Jeg tror Zohore var ment som backup for Dalgaard, hvis lægetjekket gik i vasken, det seneste rygte er at han skal til Hobro.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg tror Zohore var ment som backup for Dalgaard, hvis lægetjekket gik i vasken, det seneste rygte er at han skal til Hobro.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSly tabt for FcM..? Det er godt nok et drama, og jeg kan ikke få det ud af hovedet med Emil, må vist hellere få de sidste 2 timer med..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSly tabt for FcM..? Det er godt nok et drama, og jeg kan ikke få det ud af hovedet med Emil, må vist hellere få de sidste 2 timer med...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægLige en hurtig tanke mht vores målmandssituation. Hvad med en fyr som Jesper Hansen (tidligere FCN) som nu sidder på bænken i Evian?.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet lyder urealistisk - altså med tanke på, at OB så ville stå med 4 målmænd i truppen. Til sommer måske? Han er en dygtig målmand.
Men som du siger: Det er urealistisk, når vi har tre i forvejen."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægZohore har stadig et godt nok navn til at han garanteret ikke er billig. Hvis han skal hentes, så hent ham på en halv-årig eller et-årig, med option på forlængelse (hvis man må det i DK). Han har ikke leveret meget de sidste par år, og jeg tror ikke på ham.
Vil dog også sige det må have været ham eller Dalgaard, ikke begge nu. Dertil er Zohore et for usikkert kort.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHar utrolig svært ved at blive klog på Zohore.
Vil dog også sige det må have været ham eller Dalgaard, ikke begge nu. Dertil er Zohore et for usikkert kort.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægPå den anden side: Zohore = Usikkert. Zohore + Kent Nielsen = Måske meget godt.
MvT"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægPå den anden side: Zohore = Usikkert. Zohore + Kent Nielsen = Måske meget godt.
MvT
Plusserne: ung, fysik, teknik, speed, spark.
Minusserne: Han laver for lidt mål og er trods sin størrelse dårlig på låget.
Comment
Comment