Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    helt enig - og vi har jo ikke rigtigt noget valg - pointen var mere at det er jævnt træls at vi står der igen igen, efter det turn around man satte gang i for snart en del år siden.....
    Korrekt vi har ingen valg. Vi skal i turn around igen
    dog med en umiddelbart sundere økonomi og en masse erfaring om hvad man IKKE skal gøre!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Lyder godt , men det samme som er sagt hele tiden uden på noget tidspunkt at blive effektueret . Eneste indkøb som har snert af den strategi har været Lasse Nielsen , resten af indkøbene har mindet om fyld og resignation , panik ,samt manglende kendskab til truppens mangler og ligaens styrkeforhold .
      Næsten enig. Syntes nu der har været et par andre gode handler. Bare fordi man dyrker sine egne talenter er det jo ikke ensbetydende med at man ikke må hente talenter udefra også som vi har gjort i Azer og LJ. Dem tror jeg stadig meget på..
      Delen med etablerede kræfter til at styrke holdet har ikke været super god nej

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Næsten enig. Syntes nu der har været et par andre gode handler. Bare fordi man dyrker sine egne talenter er det jo ikke ensbetydende med at man ikke må hente talenter udefra også som vi har gjort i Azer og LJ. Dem tror jeg stadig meget på..
        Delen med etablerede kræfter til at styrke holdet har ikke været super god nej
        Hverken Lucas eller Azer ser jeg som større talenter end at de nok kan udvikles til habile spillere, som gode reserver, men heller ikke meget mere , der er intet prangende i nogen af dem kan ikke forestille mig nogle af dem bliver en fast bestandel af hold i den øverste halvdel af ligaen og ser langt større potentiale i Dessler . Men jeg er helt enig i at vi stadig også skal hente den slags spillere udefra , de skal blot ikke stå i vejen for egne spillere med samme niveau .
        Der hvor det for alvor har haltet er mht at hente etablerede spillere vores talenter kan støtte sig op ad og som kan føre os fra famlenende usikkerhed over til stabilitet .
        Under TB ville vi gerne være boldbessiddende og spille tikka-takka , men hentede alligevel spillere hvis første boldberøring ofte også var deres sidste .

        Håber meget på at Kent Nielsen er bedre til at se hvilke spillere der passer ind , hvor på banen vi mangler kvalitet og stå fast over for JH med sine krav . Således at vi ikke som de sidste sæsoner står med store mangler som f.eks på den centrale midt hvor det gennem 2 år er blevet ignoreret at det skreg på forstærkning , og det blev løst ved at flytte vb ( ari ) derind trods hans elendige niveau på pladsen og derefter købe 2 andre vb .
        Last edited by Magge; 09-01-2015, 15:10.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Korrekt vi har ingen valg. Vi skal i turn around igen
          dog med en umiddelbart sundere økonomi og en masse erfaring om hvad man IKKE skal gøre!
          ja den bliver jh jo ved med at påstå kommer til sommer - håber det passer...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Hverken Lucas eller Azer ser jeg som større talenter end at de nok kan udvikles til habile spillere, som gode reserver, men heller ikke meget mere , der er intet prangende i nogen af dem kan ikke forestille mig nogle af dem bliver en fast bestandel af hold i den øverste halvdel af ligaen og ser langt større potentiale i Dessler . Men jeg er helt enig i at vi stadig også skal hente den slags spillere udefra , de skal blot ikke stå i vejen for egne spillere med samme niveau .
            Der hvor det for alvor har haltet er mht at hente etablerede spillere vores talenter kan støtte sig op ad og som kan føre os fra famlenende usikkerhed over til stabilitet .
            Under TB ville vi gerne være boldbessiddende og spille tikka-takka , men hentede alligevel spillere hvis første boldberøring ofte også var deres sidste .

            Håber meget på at Kent Nielsen er bedre til at se hvilke spillere der passer ind , hvor på banen vi mangler kvalitet og stå fast over for JH med sine krav . Således at vi ikke som de sidste sæsoner står med store mangler som f.eks på den centrale midt hvor det gennem 2 år er blevet ignoreret at det skreg på forstærkning , og det blev løst ved at flytte vb ( ari ) derind trods hans elendige niveau på pladsen og derefter købe 2 andre vb .
            Helt enig i det sidste. Men helt uenig omkring specielt Azer...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              ja den bliver jh jo ved med at påstå kommer til sommer - håber det passer...
              yep. Håber ikke at den forbedrede økonomi er baseret på salg (Falk og Larsen) men mere en generel status i koncernen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Helt enig i det sidste. Men helt uenig omkring specielt Azer...
                Kan absolut godt lide Azer og kan let tage fejl i min vurdering men ser ham ikke som en spiller med de fornødne kvaliteter til at blive en del af start 11'eren på et hold i øverste halvdel af ligaen .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Kan absolut godt lide Azer og kan let tage fejl i min vurdering men ser ham ikke som en spiller med de fornødne kvaliteter til at blive en del af start 11'eren på et hold i øverste halvdel af ligaen .
                  Ja okey. Jeg ser netop de kvaliteter der skal til under Ove

                  men vi får at se

                  Comment


                    Lidt om Dalgaards situation

                    http://www.bt.dk/fodbold/dalgaard-nu...har-slaaet-til

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Det tror jeg heller ikke - og der er jo sådan set rigeligt af klubber at vælge imellem, læste et sted at krull regnes som værende væk fra newcastle til sommer, howard i everton er vidst blevet 35 og kunne måske stå til en udskiftning....af de mere urealistiske så er liverpool vidst ikke ligefrem tilfredse med mignolet og arsenal - deres målmand er da vidst heller ikke af top kaliber - men så henter man næppe en lindegaard ind.
                      Tottenham - her kunne en Lloris vel sagtens blive noget PSG gik efter. OG hvis han endelig vil blive i england er der jo også en del spændende klubber i næstbedste række......så nej - vi ser ikke AL vende hjem nu. Dejlig drøm, men det bliver ved det.
                      Everton kunne måske være et godt bud, et sub-tophold der lige er oppe og snuse lidt i nærheden af top-5-6 stykker sådan on and off, og ser ikke at han ikke skulle kunne holde niveauet fra Howard... og så er det jo også tæt på hvor han bor nu...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Det med at han ikke kommer til OB, vil jeg godt give dig ret I, var bare inde på at det med at han stiftede familie ikke vil være det bærende, da han er fra DK og hun er fra Sverige.

                        Men det er for tidligt endnu for ham at vende hjem, og sådan er det bare.
                        Jep, regnede også med det blot var lidt info, nu jeg ikke helt havde check på det...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hverken Lucas eller Azer ser jeg som større talenter end at de nok kan udvikles til habile spillere, som gode reserver, men heller ikke meget mere , der er intet prangende i nogen af dem kan ikke forestille mig nogle af dem bliver en fast bestandel af hold i den øverste halvdel af ligaen og ser langt større potentiale i Dessler . Men jeg er helt enig i at vi stadig også skal hente den slags spillere udefra , de skal blot ikke stå i vejen for egne spillere med samme niveau .
                          Der hvor det for alvor har haltet er mht at hente etablerede spillere vores talenter kan støtte sig op ad og som kan føre os fra famlenende usikkerhed over til stabilitet .
                          Under TB ville vi gerne være boldbessiddende og spille tikka-takka , men hentede alligevel spillere hvis første boldberøring ofte også var deres sidste .

                          Håber meget på at Kent Nielsen er bedre til at se hvilke spillere der passer ind , hvor på banen vi mangler kvalitet og stå fast over for JH med sine krav . Således at vi ikke som de sidste sæsoner står med store mangler som f.eks på den centrale midt hvor det gennem 2 år er blevet ignoreret at det skreg på forstærkning , og det blev løst ved at flytte vb ( ari ) derind trods hans elendige niveau på pladsen og derefter købe 2 andre vb .
                          Jeg må godt nok erklære mig svært uenig omkring Azer, jeg har store forventninger til ham... Har har været her et år nu, er lige fyldt 23, og har haft en skade der ødelagde både forår og efterår... Alligevel synes jeg klart vi har set potentialet, og at det er gået frem i tiden i OB, trods skaden... Synes dog det tog for lang tid at finde formen her i efteråret da han kom tilbage, men som den kom igen synes jeg stille og roligt at han blev blandt vores stærkeste, og at han i den sidste del har passet sine opgaver lige så godt som feks. Lasse Nielsen har passet hans, og bedre end feks. Emil...
                          Last edited by Kaspernon; 09-01-2015, 17:41.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Det er rigtigt, jeg håber også snart at JH tager sig sammen og får forlænget aftalen med Azer, istedet for at hente en ny til den plads.

                            Comment


                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...oensket-i-kina

                              Lidt om Marcus Pedersen.

                              Comment


                                Liste af muligheder. Tror dog bare at i kan scrolle til nederst på siden

                                http://www.bt.dk/fodbold/faa-det-sto...transfervindue

                                Comment

                                Working...
                                X