Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EFB - OB 20/10/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd EFB - OB 20/10/2014

    opstilling iflg FB;

    Toppel

    ruud LN KL Kirkeskov

    LJ spelmann ari kryger

    emil

    mikkelsen

    formoder det bliver med den formation

    #2
    Lucas Jensen er åbenbart ove's mand. Han har pludselig overhalet adskillige af vores midtbane spillere.

    Comment


      #3
      Spændende opstilling. Kryger er Ove også svært glad for.
      OBeliever

      Comment


        #4
        Hmm.... tror sgu det bliver en uafgjort, 2-2 måske, synes jeg kan mærke point...

        Synes næsten min største bekymring er om Desler og især Falk, er klar i dag, såfremt spilletid byder sig... bange for det bliver en af de kampe hvor jeg sidder helt ude på kanten og vrider mig hver gang Falk nærmer sig en duel... krydser fingre...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          tja falk er næppe klar til at starte endnu, og kryger får man altid en god arbejdsindsats ud af....

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Hmm.... tror sgu det bliver en uafgjort, 2-2 måske, synes jeg kan mærke point...

            Synes næsten min største bekymring er om Desler og især Falk, er klar i dag, såfremt spilletid byder sig... bange for det bliver en af de kampe hvor jeg sidder helt ude på kanten og vrider mig hver gang Falk nærmer sig en duel... krydser fingre...
            vil sgu være rart med point idag.....for det første holder vi os så overstregen men også bare det at fortsætte i en positiv stime med point flere kampe i træk.
            fuck jeg håber på en sejr.....

            Comment


              #7
              Har ikke denne TVkanal som kampen bliver vist på så håber at der er nogen der er friske på at kommentere her i tråden.
              pft.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Stream? Gerne PM

                Comment


                  #9
                  Den første kamp i denne sæson hvor jeg misser en halveg. Har gang i min egen lille karaktergivning, så i må gerne tænke over det i løbet af kampen, da jeg har brug for lidt hjælp, da jeg ikke kan se 2. halveg... Karaktererne gives fra 1-10 hvor 1 er det dårligste og 10 det bedste. Udgangspunktet er 6.
                  Håber i vil hjælpe..
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    #10
                    jeg kan sgu godt li' Ove....ikke for at hate for meget på Troels, men syntes sgu det er rart med en træner der udtrykker sig lidt mere direkte, og ikke altid skal finde på den mest krøllede måde at sige tingene på...

                    Comment


                      #11
                      Det giver sq et lille stik i hjertet at se HHA i stribet trøje ....

                      Comment


                        #12
                        2 måls sejr og vi rykker op på en 8. plads....de ekstra tv penge vil givetvis lune

                        Comment


                          #13
                          Jeg tænker 1-1
                          OB scorer det første mål, vi falder tilbage i banen, bange for at vinde, og så scorer Esbjerg med 10 minutter igen.
                          OBeliever

                          Comment


                            #14
                            har meget svært ved at tro på vi kan holde dem fra fadet i dag....så må vi bare håbe vi kan score lidt mere end dem

                            Comment


                              #15
                              esbjerg presser højt....og vi smider hurtigt bolden væk

                              Comment

                              Working...
                              X