Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Tror det kræver en afgang af Falk, at gøre Kamper rigtig interessant. Han er en fin spiller, men med Falk og Lucas J. til højrekanten, plus "det løse" i f.eks. Kryger og Desler, så tror jeg ikke vi ser Kampers vej. En afgang af Falk er dog desværre heller ikke decideret urealistisk og skulle det ske, så siger jeg ja tak til Kamper.
    Falk lyder lidt i interviews osv, som om han forbereder sig mentalt på at rykke et niveau op. Lucas har ikke vist noget som helst i de kampe han har fået, og ligner ikke én der er klar til at gøre en forskel allerede til sommer. Hverken Kryger eller Desler er deciderede kantspillere, og sådan én ville pynte i vores trup, og give os nogle andre strenge at spille på.

    Edit: Derudover kan jeg godt lide Kamper som spiller. Han leverer altid en stor arbejdsindsats, og virker meget professionel i sin tilgang til fodbolden.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Falk lyder lidt i interviews osv, som om han forbereder sig mentalt på at rykke et niveau op. Lucas har ikke vist noget som helst i de kampe han har fået, og ligner ikke én der er klar til at gøre en forskel allerede til sommer. Hverken Kryger eller Desler er deciderede kantspillere, og sådan én ville pynte i vores trup, og give os nogle andre strenge at spille på.

      Edit: Derudover kan jeg godt lide Kamper som spiller. Han leverer altid en stor arbejdsindsats, og virker meget professionel i sin tilgang til fodbolden.
      Ganske enig, men tror som sagt ikke vi oplever Falk og Kamper samtidigt i OB, ikke at det ville gøre mig noget.

      NB: Er lidt spændt på, at høre lidt fra Ove P. om holdets styrker og svagheder. Lige nu er det lidt svært at vurdere hvad vi går efter. Er løsningen på den centrale midtbane Azer og Spelmann ? Eller skal der handles ? Skal Hallgrimur være højre back ? Hvad med angrebet ? (Macena er mit håb).

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Ganske enig, men tror som sagt ikke vi oplever Falk og Kamper samtidigt i OB, ikke at det ville gøre mig noget.

        NB: Er lidt spændt på, at høre lidt fra Ove P. om holdets styrker og svagheder. Lige nu er det lidt svært at vurdere hvad vi går efter. Er løsningen på den centrale midtbane Azer og Spelmann ? Eller skal der handles ? Skal Hallgrimur være højre back ? Hvad med angrebet ? (Macena er mit håb).
        Jeg tror afgjort Hallgrimur er købt som afløser for Ruud. Man kan jo lægge lidt mærke til ham i weekendens kamp:

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-vise-mig-frem

        Han har spillet godt i de kampe jeg har set med ham. Jeg ved ikke, om han ligefrem er en forstærkning i forhold til Ruud, men eftersom Espen vil videre under alle omstændigheder, så vil jeg vurdere ham som et rigtig godt indkøb. Han er i hvert fald en hylde over Kirkeskov som back (for slet ikke at snakke om Kryger). Han er ikke så stærk offensivt som Ruud (det er der ikke mange backs i ligaen der er), men han er i hvert fald på samme niveau defensivt.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg tror afgjort Hallgrimur er købt som afløser for Ruud. Man kan jo lægge lidt mærke til ham i weekendens kamp:

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-vise-mig-frem

          Han har spillet godt i de kampe jeg har set med ham. Jeg ved ikke, om han ligefrem er en forstærkning i forhold til Ruud, men eftersom Espen vil videre under alle omstændigheder, så vil jeg vurdere ham som et rigtig godt indkøb. Han er i hvert fald en hylde over Kirkeskov som back (for slet ikke at snakke om Kryger). Han er ikke så stærk offensivt som Ruud (det er der ikke mange backs i ligaen der er), men han er i hvert fald på samme niveau defensivt.
          Ja, det falder da rigtigt nok sådan ud, at det ender med at blive Ruud han afløser...

          Jeg tror også han er købt som back, men han er ikke egentlig back, og det er heller ikke hans foretrukne position... men jeg tror da at man får det samme med ham her, uanset position, i form at god energi og fight...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Ja, det falder da rigtigt nok sådan ud, at det ender med at blive Ruud han afløser...

            Jeg tror også han er købt som back, men han er ikke egentlig back, og det er heller ikke hans foretrukne position... men jeg tror da at man får det samme med ham her, uanset position, i form at god energi og fight...
            Halgrimur er en super signing til vores defensiv.
            Søren Frederiksen fra AaB har kontraktudløb denne vinter. Tror han kunne være en type som Ove P. vil kunne få på ret køl igen. Han er vist kun 25 og er en hårdtarbejdende angriber med fin speed og teknik.
            http://www.bold.dk/nyt/soeren-f-spil...illid-vigtigst

            Thomas Dalgaard vil jeg tro også vil kunne lokkes hjem fra sit mislykkede ophold i Holland.

            Mht målmandsposten så håber jeg virkelig Ove P kan finde en rigtig 1. keeper til os, så vi for alvor kan få ro på vores defensiv. Har ikke lige selv nogle bud, men her må Oves netværk og mange års erfaring kunne komme os til gode. Det er bare en så ekstremt central og vigtig position at vi ikke har råd til at gamble mere her. Både Toppel og Ousager mangler lige den sidste procent klasse for at det bliver rigtig godt.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Halgrimur er en super signing til vores defensiv.
              Søren Frederiksen fra AaB har kontraktudløb denne vinter. Tror han kunne være en type som Ove P. vil kunne få på ret køl igen. Han er vist kun 25 og er en hårdtarbejdende angriber med fin speed og teknik.
              http://www.bold.dk/nyt/soeren-f-spil...illid-vigtigst

              Thomas Dalgaard vil jeg tro også vil kunne lokkes hjem fra sit mislykkede ophold i Holland.

              Mht målmandsposten så håber jeg virkelig Ove P kan finde en rigtig 1. keeper til os, så vi for alvor kan få ro på vores defensiv. Har ikke lige selv nogle bud, men her må Oves netværk og mange års erfaring kunne komme os til gode. Det er bare en så ekstremt central og vigtig position at vi ikke har råd til at gamble mere her. Både Toppel og Ousager mangler lige den sidste procent klasse for at det bliver rigtig godt.
              Hvordan nærmere, altså ikke for bare at være negativ og lyde smart, men hvordan mere præcist..? Han spillede 9 forskellige placeringer i Sdr. i sidste sæson, og der er ikke udsigt til hans foretrukne plads i OB, eller der hvor han mener han er bedst...

              Skal han mon spille back, tage kampen op mod DH og KL(går ikke ud fra det bliver LN) centralt, eller noget helt 3..? At han kan spille mange pladser, og er god med hovedet, ja den hørte vi også om Kryger... Vi får som sagt en med noget fight og gejst(den tid det nu varer i striwet) men ud over det, hvad er det så for en spiller vi får her, hvad er idéen med ham...? Synes super signing er lige tidligt nok at kalde det... Må indrømme jeg har lidt svært ved at forstå indkøbet, men okay, det er nok også kommet lidt i panik...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #67
                Jeg har simpelthen ikke set Halgrimmur nok til at vurdere det, men kan han evt. Være manden vi mangler på den defensive midtbane. Jeg husker at han spillede der, i starten af foråret sidste sæson for Sønderjyske, hvor de skrabede godt med point sammen, og han var den mest løbende spiller i superligaen. Aner simpelthen ikke om hans afleveringsspil har klasse nok til den position.
                Ellers er jeg også ret sikker på tidspunktet, hvor vi hentede ham, havde indset at Kryger ikke var løsningen og at en kort aftale med Ruud var drøftet. men behovet for en DM er der, og har han klassen er det vel ikke umuligt, vi rykker ham derind og kan hente en ny HB til vinter

                Comment


                  #68
                  Nu har vi jo diarra som er sindssyg dygtig som DM. - vi bruger ham
                  Bare ikke 😲😲

                  Comment


                    #69
                    Gad vide om JH kan nappe en utilfreds Wiland i FCK?
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Gad vide om JH kan nappe en utilfreds Wiland i FCK?
                      Nej tak herfra. Gammel dyr målmand - det lyder som noget vi kender..

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Nej tak herfra. Gammel dyr målmand - det lyder som noget vi kender..
                        hvor or gammel er han egentlig?

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          hvor or gammel er han egentlig?
                          Fra 81, så 33..

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Nu har vi jo diarra som er sindssyg dygtig som DM. - vi bruger ham
                            Bare ikke 
                            ....argh vel

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Nej tak herfra. Gammel dyr målmand - det lyder som noget vi kender..
                              Kæmpe nej tak , han er da betydelig mere smørhandske end Toppel nogensinde bliver .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Kæmpe nej tak , han er da betydelig mere smørhandske end Toppel nogensinde bliver .
                                Dybt uenig mht din sammenligning Wiland/Toppel. Wiland har bare brug for tillid og spilletid og vil være et kæmpe scoop at få til OB. En langt bedre keeper end Toppel, at vi så sandsynligvis ikke har råd til ham er så en anden sag. Wiland er 33 år, han har 9 svenske A-landskampe og 11 u21 landskampe. Han vandt det Gyldne Bur i 2010 og 2011. Hans kontrakt i FCK udløber så vidt jeg ved til sommer.

                                Mht. mulige nye spillere i vinterpausen, hvis vi stadig ikke har nogen penge at gøre godt med så er der nogle kontrakter som udløber til december, hvor Ove/JH vil kunne lave nogle fornuftige "gratis" signinger til forårets OPERATION OVERLEVELSE:

                                Niels Lodberg: bund rutineret forsvarsspiller som vil kunne gå direkte ind og stabilisere vores midterforsvar.
                                Mikkel Vestergaard fra Esbjerg (21 år) spændende ung angriber, som er lidt ramt af at Esbjerg pt er ret godt besat på angriberfronten.
                                Søren Frederiksen fra AaB. Endnu en angriber som mangler tillid/spilletid, men som besidder en masse kvalitet som Ove P måske kan forløse.
                                Morten Nordstrand har tidligere bevist at han kan score mål og gøre sine medspillere farlige. Overblik, rutine, målfarlighed.
                                Marvin Pourie FCK/SjE. Ved ikke hvor længe hans lejeaftale i SjE løber, men han vil helt klart også kunne forstærke vores angreb.

                                Djiby Fall har kontraktudløb til sommer og med alle de angribere Randers råder over kan man måske lokke ham tilbage til Odense. Vi ved hvor meget han fylder i begge felter og hvor god han er til at holde fast i bolden med 3 forsvarsspillere i ryggen.

                                Comment

                                Working...
                                X