Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Mon ikke det er logik for de fleste at der også skal komme mål fra andre end angriberne ?
    Nemlig, og en kkasseangriber kan også være med til ar skabe plads til de andre ;-)....jeg har da også et kæmpe håb om at Lado kan være manden når han kommer i form, jeg frygter bare at vi leger lidt med ilden på den position pt..

    Comment


      http://www.bold.dk/nyt/cardiff-ophaever-med-nordmand

      Aner intet om ham, men angriber er han da.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        http://www.bold.dk/nyt/cardiff-ophaever-med-nordmand

        Aner intet om ham, men angriber er han da.
        Tja , nu skal man jo ikke ligge så meget i at han har spillet i Cardiff . Deres dømmekraft har meget tilbage at ønske tænk sig at de brugte over 90 mill på Cornelius :-) :-)
        De troede de købte en Bentley men fik en Fiat Mulipla i forklædning som Toyota ..
        Iøvrigt en fornærmelse af Toyota ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          http://www.bold.dk/nyt/cardiff-ophaever-med-nordmand

          Aner intet om ham, men angriber er han da.
          Han havde god tid i norge, spillede meget god som angribspartner af Marcus Pedersen. Sin tid i Cardiff og Celtic var ikke succesfuld. Læste at Molde var interessered at hente ham bag i sommer 2014, men han rykkede på leje fra Cardiff til Celtic. Mener at Cardiff nu ophævte contract med ham, da de rykkede ned og har pengeproblemer (men det ved jeg ikke sikker).
          Kunne være interssant.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            http://www.bold.dk/nyt/cardiff-ophaever-med-nordmand

            Aner intet om ham, men angriber er han da.
            Har ikke scoret vanvittigt mange mål, og er mere en hængende angriber/off. midt-type. Han ville derudover nok være pænt dyr, så jeg ser ham slet ikke som den type angriber vi har brug for.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Jeg drømte i nat, at vi hentede en hollandsk kantspiller/angriber. Jeg drømte også jeg drak cola af en dyb tallerken og spildte, mens jeg hørte det. Ikke flere spegepølsemadder med hvidløg lige inden sengetid til den gamle onkel...

              Jeg ville bare lige skrive det, for hvis nu...
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg drømte i nat, at vi hentede en hollandsk kantspiller/angriber. Jeg drømte også jeg drak cola af en dyb tallerken og spildte, mens jeg hørte det. Ikke flere spegepølsemadder med hvidløg lige inden sengetid til den gamle onkel...

                Jeg ville bare lige skrive det, for hvis nu...
                Ved du måske hvad JH drømte? Skal vi bringe ham spegepølsemadder med hvidløg i aften?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lyder til at hvis FCV virkelig skal bruge penge på spillere er det aktionærene der skal spytte i.. Egenkapitalen er væk

                  06:38
                  Underskud i FC Vestsjælland
                  FC Vestsjællands første sæson i superligaen blev et dyrt bekendtskab. Det skriver Sjællandske. Regnskabet for sæsonen 2013/14 viser et underskud på cirka 5,5 millioner kroner. Blandt andet er lønudgifterne fordoblet fra godt 11 millioner til 22 millioner kroner. Egenkapitalen er også blevet spist op, så aktionærerne har indskudt ekstra kapital efter regnskabsårets afslutning.
                  her står ca. det samme blot i artikelform http://www.fyens.dk/sport/Rekordunde...rtikel/2644074
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    her står ca. det samme blot i artikelform http://www.fyens.dk/sport/Rekordunde...rtikel/2644074
                    Jeg har hørt fra meget pålidelige kilder, at Kurt Andersen vil slutte af med manér i FCV, og vil financiere de forstærkninger der skal til for at holde dem oppe i denne sæson. Især offensivt.

                    Så jeg tror ikke vi skal regne med at vi får nogle gaver af FCV. Vi kan jo håbe de rammer ved siden af med deres indkøb.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg har hørt fra meget pålidelige kilder, at Kurt Andersen vil slutte af med manér i FCV, og vil financiere de forstærkninger der skal til for at holde dem oppe i denne sæson. Især offensivt.

                      Så jeg tror ikke vi skal regne med at vi får nogle gaver af FCV. Vi kan jo håbe de rammer ved siden af med deres indkøb.
                      det er jo ikke forbudt at håbe på Vi/os OB'ere kan jo også tale med om hvor vanskeligt det kan være at få 3-4 nye mand spillet ind på holdet, specielt hvis det er bærende kræfter vi snakker om, og det er altså "kun" 16 kampe vi snakker om, og vinduet lukker om 14 dage og om 5 uger starter turneringen.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Kalilou Traoré træner med hos FcV

                        Nu har de ellers hentet ham islændingen Eggert Jonsson, en ok spændende spiller, har dog ikke fulgt med de sidste sæsoner, men lader til at være gået i stå for ham, men kan han finde niveauet fra Skotland, i en liga nu der passer bedre til niveauet igen, så bliver han er stor gevinst for dem...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Kalilou Traoré træner med hos FcV

                          Nu har de ellers hentet ham islændingen Eggert Jonsson, en ok spændende spiller, har dog ikke fulgt med de sidste sæsoner, men lader til at være gået i stå for ham, men kan han finde niveauet fra Skotland, i en liga nu der passer bedre til niveauet igen, så bliver han er stor gevinst for dem...
                          Floppede i Wolves, floppede i Charlton, floppede i Beleneses. Jeg ryster ikke i bukserne over Jonsson.

                          Men jeg ville sgu være ked af at se Kalilou i Vestsjællands hæslige trøje. FCV bringer intet positivt til ligaen. Lortefans, lortestadion, lorteøl på stadion, ingen historie, ingen profiler, kedelig fodbold, grimt navn, grimme dragter, grimme cheerleaders, ligger for langt fra Odense og for langt fra København. Og så har de en tidligere AGF-direktør der pumper penge efter dem, Jacob "brækpose" Gaxe som sportsdirektør, og deres wikipedia-side er forfattet af en eller anden kæmpenørd, der burde have skrevet en bog i stedet...
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Floppede i Wolves, floppede i Charlton, floppede i Beleneses. Jeg ryster ikke i bukserne over Jonsson.

                            Men jeg ville sgu være ked af at se Kalilou i Vestsjællands hæslige trøje. FCV bringer intet positivt til ligaen. Lortefans, lortestadion, lorteøl på stadion, ingen historie, ingen profiler, kedelig fodbold, grimt navn, grimme dragter, grimme cheerleaders, ligger for langt fra Odense og for langt fra København. Og så har de en tidligere AGF-direktør der pumper penge efter dem, Jacob "brækpose" Gaxe som sportsdirektør, og deres wikipedia-side er forfattet af en eller anden kæmpenørd, der burde have skrevet en bog i stedet...
                            Jeg fornemmer en kommende FCV fan i dag :b

                            Spøg til side, så er det egentligt interessant at se hvad der sker med Kali, jeg troede at skaderne havde sat en stopper for ham - permanent.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                              Jeg fornemmer en kommende FCV fan i dag :b

                              Spøg til side, så er det egentligt interessant at se hvad der sker med Kali, jeg troede at skaderne havde sat en stopper for ham - permanent.
                              Kali er muligvis et af de største og mest uforløste talenter i Superligaens historie. Hvis han kan finde motivation og glæde og undgå skader kan han blive en klar gevinst for dem. Han er i kategorien af luksusspillere som jeg personligt ikke tror på er løsningen for FCV. Han er dyr og svær at integrere på et "arbejderhold". Lad bare FCV købe ham og de problemer der følger med ham.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                14 dage tilbage inden vinduet lukker. Er jeg den eneste der undres over, hvad OB har brugt første halvdel af dette på ? Det er en ekstrem vigtig halvsæson vi står over for, og derfor skal nye spillere have så meget tid som muligt med holdet.

                                Jeg havde håbet på at man i OB, for en gangs skyld var på forkant med situationen og på nuværende tidspunkt havde hentet hvad der skulle hentes. Sidste vindue havde JH så meget is i maven, at han frøs fast i sædet.

                                Istedet skal vi høre på udtalelser som " Det kan godt være vi er aktive i vinduet, hvis der kommer noget forbi der er en god ide for OB. "

                                Se på mere eller mindre håbefulde lykkeriddere, der kommer på anbefaling Azer, og er fætter til greenkeperen eller noget. Jeg bliver ikke overrasket hvis vi i igen ender op med paniksigninger i TM klassen.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X