Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Et par tanker.

    Jeg er enig med nok de fleste i, at en angriber (igen) må stå øverst på ønskelisten. Gilberto Macena er i mine øjne et meget interessant emne her. Det er klart, at der er usikkerhed omkring hvilket niveau og form han har i dag, men i vores situation har jeg svært ved at se os komme i nærheden af nogen som der ikke vil være store spørgsmål ud for.

    En anden jeg har overvejet er vores game ven Matti Lund Nielsen. Var det ikke på tide han kom hjem? Jeg ved ikke meget om hvordan det går ham i det italienske, men nogle kampe har han da trods alt fået. Han udviklede sig til en ganske habil superliga-spiller i FCN og kan vel godt have udviklet sig yderligere selvom han ikke har spillet meget Serie A. Han har noget af det vi mangler på midtbanen: både evner i pasningsspillet og er relativt målfarlig.
    Kunne være interessant at se ham som konkurrent til f.eks. Spelmann. Ville gerne se hvordan et samarbejde mellem ham og Azer kunne udvikle sig.

    På kanterne er vi også tynde. Vi har som jeg ser det ikke for alvor noget brugbart udover Falk og Emil. Egentlig har Desler vist nogle lovende takter, men jeg ser ham ikke som kantspiller - og Lucas Jensen virker desværre til at have ret langt igen. Højre back er der også spørgsmål ved.

    FCV har Rasmus Festersen (kant og angreb) og Oliver Lund (højre back) som jeg godt kan lide. Men de er nok så godt som umulige at hente før tidligst til sommer hvis FCV rykker ned og vi bliver oppe. Har svært ved at se dem sælge nøglespillere til os som det ser ud nu. Især Festersen er nok ikke blevet billigere efter alle de mål han har scoret i efteråret.

    Jonas Kamper har også været nævnt herinde. Det ville ikke just være langsigtet at hente ham, men jeg er bestemt ikke afvisende. Han har overrasket mig lidt og gjort det meget solidt i Randers - ville give os noget meget tiltrængt konkurrence. Især hvis Falk eller Emil sælges har vi for forstærkninger til kanterne.
    Oliver Lund har jeg også tidligere luftet herinde. Han mener IMO en del om Ruud med flere af de samme kompetencer. blandt andet det gode drive og den store motor som kan arbejde begge veje. Det kunne jo være at Ruud og LN kunne være tillokkende faktorer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Og gudskelov for det!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Et par tanker.

        Jeg er enig med nok de fleste i, at en angriber (igen) må stå øverst på ønskelisten. Gilberto Macena er i mine øjne et meget interessant emne her. Det er klart, at der er usikkerhed omkring hvilket niveau og form han har i dag, men i vores situation har jeg svært ved at se os komme i nærheden af nogen som der ikke vil være store spørgsmål ud for.

        En anden jeg har overvejet er vores game ven Matti Lund Nielsen. Var det ikke på tide han kom hjem? Jeg ved ikke meget om hvordan det går ham i det italienske, men nogle kampe har han da trods alt fået. Han udviklede sig til en ganske habil superliga-spiller i FCN og kan vel godt have udviklet sig yderligere selvom han ikke har spillet meget Serie A. Han har noget af det vi mangler på midtbanen: både evner i pasningsspillet og er relativt målfarlig.
        Kunne være interessant at se ham som konkurrent til f.eks. Spelmann. Ville gerne se hvordan et samarbejde mellem ham og Azer kunne udvikle sig.

        På kanterne er vi også tynde. Vi har som jeg ser det ikke for alvor noget brugbart udover Falk og Emil. Egentlig har Desler vist nogle lovende takter, men jeg ser ham ikke som kantspiller - og Lucas Jensen virker desværre til at have ret langt igen. Højre back er der også spørgsmål ved.

        FCV har Rasmus Festersen (kant og angreb) og Oliver Lund (højre back) som jeg godt kan lide. Men de er nok så godt som umulige at hente før tidligst til sommer hvis FCV rykker ned og vi bliver oppe. Har svært ved at se dem sælge nøglespillere til os som det ser ud nu. Især Festersen er nok ikke blevet billigere efter alle de mål han har scoret i efteråret.

        Jonas Kamper har også været nævnt herinde. Det ville ikke just være langsigtet at hente ham, men jeg er bestemt ikke afvisende. Han har overrasket mig lidt og gjort det meget solidt i Randers - ville give os noget meget tiltrængt konkurrence. Især hvis Falk eller Emil sælges har vi for forstærkninger til kanterne.
        Det ville varme mit stribede hjerte, hvis Matti kommer tilbage til os, men jeg aner simpelthen ikke hvor god han er den dag i dag. Ifølge transfermarkt har han kun spillet 6 serie b og to cupkampe i denne sæson, men ved så ikke om han har været skadet. Han har en god alder, og hvis han er lidt ude i kulden i sin klub, så bør han kunne købes til en overkommelig pris. Han har desværre kontrakt helt frem til 16 så det er ikke en vi kan hente gratis snarest.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Vi er helt enig om at LK er bedst på den plads , og ser vi bort fra hb procjektet så er det stadig imo et indkøb der skriger på manglende ambitioner , fejlslagen scouting og i modstrid med klubbens målsætning . SL erfaring eller ej så er LK bare ikke god nok .
          jeg vil helst ikke gå ind i en polemik om LK "ikke et god nok, eller omvendt". Han har bidraget med et par mål og flere afslutninger, så modstanderne er ganske enkelt nødt til at give ham opmærksomhed og han tilsyneladende blandt de 11 bedste vi har.
          Last edited by manner; 15-12-2014, 19:31.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            http://www.bold.dk/nyt/dansk-interes...eriansk-bomber
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Kunne sgu være lækkert, hvis vi kunne finde en ny Miti nede i det afrikanske!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nej bestemt. Men man vil vel stadig hellere have ham i truppen end Thomas Mikkelsen pt.
                Jeg var faktisk ved at få væske galt i lungerne, da jeg læste det her.

                I vil hellere have 31-årige Nordstrand, der ikke har scoret mål i over et kalenderår (!!!!!!), end 24-årige Mikkelsen der har scoret 11 mål i 1. div + Superliga i det sidste kalenderår??

                Nej, vel? Det lugter lidt af "græsset er altid grønnere..."

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Jeg var faktisk ved at få væske galt i lungerne, da jeg læste det her.

                  I vil hellere have 31-årige Nordstrand, der ikke har scoret mål i over et kalenderår (!!!!!!), end 24-årige Mikkelsen der har scoret 11 mål i 1. div + Superliga i det sidste kalenderår??

                  Nej, vel? Det lugter lidt af "græsset er altid grønnere..."
                  Dér er jeg lidt anderledes end "I". Jeg vil ha' ingen af de to i vores trup.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Jeg var faktisk ved at få væske galt i lungerne, da jeg læste det her.

                    I vil hellere have 31-årige Nordstrand, der ikke har scoret mål i over et kalenderår (!!!!!!), end 24-årige Mikkelsen der har scoret 11 mål i 1. div + Superliga i det sidste kalenderår??

                    Nej, vel? Det lugter lidt af "græsset er altid grønnere..."
                    nu ser det ud til at jeg(I) er alene om det. Men ja.
                    Jeg ser stadig Nordstrand som en rigtig god spiller. Og ville de næste 18 måneder være bedre for OB end TM bliver

                    IMO naturligvis

                    Comment


                      Nope enig.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        http://mobil.bold.dk/#/nyt/medie-bec...dig-i-elfsborg
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          jeg mener at have hørt han er på blokken i RFC
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg mener at have hørt han er på blokken i RFC
                            Han melder selv ud, at han og familien flytter til Aarhus: mon dog ikke AGF (m gl. FCN-træner) eller Randers (hvor han har haft ok succes før) er mest oplagt?
                            Umiddelbart var han god i FCN, men har jo haft et noget omtumlet forløb siden, og som 31-årig skal man gerne ind og levere fra dag 1, hvis det skal give mening. Tænker nej tak.

                            Comment


                              Ved godt det er lidt ud i fremtiden, men det kunne godt være den frie transfer som JH har været god for. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...le-doere-aabne
                              1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                                Ved godt det er lidt ud i fremtiden, men det kunne godt være den frie transfer som JH har været god for. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...le-doere-aabne
                                Med 3!!! Venstrebacks i truppen allerede tvivler jeg nu på at dette sker..
                                som jeg ser det skal vi tværtimod skille os af med én senest til sommer

                                Comment

                                Working...
                                X