Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/cardiff-ophaever-med-nordmand

    Aner intet om ham, men angriber er han da.
    Har ikke scoret vanvittigt mange mål, og er mere en hængende angriber/off. midt-type. Han ville derudover nok være pænt dyr, så jeg ser ham slet ikke som den type angriber vi har brug for.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/cardiff-ophaever-med-nordmand

    Aner intet om ham, men angriber er han da.
    Han havde god tid i norge, spillede meget god som angribspartner af Marcus Pedersen. Sin tid i Cardiff og Celtic var ikke succesfuld. Læste at Molde var interessered at hente ham bag i sommer 2014, men han rykkede på leje fra Cardiff til Celtic. Mener at Cardiff nu ophævte contract med ham, da de rykkede ned og har pengeproblemer (men det ved jeg ikke sikker).
    Kunne være interssant.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/cardiff-ophaever-med-nordmand

    Aner intet om ham, men angriber er han da.
    Tja , nu skal man jo ikke ligge så meget i at han har spillet i Cardiff . Deres dømmekraft har meget tilbage at ønske tænk sig at de brugte over 90 mill på Cornelius :-) :-)
    De troede de købte en Bentley men fik en Fiat Mulipla i forklædning som Toyota ..
    Iøvrigt en fornærmelse af Toyota ..

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/cardiff-ophaever-med-nordmand

    Aner intet om ham, men angriber er han da.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Mon ikke det er logik for de fleste at der også skal komme mål fra andre end angriberne ?
    Nemlig, og en kkasseangriber kan også være med til ar skabe plads til de andre ;-)....jeg har da også et kæmpe håb om at Lado kan være manden når han kommer i form, jeg frygter bare at vi leger lidt med ilden på den position pt..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lyder til at hvis FCV virkelig skal bruge penge på spillere er det aktionærene der skal spytte i.. Egenkapitalen er væk

    06:38
    Underskud i FC Vestsjælland
    FC Vestsjællands første sæson i superligaen blev et dyrt bekendtskab. Det skriver Sjællandske. Regnskabet for sæsonen 2013/14 viser et underskud på cirka 5,5 millioner kroner. Blandt andet er lønudgifterne fordoblet fra godt 11 millioner til 22 millioner kroner. Egenkapitalen er også blevet spist op, så aktionærerne har indskudt ekstra kapital efter regnskabsårets afslutning.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Ja

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
    Nej tak. Den mand vil imo være gift for et bundhold som os.
    jeg er ikke utilbøjelig til at give dig ret, men det kan jo også være at manden bare er god endnu og kan blive en gevinst for samtlige samtlige SL-klubber

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nåh. Prøvede at poste noget fra OB's app hvor der er en god trup status fra Ove..
    men ved ikke lige hvad der sker

    så tjek det ud
    Den her?

    http://www.ob.dk/artikel/fysik-kondi...etraening.aspx

    Leave a comment:


  • Gregor
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nej tak. Den mand vil imo være gift for et bundhold som os.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nåh. Prøvede at poste noget fra OB's app hvor der er en god trup status fra Ove..
    men ved ikke lige hvad der sker

    så tjek det ud

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Edende. Det er der, jeg gør min status, og det bliver først på træningslejren, at vi kan tage den vurdering. De træningskampe, vi skal spille indtil da, der vil blive skiftet rigeligt ud, så vi stadig kan passe vores træning. Kampformen får vi derfor først testet af på træningslejren, og der har vi heldigvis en masse træningspas at arbejde i, siger Ove Pedersen, der dog ærgrer sig over, at flere spillere sidder ude med skader.
    - Vi kører meget kondition og styrketræning, og det har fyldt rigtig meget i vores træning. Dem, der har trænet, de har gjort det fint, men desværre har vi haft fire fra vores startopstilling, der slet ikke har været med endnu. Så dem glæder jeg mig til at have med. Toppel og Skulason har været med på banen, men uden at de har været med i noget kamprelateret, og det er det, jeg vurderer efter. Daniel Høegh og Martin Spelmann træner stadig indenfor, siger Ove Pedersen.
    I den første træningsuge var spillerne igennem en intern træningsturnering, men ellers venter den første træningskamp i slutningen af næste uge. Det betyder dog ikke, at mødet med Hamburger SV stjæler overskrifterne for arbejdet i Ådalen.

    - Nej, for den kommer egentlig lidt på tværs af vores planlægning. Men vi kunne ikke sige nej til muligheden for at møde HSV på deres stadion, selvom det ikke lige passer ind i vores kram. Overskrifterne for os er nogle helt andre end at skulle møde et tysk Bundesligamandskab, der er en uge fra sæsonstart. Men selvom det er en dårlig matchning, så har vi valgt at sige ja alligevel, for ellers handler januar måned om løb og fysisk træning, og først efter 1. februar begynder vi at træne meget mere taktisk og kamprelateret, slutter Ove Pedersen.r slut, har spillerne og trænerteamet været igennem de toNår lørdagens træning i Ådalen er slut, har spillerne og trænerteamet været igennem de to første uger af træningsopstarten. Cheftræner Ove Pedersen er ganske tilfreds med udbyttet indtil nu.
    - Vores fysiske træner Mikkel Marker er meget tilfreds med testresultaterne, men en fodboldtræner vurderer altid efter, hvordan det ser ud, når der skal spilles kampe. For spillerne skal kunne udføre de ting, de skal gøre på en fodboldbane, og det er altid spændende. Det er der, jeg gør min status, og det bliver først på træningslejren, at vi kan tage den vurdering. De træningskampe, vi skal spille indtil da, der vil blive skiftet rigeligt ud, så vi stadig kan passe vores træning. Kampformen får vi derfor først testet af på træningslejren, og der har vi heldigvis en masse træningspas at arbejde i, siger Ove Pedersen, der dog ærgrer sig over, at flere spillere sidder ude med skader.
    - Vi kører meget kondition og styrketræning, og det har fyldt rigtig meget i vores træning. Dem, der har trænet, de har gjort det fint, men desværre har vi haft fire fra vores startopstilling, der slet ikke har været med endnu. Så dem glæder jeg mig til at have med. Toppel og Skulason har været med på banen, men uden at de har været med i noget kamprelateret, og det er det, jeg vurderer efter. Daniel Høegh og Martin Spelmann træner stadig indenfor, siger Ove Pedersen.
    I den første træningsuge var spillerne igennem en intern træningsturnering, men ellers venter den første træningskamp i slutningen af næste uge. Det betyder dog ikke, at mødet med Hamburger SV stjæler overskrifterne for arbejdet i Ådalen.
    - Nej, for den kommer egentlig lidt på tværs af vores planlægning. Men vi kunne ikke sige nej til muligheden for at møde HSV på deres stadion, selvom det ikke lige passer ind i vores kram. Overskrifterne for os er nogle helt andre end at skulle møde et tysk Bundesligamandskab, der er en uge fra sæsonstart. Men selvom det er en dårlig matchning, så har vi valgt at sige ja alligevel, for ellers handler januar måned om løb og fysisk træning, og først efter 1. februar begynder vi at træne meget mere taktisk og kamprelateret, slutter Ove Pedersen.første uger af træningsopstarten. Cheftræner Ove Pedersen er ganske tilfreds med udbyttet indtil nu.
    - Vores fysiske træner Mikkel Marker er meget tilfreds med testresultaterne, men en fodboldtræner vurderer altid efter, hvordan det ser ud, når der , og først efter 1. februar begynder vi at træne meget mere taktisk og kamprelateret, slutter Ove Pedersen.
    Last edited by fmprOB; 16-01-2015, 21:02. Årsag: Hva sker der lige??

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Utvivlsomt høj fodboldkvalitet. Men om han er virkelig klar? Og han er ikke som en simpel karakter og holdspiller, men som en usædvanlig "crazy" solist. Klopp i Mainz kunne rigtig god med ham. Kunne være en stor succes, men er også en risiko.
    En stor, og dyr risiko. Han skulle i hvert fald til prøvetræning først, hvis det var.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Utvivlsomt høj fodboldkvalitet. Men om han er virkelig klar? Og han er ikke som en simpel karakter og holdspiller, men som en usædvanlig "crazy" solist. Klopp i Mainz kunne rigtig god med ham. Kunne være en stor succes, men er også en risiko.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Klar på OB?

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-om-en-maaned

    Leave a comment:

Working...
X