Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    TS leder efter et spændende projekt. Tvivler på at vores er nok for ham

    http://www.bold.dk/nyt/thomas-s-fodb...mit-droemmejob

    Comment


      Linde er/var ganske enkelt bare ikke god nok til at være 1 keeper i en af verdens største klubber...
      Oven i det kom en af verdens dyreste målmænd så til klubben, og så vil de fleste bare blive den lille...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Linde er/var ganske enkelt bare ikke god nok til at være 1 keeper i en af verdens største klubber...
        Oven i det kom en af verdens dyreste målmænd så til klubben, og så vil de fleste bare blive den lille...
        Ikke at jeg er uenig, at AL ikke var/er god nok til at være 1. keeper i en så stor klub som United, men De Gea var altså blevet sat af, indtil Lindegaard blev skadet; og der var meget seriøs snak om at De Gea qua sin spanske spillestil, og sin alt for svage fysiske statur simpelthen ikke passede ind i PL; så helt utænkeligt var det altså ikke, at hvis Lindegaard ikke var blevet skadet, så havde han stået på mål indtil transfervinduets åbning. Og hvem ved, hvad der så var sket?

        Jeg synes Lindegaard mere end rigeligt beviste, at han er god nok til at stå i Premier League, og det synes han også selv; hvorfor et comeback til OB i dette transfervindue er tæt på totalt urealistisk. Ikke fordi Lindegaard ikke gerne vil spille for OB, men fordi han stadig er på et for højt et niveau til OB.

        Han er 30. Han er ikke skadet. Og han var altså førstemålmand i United i et stykke tid, indtil han blev skadet og De Gea hævede sit niveau.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Ikke at jeg er uenig, at AL ikke var/er god nok til at være 1. keeper i en så stor klub som United, men De Gea var altså blevet sat af, indtil Lindegaard blev skadet; og der var meget seriøs snak om at De Gea qua sin spanske spillestil, og sin alt for svage fysiske statur simpelthen ikke passede ind i PL; så helt utænkeligt var det altså ikke, at hvis Lindegaard ikke var blevet skadet, så havde han stået på mål indtil transfervinduets åbning. Og hvem ved, hvad der så var sket?

          Jeg synes Lindegaard mere end rigeligt beviste, at han er god nok til at stå i Premier League, og det synes han også selv; hvorfor et comeback til OB i dette transfervindue er tæt på totalt urealistisk. Ikke fordi Lindegaard ikke gerne vil spille for OB, men fordi han stadig er på et for højt et niveau til OB.

          Han er 30. Han er ikke skadet. Og han var altså førstemålmand i United i et stykke tid, indtil han blev skadet og De Gea hævede sit niveau.

          MvH ChrisOB




          Enig, Jeg tænker også, at det kunne være for svært til at få ham, men ville være fantastisk at have ham.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Ikke at jeg er uenig, at AL ikke var/er god nok til at være 1. keeper i en så stor klub som United, men De Gea var altså blevet sat af, indtil Lindegaard blev skadet; og der var meget seriøs snak om at De Gea qua sin spanske spillestil, og sin alt for svage fysiske statur simpelthen ikke passede ind i PL; så helt utænkeligt var det altså ikke, at hvis Lindegaard ikke var blevet skadet, så havde han stået på mål indtil transfervinduets åbning. Og hvem ved, hvad der så var sket?

            Jeg synes Lindegaard mere end rigeligt beviste, at han er god nok til at stå i Premier League, og det synes han også selv; hvorfor et comeback til OB i dette transfervindue er tæt på totalt urealistisk. Ikke fordi Lindegaard ikke gerne vil spille for OB, men fordi han stadig er på et for højt et niveau til OB.

            Han er 30. Han er ikke skadet. Og han var altså førstemålmand i United i et stykke tid, indtil han blev skadet og De Gea hævede sit niveau.

            MvH ChrisOB
            Der skal ikke være tvivl om at De Gea havde en nervøs/svær start, det gik op og ned med ham, men det gjorde jo stadig ikke Linde god nok...
            De Gea var 20 år da han kom, og han skulle bruge en halv til en hel sæson til at finde melodien... så det gik vel egentlig som det skulle, selvom man altid kan håbe på lidt mere, og eksperterne står i kø...
            Ved ikke hvordan det ville have set ud, må bedømme ud fra hvad der er sket, men tænker at Linde var blevet slået af, det stykke tid senere så...

            Jeg er helt med på historien, det var ikke fordi jeg ikke mener han var 1. valg, men kun at han ikke var god nok til at skulle være 1. valg i sådan en klub...

            Jeg kunne dog også godt se ham i PL, men som sagt Ikke blandt de største klubber, men tror derfor heller ikke på han kommer til OB...

            Så er han jo også blevet gift, og har stiftet familie i England, det kunne også godt være en kraftig faktor omkring hans næste valg...
            Last edited by Kaspernon; 09-01-2015, 11:13.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Ja, men er det ikke noget med at hans kone er svensker?

              Så det som sådan ikke betyder at England er et must?

              Comment


                Det er vist rigtigt nok nu du siger det, tror det var hendes, knæk kæben navn, som snød mig...

                Jeg holder mig dog stadig til det som ChrisOB også er inde på, der er simpelthen for meget at komme efter endnu, til at OB er interessant nok...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Vi skal have dygtige spillere med power

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lere-med-power

                  skulle være et længere indlæg om fremtidens OB i Tipsbladet. Nogen der har læst det i dag?
                  Last edited by fmprOB; 09-01-2015, 13:06.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Der skal ikke være tvivl om at De Gea havde en nervøs/svær start, det gik op og ned med ham, men det gjorde jo stadig ikke Linde god nok...
                    De Gea var 20 år da han kom, og han skulle bruge en halv til en hel sæson til at finde melodien... så det gik vel egentlig som det skulle, selvom man altid kan håbe på lidt mere, og eksperterne står i kø...
                    Ved ikke hvordan det ville have set ud, må bedømme ud fra hvad der er sket, men tænker at Linde var blevet slået af, det stykke tid senere så...

                    Jeg er helt med på historien, det var ikke fordi jeg ikke mener han var 1. valg, men kun at han ikke var god nok til at skulle være 1. valg i sådan en klub...

                    Jeg kunne dog også godt se ham i PL, men som sagt Ikke blandt de største klubber, men tror derfor heller ikke på han kommer til OB...

                    Så er han jo også blevet gift, og har stiftet familie i England, det kunne også godt være en kraftig faktor omkring hans næste valg...
                    Det tror jeg heller ikke - og der er jo sådan set rigeligt af klubber at vælge imellem, læste et sted at krull regnes som værende væk fra newcastle til sommer, howard i everton er vidst blevet 35 og kunne måske stå til en udskiftning....af de mere urealistiske så er liverpool vidst ikke ligefrem tilfredse med mignolet og arsenal - deres målmand er da vidst heller ikke af top kaliber - men så henter man næppe en lindegaard ind.
                    Tottenham - her kunne en Lloris vel sagtens blive noget PSG gik efter. OG hvis han endelig vil blive i england er der jo også en del spændende klubber i næstbedste række......så nej - vi ser ikke AL vende hjem nu. Dejlig drøm, men det bliver ved det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Det er vist rigtigt nok nu du siger det, tror det var hendes, knæk kæben navn, som snød mig...

                      Jeg holder mig dog stadig til det som ChrisOB også er inde på, der er simpelthen for meget at komme efter endnu, til at OB er interessant nok...
                      Det med at han ikke kommer til OB, vil jeg godt give dig ret I, var bare inde på at det med at han stiftede familie ikke vil være det bærende, da han er fra DK og hun er fra Sverige.

                      Men det er for tidligt endnu for ham at vende hjem, og sådan er det bare.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Vi skal have dygtige spillere med power

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lere-med-power
                        og igennem endnu en genopbygning. Håber Kent kommer godt fra land så der kommer noget ro på, og vi rent faktisk holder på vores træner hele perioden.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          og igennem endnu en genopbygning. Håber Kent kommer godt fra land så der kommer noget ro på, og vi rent faktisk holder på vores træner hele perioden.
                          Yep. Men kunne vi nu hente de rigtige spillere ved siden af så vi ikke kommer længere ned end Top7(på noget tid i sæsonen) har jeg stadig tålmodighed til en KN opbygning

                          Comment


                            Lidt om AL,FCM og 20 mill kroner i årsløn

                            http://www.bt.dk/blogs/et-godt-tegn-fra-fcm

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Yep. Men kunne vi nu hente de rigtige spillere ved siden af så vi ikke kommer længere ned end Top7(på noget tid i sæsonen) har jeg stadig tålmodighed til en KN opbygning
                              helt enig - og vi har jo ikke rigtigt noget valg - pointen var mere at det er jævnt træls at vi står der igen igen, efter det turn around man satte gang i for snart en del år siden.....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vi skal have dygtige spillere med power

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lere-med-power

                                skulle være et længere indlæg om fremtidens OB i Tipsbladet. Nogen der har læst det i dag?
                                Lyder godt , men det samme som er sagt hele tiden uden på noget tidspunkt at blive effektueret . Eneste indkøb som har snert af den strategi har været Lasse Nielsen , resten af indkøbene har mindet om fyld og resignation , panik ,samt manglende kendskab til truppens mangler og ligaens styrkeforhold .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X