt, det er virkelig skidt, hvis man ikke kan presse modstanderen efter at komme bagud. Esbjerg blev jo aldrig presset!?

            Comment


              Ja Esbjerg er langt bedre end deres placering. Vi har igen sat et hold igang.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Esbjerg er beviseligt et godt fodboldhold. De spiller langt bedre end os, men vi forærer dem begge deres mål i dag. I åbent spil skaber de satme ikke mange flere store chancer end os.

                Comment


                  For første gang nogensinde har jeg set mig nødsaget til at slukke for en OB-kamp jeg ser i tv. Jeg ser ingen tegninger, ingen ideer, ingenting der peger fremad. Og det endda til trods for, at der lige er skiftet træner.

                  Det eneste man hører til ledelsen, der ellers tidligere havde mange ideer om tiltag der kunne udvikle fodboldforretningen, er når et regnskab skal nedjusteres, en træner skal fyres eller det skal forklares hvorfor strategien er udskudt. Ofte er det nu blevet ugennemtænkte reaktioner når fansene skriger på en eller anden form for udmelding.

                  Jeg var en af de få hårde kritikere, da TB blev ansat, fordi, som jeg skrev: Hvilken tilstand vil han efterlade klubben i i det øjeblik han skal fyres for tredje gang? Når det er sagt, så var der en plan med TB: Formålet var at skabe et fodboldhold folk gad at se - det var at tage det sidste trin op (at man så samtidig kalkulerede med at skære halvdelen af omkostningerne, virkede det ikke til man havde tænkt over kunne være et problem i den sammenhæng).

                  I modsætning hertil er der absolut ingen plan med at ansætte Ove P. udover en eller anden ide om, at der er sammenhæng mellem lange bolde, god fysisk form og overlevelse i ligaen. Vi er blevet en af de klubber der kan finde på at ansætte en Ove for at sikre overlevelse. Med ansættelsen har vi samtidig sagt, at hele den strategi der var lagt for dagen er væk. Al det spillerne har lært (eller er blevet forsøgt lært) over de sidste 2-3 år skal de glemme.

                  Uanset om vi redder os med det yderste af neglene eller ej (og det vil formentlig koste en del penge i vinterpausen, som igen vil rykke ved den økonomiske balance man ønsker at opnå), så står vi til sommer et sted der sådan ca. hedder 2001-2002. Vi skal starte forfra. Forskellen er, at vi skal opfinde en plan forfra og samtidig forklare hvorfor alt det vi har sagt de sidste 3-4 år har været noget vrøvl.

                  Jeg mangler en plan fra ledelsen, fra bestyrelsen og fra ejerkredsen. Hvad vil I med OB? Hvad tænker i om de sidste tre års udvikling? Skal vi forvente heftige investeringer til sommer, eller skal vi sige det var det, og afvente en gylden ungdomsårgang, før vi igen kan gøre os i toppen af ligaen? Sig det ærligt, så vi kan forholde os til det.

                  Comment


                    Kan OP lave1,5 point pr kamp så overlever vi

                    Comment


                      Ove har så meget han skal lære holdet og spillerne. Det var 2 syge fejl der gjorde vi tabte og stadig ingen angriber med klasse.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Damn - tror snart jeg begynder at gå op i skak eller curling i stedet for det her. Fuck det er hårdt at se på gang på gang.
                        Kryger er helt væk, Kirkeskov er en katastrofe, Thomas Mikkelsen som ene angriber uden nogen støtte, ingen spillere på banen som kan holde på bolden, ingen dybdeløb......og man kunne blive ved.
                        Eneste positive at sige efter denne kamp må være (forhåbenligt) at der må ske ting og sager nu. Vi har stort set skadesfri trup, så Ove kan næsten vælge eller vrage. Personligt så jeg gerne Schoop få chancen igen. Ved godt han mangler noget speed og får begået nogle grove fejl af og til, men han er løbevillig, meget ofte spilbar og skiller sig godt af med bolden. Han kan være med til, at give holdet noget ro. Ari er jo hverken i stand til at holde på bolden i mere end to sekunder og kan ikke ramme en medspiller på to meters afstand. Spellman kæmper altid godt, men er meget satset i sit spil, når han har bolden. Ingen af de to bringer ro i spillet.
                        Hvis vi skal have iscenesat Falk og Larsen på kanterne, kræver det at vi får flyttet bolden sikkert op på midten, så de kan få nogle gode bolde at arbejde videre på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Kan OP lave1,5 point pr kamp så overlever vi
                          Men kan han det? Nej det kan han næppe!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Guldbrand Se indlæg
                            Hiv nu Tobias Mikkelsen ud.. Han er jo totalt overmachet og bidrager ikke med andet end hurtige blodtab hver gang han modtager bolden...
                            Hvor kom hurtige blodtab fra Tobias Mikkelsen lige ind der.....det lyder ikke sundt!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Hvor kom hurtige blodtab fra Tobias Mikkelsen lige ind der.....det lyder ikke sundt!
                              Specialt når han hedder Thomas Mikkelsen og nej ikke sundt at forbløde

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                                Helt enig. Ingen gejst, ingen gnist, ingen fight og ingen tro på at det kan lade sig gøre
                                Det er desværre manglende spillemæssige kvaliteter der er problemet......
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X