Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Vi er helt enige nu :)

    @fmprOB

    Det giver meget godt mening det du har.

    Men igen skal der bare rimeligt mange ændringer til. Men vi har en anden træning nu end i sommers, måske kan han lidt hurtigere få styr på holdet :)

    Men vil glæde mig til at se hvad januar bringer.



    jeg er ikke i tvivl om at Ove får hurtigere styr på holdet end TB. og han er bestemt god nok til at få det maksimale ud af spillerne.
    Men ville gerne have et par nye spillere der var endnu bedre.... Som han så kunne få det maksimale ud af...
    kontinuitet kommer jo netop ved hele tiden at lave små justeringer. For ikke at skulle det igennem vi oplevede i sommers. Så 1-2 nye spillere i hvert vindue er kun sundt for at sikre optimeringen af truppen.
    I dette vindue ville 2-3 bare være bedst da vi med 99% sikkerhed at minimum 5 spillere i truppen forlader os til sommer

    Comment


      Ove ser Kryger som angriber

      http://www.bold.dk/nyt/kryger-ove-p-...g-som-angriber

      Comment


        Jeg er nu ikke helt enig mht. transfervinduerne og store udskiftninger... Der skal selvfølgelig ikke herske tvivl om at der var gang i svingdøren i sommers, selvom det så voldsommere ud på papiret... men sidste vinter hentede vi nu kun en enkelt ind, og sagde farvel til Løffe, tror jeg det var, og sidste sommer var heller ikke specielt voldsom, det var vel mest et unødvendigt leje af Dusan/køb af Jeppe/CoB, der begyndte at trække antallet af transfers op, ellers lå vi på en 3 stykker ind + udviklingsspiller - Ud: lejeudløb + unge folk

        Problemet er/var nok nærmere at vi igen formåede at male os op i et hjørne, for samtidig med at flere kontrakter udløb i sommers, ja så valgte man at lave en række lejekontrakter, som også alle udløb i sommers, samt køb som allerede blev skippet igen i sommers efter bare en enkelt sæson, fordi de ganske enkelt var unødvendige køb, rent spild, penge ud af vinduet... Over halvdelen af alle handlerne var væk et år efter, og her bare små 1½ år efter sidder vi med Ari, Spelmann, og en ny mystisk venstre back...

        Hvis vi skal kalde det noget, var det nærmere lappeløsninger, der selv var lappet med lappeløsninger, og det gav selvsagt en snarlig udskiftning igen...

        -----

        Vi har ikke lejeaftalerne denne sommer, men et par kontraktudløb mere til gengæld, samt en ret stor sandsynlighed for salg af Falk og/eller Emil... og vi kan nok heller ikke afvise at en enkelt eller to af handlerne fra i sommers allerede kommer i overskud... Nå, det er nu ren spekulation, bekymrer mig dog ret meget at der kun er 12 dage til at alle andre må snakke med Azer, men det behøver jo ikke være vores skyld...(OB`s)
        ...men hvor om alting er, frygter jeg da også at sommerens vindue kan blive en af de større udskiftninger, og ser da også hellere det ville blive mere roligt, det er nok bare ikke den vej det går, desværre...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          det er sandelig også der den gode LK har haft det bedst i alle årene. Det virker nærmest tragikomisk at OB i flere år har prøvet at opfinde den dybe tallerken igen ved at se muligheden i at LK og andre måske kunne optræde på pladser der absolut ikke er naturlige for dem. Ove ligner en mand der gerne vil bruge resurserne der hvor de udnyttes optimalt.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            De måtte da gerne leje Bodul og Schoop så der blev plads til Macena og en super midtbanespiller

            http://mobil.bold.dk/#/nyt/vejle-vil-styrke-truppen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              De måtte da gerne leje Bodul og Schoop så der blev plads til Macena og en super midtbanespiller

              http://mobil.bold.dk/#/nyt/vejle-vil-styrke-truppen
              det skal de være velkommen til at gøre, både Schoop og Bodul vil passe rigtig godt ind i VBs traditionelt fine måde at spille fodbold på.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                det skal de være velkommen til at gøre, både Schoop og Bodul vil passe rigtig godt ind i VBs traditionelt fine måde at spille fodbold på.
                Og en rigtig god kilde ville ikke afvise at de har taget kontakt til OB med en smiley bagved(sms)
                men mon ikke at de har taget kontakt til flere SL klubber jylland/fyn. De vil i hverttilfælde gerne på lejemarkedet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Du har fat i det helt rigtige her! Vi er nød til at justere på en 2-3 pladser nu for at hele korthuset ikke vælter når Falk og Emil med 99% sikkerhed smutter til sommer.
                  For mig er det pænt simpelt de næste 2 vinduer

                  Målmandposten
                  Der forlænges med Toppel og Radza i 1-2 år og Ousager sendes videre. Der hentes en kvalitetsmålmand ind der er bedre en Toppel. Dette sker først til sommer af åbentlyse årsager

                  Forsvar
                  Hallgrimur tager i første omgang HB men senest til sommer sælges MK og der skaffes en HB mere. I midtforsvaret kommer MP til fra egne rækker så vi har 4-5 på de pladser. VB må Ari og JBL slås om. Diarra er ude i kulden og hans lønkroner burde bruges bedre så han skal også ud. Her kommer nok heller ikke justeringer før til sommer. Måske udlejning.

                  Midtbane kanter
                  Vi må se til sommer om LJ er klar til at tage over fra Falk når han ryger så den er på hold. Det ser ikke ud til at AT er tæt på holdet så der burde allerede nu hentes en VK da Emil også ryger. Måske Borring på en 1 årig?

                  Midtbane Midt
                  Azer og Spelmann gør det ok. Desler presser på og JJT er på vej op som en mulig coming star i mine øjne.. Schoop burde videre til sommer. Så er der 4 til de 2 pladser. Her kunne måske tilføres en kvalitets spiller hvis der opstår en mulighed. Specielt hvis Schoop ryger her til vinter..

                  Angreb
                  Lado kunne blive god for os og Kryger er god at have i truppen. Men her skriger det efter kvalitet. Der SKAL simpelthen hentes 1 angriber her til vinter. Så må TM eller Bodul lejes ud hvis det kræves. Bodul skal alligevel videre til sommer og TM ligner mere og mere en fornuftig 4. angriber
                  Jeg er helt enig hele vejen rundt. Mht. venstreekanten så mener jeg helt klart også JBL kan være en fremragende mulighed. En venstreside med Ari og JBL vil jeg være helt tryg ved både defensivt og offensivt.
                  I angrebet vil jeg være lykkelig hvis vi kan lokke Thomas Dalgaard hjem. Og mht målmandsposten til sommer, så er der altså i mine øjne nogle spændende transferfrie muligheder (eksempelvis Thomas Mikkelsen, Wiland).
                  Men det vigtigste vil for mig pt. vil være at få helt ro på trænersituationen med en forlængelse med Ove P.
                  Last edited by OleKBH; 20-12-2014, 09:10.

                  Comment


                    Er jeg den eneste herinde der gerne ser en forlængelse med Schoop.? Synes sgu han har noget de andre ikke har i sit pasningsspil.

                    Jeg har tidligere været efter Spellman, men må indrømme han har spillet sig op under Ove. Dog synes jeg ikke vi skal stå i vejen hvis muligheden for hans udenlandsdrøm dukker op.

                    Og få nu forlænget med Azer! Han kan udvikle sig til en klassespiller.
                    Last edited by Lennon; 20-12-2014, 10:49.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Er jeg den eneste herinde der gerne ser en forlængelse med Schoop.? Synes sgu han har noget de andre ikke har i sit pasningsspil.

                      Jeg har tidligere været efter Spellman, men må indrømme han har spillet sig op under Ove. Dog synes jeg ikke vi skal stå i vejen hvis muligheden for hans udenlandsdrøm dukker op.

                      Og få nu forlænget med Azer! Han kan udvikle sig til en klassespiller.
                      nej tak til Schoop herfra. Tror ikke at han udvikler sig ydeligere. Så ingen grund til at han skal tage spilletid fra Desler og evt JJT næste sæson..
                      men helt enig mht Azer

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Jeg er helt enig hele vejen rundt. Mht. venstreekanten så mener jeg helt klart også JBL kan være en fremragende mulighed. En venstreside med Ari og JBL vil jeg være helt tryg ved både defensivt og offensivt.
                        I angrebet vil jeg være lykkelig hvis vi kan lokke Thomas Dalgaard hjem. Og mht målmandsposten til sommer, så er der altså i mine øjne nogle spændende transferfrie muligheder (eksempelvis Thomas Mikkelsen, Wiland).
                        Men det vigtigste vil for mig pt. vil være at få helt ro på trænersituationen med en forlængelse med Ove P.
                        nøglen til alt dette kunne godt være en forlængelse med Ove. Helt enig

                        Comment


                          Jeg forstår altså ikke at I alle er så sikre på at Emil og Falk ryger til sommer.
                          Begge to svinger da alt for meget i niveau og sær Falk afslutter som en 4 årig. Altid lige et træk for meget og det fine frem for det effektive. De har vil tilsammen brænd 5-10 100% chancer bare i de kampe OP har været træner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
                            Jeg forstår altså ikke at I alle er så sikre på at Emil og Falk ryger til sommer.
                            Begge to svinger da alt for meget i niveau og sær Falk afslutter som en 4 årig. Altid lige et træk for meget og det fine frem for det effektive. De har vil tilsammen brænd 5-10 100% chancer bare i de kampe OP har været træner.
                            fordi skal OB tjene en smule på dem skal de sælges til sommer (eller forlænge deres kontrakter....men mon dog det sker) Især da de begge må formodes at have større ambitioner end OB, og især større end hvad OB kan byde på lige pt....

                            Men du har da en pointe - de har ikke præsteret alt for godt på det seneste, så salgsprisen bliver næppe overvældende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
                              Jeg forstår altså ikke at I alle er så sikre på at Emil og Falk ryger til sommer.
                              Begge to svinger da alt for meget i niveau og sær Falk afslutter som en 4 årig. Altid lige et træk for meget og det fine frem for det effektive. De har vil tilsammen brænd 5-10 100% chancer bare i de kampe OP har været træner.
                              Nu skulle det jo ikke være 1. Gang at spillere ryger efter en dårlig sæson i en klub jo.
                              Den enes død den andens brød. Og de har begge stadig et fornuftigt cv. Og et forår/U21 at spille sig op i..

                              men det er da klart at hvis højeste bud på Rasmus Falk er 2-3 mill vil man nok gøre sig en overvejelse om, om det kan betale sig at sælge ham og givetvis lade kontrakten løbe ud

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
                                Jeg forstår altså ikke at I alle er så sikre på at Emil og Falk ryger til sommer.
                                Begge to svinger da alt for meget i niveau og sær Falk afslutter som en 4 årig. Altid lige et træk for meget og det fine frem for det effektive. De har vil tilsammen brænd 5-10 100% chancer bare i de kampe OP har været træner.
                                Et svingende niveau hos de to spillere, der er unge og som tidligere har vist både højt topniveau og været på A-landsholdet, betyder nødvendigvis ikke, at de ikke stadig har et navn blandt klubberne. Det betyder bare at prisen bliver mindre og udvalget mindre bredt. Derfor er der stadig stor sandsynlighed for at de begge er væk til sommer.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X