Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EFB - OB 20/10/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Så var du ikke på Tingbjerg ground kan jeg forstå...
    Det er en af de få kampe jeg havde i tankerne, som værende ringerene end det vi ser i dag... men der er ikke mange af dem...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      OB raus! Jeg glæder mig til at se Krarup/Espe - OB om et par sæsoner.
      Arh, træk lige vejret engang
      OBeliever

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Med undtagelse af de få kiks, synes jeg nu organisationen er bedre, og der var tegninger i starten til offensive løb og pres. Men gassen gik ud af ballonen efter deres første mål, vi er skrøbelige. Men jeg synes faktisk, der er fremskridt at spore.
        Der var da også periodevis god organisation med tb fx i kampen mod AaB med den nye formation.. Det varede bare aldrig en hel kamp eller to kampe i streg.. Så hvor du ser fremskridt forstår jeg ikke?..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          "diarra gør det godt...lige til han smider den væk".....god kommentar, meget beskrivende for vores kamp
          PH..?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
            Arh, træk lige vejret engang
            Uden lighter gassen også tak

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Tja hvis ikke Slagelse får i panik, så rykker vi ned. Der skal 4 indkøb til for at få et top 7 hold
              kommer da an på hvad det er for 4 der bliver hentet....men vil mene det skal der til bare for at vi overlever....der mangler simpelthen kvalitet

              6 kampe til inden ferien.....det er stadig meget tidligt sådan rigtigt at vurdere Ove, men til vinterpausen kan vi begynde rigtigt at vurdere det.

              Tror desværre den spare øvelse man har været ude i går hen og bliver rigtigt dyr - enten i form af dyrt hentede spillere i vintervinduet, eller en nedrykning. Esbjerg er for gode og skal nok klare sig....hobro og sønderjydske tror jeg også overlever....SIF ligner en klar nedrykker, men de spiller faktisk godt....og så er der os og fcv tilbage - puha

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                PH..?
                nej faktisk den anden kommentator - syntes den var meget rammende :) desværre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                  Nu hat Toppel reddet vores røv et utal af gange i år - så skal vi lige prøve at være en smule objektive?
                  Tobias Mikkelsen.....
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Uden lighter gassen også tak
                    Ja, selvfølgelig. Det troede jeg man kunne læse mellem linjerne
                    OBeliever

                    Comment


                      Jeg synes det er kritisk at vi har en anfører, som:

                      a) ikke kan tæmme en bold når han er upresset midt på banen
                      b) laver den ene fejlpasning efter den anden
                      c) Ikke svinger taktstokken eller råber sine medspillere op på banen
                      d) Ikke magter sine to favoritpositioner (venstre back og defensiv midt)

                      Han blev hentet i den næstbedste svenske række og bedre en det niveau er han ikke.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        nej faktisk den anden kommentator - syntes den var meget rammende :) desværre
                        Så kunne han da passende lige have stukket PH en albue samtidig...

                        Edit: Ja, eller bare med et bat...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Tobias Mikkelsen.....
                          Fair nok jeg tror stadig han kan blive god.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                            Jeg synes det er kritisk at vi har en anfører, som:

                            a) ikke kan tæmme en bold når han er upresset midt på banen
                            b) laver den ene fejlpasning efter den anden
                            c) Ikke svinger taktstokken eller råber sine medspillere op på banen
                            d) Ikke magter sine to favoritpositioner (venstre back og defensiv midt)

                            Han blev hentet i den næstbedste svenske række og bedre en det niveau er han ikke.
                            Nej, Ari imponerer ikke..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                              Fair nok jeg tror stadig han kan blive god.
                              Ikke på superliganiveau.....det vil jeg godt sætte en fadbamse på.....men måske er han også indkøbt med henblik på vores sæson i 1.division næste sæson
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Uden lighter gassen også tak
                                Bevares. Det er bare en ynk at se på.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X