Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EFB - OB 20/10/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Nu hat Toppel reddet vores røv et utal af gange i år - så skal vi lige prøve at være en smule objektive?
    Jo tak - en objektiv holdning til toppel ville pynte. Manden er slet ikke god nok til at være keeper i vores klub. Han laver konstant graverende fejl, som en ordinær Superliga målmand ikke bør lave. Ikke kun i denne, men også i andre kampe viser han fejlplaceringer, elendige udspark, dårlig med fødderne, manglende spilforståelse og generel dårlig teknik.
    Jeg medgiver, at han er modig og heldig med at stå i vejen for skud. Men det er så også det han bidrager med.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      Fair nok jeg tror stadig han kan blive god.
      syntes mikkelsen er glimrende....men ikke som første angriber, og så har man jo på ingen måde gjort ham nogen tjenester i dag ved at lade ham ligge så alene....så er det jo ligegyldigt om han kan rage bolden til sig eller ej.....for nærmeste medspiller er flere lysår væk...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Bevares. Det er bare en ynk at se på.
        Helt enig. Ingen gejst, ingen gnist, ingen fight og ingen tro på at det kan lade sig gøre
        OBeliever

        Comment


          Desuden er vi vel ikke i en situation, hvor vi kan vente på et gennembrud, det samme med Toppel, har er blevet bedre og bedre, men det holder bare ikke at han lige får en hjerneblødning eller to. Ikke så længe vi ikke laver 2-3 mål pr kamp.

          Comment


            Jeg har ikke set OB så ringe i mange år.
            De kan overhovedet ikke ramme hinanden, og kommer for sent til alle løse bolde.

            Med det niveau vil de ikke engang kunne klare sig i 1. division til næste år.

            Comment


              John Doe
              Toppel slap første gang.. Anden gang afgør han kampen.. Piv ringe til andet end refleksredninger. Vi er elendige. Hvordan kan en mand som Thomas Mikkelsen nogensinde komme i betragtning til en Superligakamp??!! Og han er bare én af mange, der får mulighed for at blive matchet på sit egentlige niveau efter sommerferien.. FUUUUUUCK!!!!
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Vores geniale sportsdirektør har signet ham for 4....yes fuckin 4år.....need i say more???
              Flaskehalsen peger på ? - det ikke de mest imponerende indkøb vi har set fra vores kære sportsdirektør, kunne vi dog bare have ramt en god signing.

              Er ikke sikker på at meget er løst med vores nye træner. Ikke fordi han ikke er dygtig, men fordi materialet bare ikke er til det.

              Syntes Esbjerg ser meget stærkere ud end os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Med undtagelse af de få kiks, synes jeg nu organisationen er bedre, og der var tegninger i starten til offensive løb og pres. Men gassen gik ud af ballonen efter deres første mål, vi er skrøbelige. Men jeg synes faktisk, der er fremskridt at spore.
                Det er selvfølgelig en joke det der? Vi har ikke skabt en eneste chance i hele kampen mod nr 11!! Jeg kan simpelthen ikke se hvor pointene skal komme!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                  Jeg synes det er kritisk at vi har en anfører, som:

                  a) ikke kan tæmme en bold når han er upresset midt på banen
                  b) laver den ene fejlpasning efter den anden
                  c) Ikke svinger taktstokken eller råber sine medspillere op på banen
                  d) Ikke magter sine to favoritpositioner (venstre back og defensiv midt)

                  Han blev hentet i den næstbedste svenske række og bedre en det niveau er han ikke.
                  Tydeligt at Niels Christian Frederiksen ikke har set mange OB-kampe: "Ari Skulason er en dygtig fodboldspiller" fik han sagt i starten af kampen.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                    Nej, Ari imponerer ikke..
                    Mere drastiske metoder må i brug - Ferguson tyrede engang en støvle i hovedet på Beckham i pausen - jeg ville bifalde hvis Ove P. Gjorde det samme - evt. tævede ham med en træsko...

                    Comment


                      Det er heller ikke dårligere end imod Silkeborg. Der var forskellen bare at Toppel var fejlfri. Vi bliver spillet ud af banen i begge kampe, men målene vi giver væk er torskedumme personlige fejl. Kampen havde været langt mere lige, hvis vi ikke kom bagud. Det tændte fuldstændig op i Esbjerg som er et godt hold, jeg slet ikke betragter som en nedrykningskandidat på linje med os.
                      Der skal dog nævnes at enkelte spillere har været katastrofale i dag. Toppel har været usikker hele 2. Halvleg og koster mål
                      TM har slet ikke formået at holde på bolden og vinde duellerne i dag. Han har ikke haft det nemt, men har vist at han er bedre end i dag.
                      Lucas Jensen. Kan godt være han er ung og uprøvet, men han har så mange kampe for Viborg at man må forvente lidt, og i dag tabte han ca. 100% af sine dueller mod en middelmådig back som Stenderup.
                      Resten af holdet har uden undtagelser været under niveau

                      Comment


                        slut på endnu en omgang ynk....fuldt fortjent nederlag, desværre

                        Comment


                          Hvor var Desler?

                          Comment


                            Man må bare sige, vi er ringe, og esbjerg er egentlig bedre end tabellen viser

                            Comment


                              Kirkeskov var da på et fint niveau i dag, han har da løftet sidst spil fra de seneste kampe, så i dag var det kun rigtig ringe.

                              Hold nu kæft vi er dårlige... suk!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Hvor var Desler?
                                På bænken

                                Comment

                                Working...
                                X