Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Uhhhhhhh det ser ud til at vi misser ham

    http://www.bold.dk/nyt/jesper-bech-m...aa-fc-roskilde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      han har så 1 1/2 år tilbage af hans kinesiske kontrakt og jeg har før svoret at jeg ikke ville se ham i OB igen, men men men hvis han lige laver en "Agger" og siger at OB er den eneste klub for ham i Europa, ja så stiger min agtelse voldsomt for ham. Han skal bare i tilnærmelsesvis så god form som da han var bedst, så er han en klar gevinst for os.
      Han afsluttede et års udlån ultimo 2014 og hans klub ville gerne af med ham men jeg husker ikke om han også har fundet en ny klub eller om stødet kun var Macena...

      http://www.transfermarkt.co.uk/peter.../spieler/20360

      umiddelbart ser det ikke ud som om han har fundet en anden klub...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        FCM spiller godt nok med musklerne

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...fc-midtjylland

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          De må simpelhen ikke vinde det mesterskab. At skulle høre på albino Glenns glædesrus en hel sæson vil være utålelig, så heller Ståle da man alligevel ikke fatter hvad han siger.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            De må simpelhen ikke vinde det mesterskab. At skulle høre på albino Glenns glædesrus en hel sæson vil være utålelig, så heller Ståle da man alligevel ikke fatter hvad han siger.
            Jeg er helt enig. Men de går godt nok benhårdt efter det må man sige...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              De må simpelhen ikke vinde det mesterskab. At skulle høre på albino Glenns glædesrus en hel sæson vil være utålelig, så heller Ståle da man alligevel ikke fatter hvad han siger.
              det er sgu også en billig penge han kan hentes til.....sjovt hvis fck ikke har været inde over her.....men det viser hvor hurtigt tingene kan ændre sig - en engelsk rigmand i ryggen og så er FCM gået fra at skulle sælge de største profiler til ikke bare at holde på dem - men også hente profiler fra direkte konkurrenter. Hvis ellers de kan holde på ham englænderen så bliver dette næppe en enlig svale - FCM helt i toppen er sgu nok kommet for at blive....

              FCM eller FCK - det er sgu lidt pest eller kolera set fra min stol.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det er sgu også en billig penge han kan hentes til.....sjovt hvis fck ikke har været inde over her.....men det viser hvor hurtigt tingene kan ændre sig - en engelsk rigmand i ryggen og så er FCM gået fra at skulle sælge de største profiler til ikke bare at holde på dem - men også hente profiler fra direkte konkurrenter. Hvis ellers de kan holde på ham englænderen så bliver dette næppe en enlig svale - FCM helt i toppen er sgu nok kommet for at blive....

                FCM eller FCK - det er sgu lidt pest eller kolera set fra min stol.....
                Enig i det hele
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja, det er ligesom dengang de hentede Jonas Borring for 20 mill.....MuHahahahahaha..
                  Nej spøg til side, ja de ligner efterhånden et godt bud på et mesterhold (Gud forbyde det ;-).

                  Comment


                    FCM skulle have kig på Václav Kadlec. Jøsses Marius.
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Ville være helt crazy hvis de fik Kadlec, det håber jeg virkelig ikke sker. Og sandsynligheden er også ekstremt lille

                      Comment


                        http://www.bold.dk/nyt/officielt-fcm-koeber-pusic

                        så har de landet pusic...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Wauw. Guldet kom lidt tættere på heden der.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Wauw. Guldet kom lidt tættere på heden der.

                            MvT
                            Og nogen af pengene ender nok i Grenada...

                            FcKs nye højreback udgik i øvrigt efter 2 min. af dagens træningskamp... det er nok bare FcMs sæson...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Og nogen af pengene ender nok i Grenada...

                              FcKs nye højreback udgik i øvrigt efter 2 min. af dagens træningskamp... det er nok bare FcMs sæson...
                              Kan bare slet ikke overskue/gennemskue at vi kan hive point fra dem i åbneren overhovedet. Men bolden er rund etc.
                              Håber satme der er noget om snakken, da JH udtalte at Lado er fit og i form. Mål har han jo scoret masser af før - men det havde Narko Bodil også, så deeeet.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Målt ud fra dagens kamp, så vil Lado have svært ved at bombe på serieniveau..

                                Comment

                                Working...
                                X