Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Lorte beslutning. Nu er vi et hold som spiller lorte bold, uden fantasi, uden at spille med flotte takter. Bare parkere bussen og så håbe på en minimal kontra, som består af lange bolde. Havde hellere taget turen i 1. Div (hvilket vi ikke ville - for 3
    Point mod Silkeborg havde vi taget med det spil) !!
    Ydermere er Helle spillertruppen chokeret og kede af det. TB og Mattsson gav god mandskabspleje. Lorte beslutning. :-(

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Lorte beslutning. Nu er vi et hold som spiller lorte bold, uden fantasi, uden at spille med flotte takter. Bare parkere bussen og så håbe på en minimal kontra, som består af lange bolde. Havde hellere taget turen i 1. Div (hvilket vi ikke ville - for 3
      Ydermere er Helle spillertruppen chokeret og kede af det. TB og Mattsson gav god mandskabspleje. Lorte beslutning. :-(
      Synes, du er meget sortseende.
      Jeg mener ikke, at Ove P er garant for sådan en spillestil mere end Bech var det. Med det materiale, vi har i spillertruppen, tror jeg, at Ove P er et godt match.

At spillertruppen er chokeret er vel ikke overraskende, men de er jo profesionelle fodboldspillere, som selvfølgelig gerne vil vinde kampe. Tror ikke, de bliver dårligere af et trænerskifte.

Når nu du (og andre) har opfordret alle til at støtte op, så kan man vel vende den om nu også.

Jeg er ked af, at Bech er væk, men, som han i øvrigt også selv udtaler, er det ikke nogen overraskelse med resultaterne in mente.

Comment

Ja surt for dem, nu skal det til at løbe, og knokle. De skal til at viser, at de er privilegerede og at ting ikke kommer af sig selv. Vi tabte under TB fordi der ikke var et ensidigt koncept. Vi spillede en hel sæson sidste år uden, at score på dødbolde. Vi har spillere som ikke er bragt i form. jeg kunne blive ved og ved. Jeg ville heller være til fest med TB, end OP. TB er underholdende, men hans resultater viser, at han måske skal søge ind for medieverden, som flere af de andre som ikke kunne bestå en træner eksamen, som Erik Rasmussen og Tøffe (som vist bestod).

Comment

Er det her rigtigt eller forkert ?

Det er nok mest rigtigt, for vi spiller som et af de dårligste hold i ligaen og over alt andet, spillestil, langt perspektiv og så videre, der står altså en redning. Til lige præcis den opgave er OP bedre end TB. Tænker han er uofficiel sølvmedaljetager ved de danske mesterskaber i brandslukning, næst efter Ove C.

Det er rigtig godt at Ove P. er så meget realist, at han har accepteret en kontrakt der ikke er længere. Det giver en vifte af muligheder til sommer med alle de navne der umiddelbart er kontraktfrie. Jess T., Kent N., Niels F., Lars S. og ja Ove P. selv.

Troels har ikke haft gode arbejdsvilkår og jeg synes det er lidt "synd" han ikke fik en sidste chance mod Silkeborg. Når det er sagt, så har han altså også rodet for meget rundt i forhold til at finde en idealopstilling og et koncept. Han har villet mere end truppen kunne.

I forhold til at gøre Troels til syndebuk, tager jeg det ikke så tungt, for medierne er allerede ude i en slags forsvar. Han skal nok få et godt job inden længe............i Silkeborg.

Konklusionen er at det er en rigtig beslutning der er taget i dag og at det meget vel kan være den beslutning der redder røven på os, men jeg render ikke rundt med armene over hovedet.

Comment

jeg er egentlig meget enig. Kampe som dem imod Sønderjyske og igår er godkendte indsatser. Man mærker at truppen lytter til det træneren vil have frem i dem. Det vidner om opbakning, og når man ser på Troels fra sin tid i Silkeborg, så har han altså tricks i ærmet, som man får bøtten til at vende. Vi er slet ikke hægtet af, endnu og der er med undtagelse af Brønshøj-kampen fremgang at spore i spillet, og oven i hatten får vi også profiler tilbage fra skader

Comment

Timingen er sgu mærkelig. Vidste man efter Brønshøjkampen at nok var nok, så fyr ham der, ikke så meget pis. Så havde den nye træner haft en gratis kamp i ærmet, og kriseretorikken omkring Bech var blevet mindre voldsom. Hvad nu, hvis vi faktisk havde vundet igår, og så fyret ham alligevel, så havde ledelsen da set dumme ud, for hvorfor smide et markant turnaround i vasken? Der var så meget fremgang af spore, at jeg synes det var rimeligt, at give Bech til Silkeborgkampen, derefter evaluere, og så køre en ny træner ind i landskampspausen, hvis det var det, man nåede frem til.

På den anden side, har Bech simpelthen ikke formået, at få den helt basale organisation på plads, han har ikke kunne skabe den energi og motivation i truppen, som en klub som OB har brug for, for det er et vildt svært sted at spille. OB er nok bare ikke klubben for smarte spilfilosofier, det er og har altid været, en klub hvor fysikken var i højsædet og man sled sig til tingene med udgangspunkt i en solid defensiv. Det står Ove P. for, han er grand old man i branchen, kender det ud og ind, og ved hvad der skal til.

Fornuftigt valg, men timingen kritisabel.

Comment

Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                Synes, du er meget sortseende.
                Jeg mener ikke, at Ove P er garant for sådan en spillestil mere end Bech var det. Med det materiale, vi har i spillertruppen, tror jeg, at Ove P er et godt match.

At spillertruppen er chokeret er vel ikke overraskende, men de er jo profesionelle fodboldspillere, som selvfølgelig gerne vil vinde kampe. Tror ikke, de bliver dårligere af et trænerskifte.

Når nu du (og andre) har opfordret alle til at støtte op, så kan man vel vende den om nu også.

Jeg er ked af, at Bech er væk, men, som han i øvrigt også selv udtaler, er det ikke nogen overraskelse med resultaterne in mente.
                Enig - jeg er meget sortseende lige på dette punkt. Hvorfor så ikke vente og så finde en rigtig afløser? Potentialet er der jo og kontinuiteten vil nu igen forsvinde.

Men jeg bakker op - mekka på lørdag og så må det briste eller bære.
                Håber altid på succes og OP kan kun gøre positivt indtryk hos mig...

Comment

Jeg synes det er en myte at Ove Pedersen skulle være garant for at man stiller sig ned og parkerer bussen. Det har kun været sandt i ganske korte perioder hos de klubber hvor Ove har været ansat. FCV spillede eksempelvis ganske god bold sidste efterår, mens de rigtig nok spillede mere defensivt i foråret, da det spidsede mere til og man ikke helt havde tur i den.

Comment

hold nu op, vi er da på ingen måde der, hvor vi skal drømme om champagnefodbold, klubbens eksistens hviler på et knivsæg lige nu, og så tillader du dig, at snakke om flot spil og en tur i første division, der er jo en helt vild sindssyg forkælet og uansvarlig holdning at have.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Fernando Olsen mente det var en fejl at fyre LO og KB, men ret beset synes jeg fejlen bestod i efterspillet - man fyrede uden at have afløserne klar. Og når man så ENDELIG fandt afløserne, så var dét også ruskragende forkert. Vores problemer startede under LO; ledelsen sørgede derefter at fucke det endnu mere op; og nu tager de så en ny chance. Som kan ende skidt, men som man bare må tage, hvis man ikke tror på at TB ville kunne vende skuden.

MvH ChrisOB
                      Fernando har tidl. på TV "forsvaret" KB/LO i FUF med henv. til deres 3 x sølv (som dog kun var 2) - men hans kritik gik dengang også på ledelsens dårlige timing, da man ikke havde en ny strategi klar, så det blev til 1-2 sæsoner med lappeløsninger og snik-snak om hvilken vej man ville. Det er imø. dét der er den væsentligste årsag til OB's nuværende tilstand - MEN derouten begyndte med fyringen af KB/LO/VJ, for OB har været cirkus lige siden... Tror egentlig den gode Fernando, godt er klar over at med det budget og spillermateriale OB havde dengang burde det være blevet til mere end blot sølvmedaljer. Det kan man så godt klandre den daværende sportslige ledelse for når nu topfolkene rundt om bestyrelses-bordet havde stillet dem - vel nærmest uanede - midler til rådighed.

Comment

Enig - jeg er meget sortseende lige på dette punkt. Hvorfor så ikke vente og så finde en rigtig afløser? Potentialet er der jo og kontinuiteten vil nu igen forsvinde.

Men jeg bakker op - mekka på lørdag og så må det briste eller bære.
                        Håber altid på succes og OP kan kun gøre positivt indtryk hos mig...
                        Mon ikke det er med perspektiv i to løsninger: en kortsigtet og langsigtet

Den kortsigtet: Vi skal overleve. Ove P kan om nogen mestre fight og solid defensiv indstilling.
                        Den langsigtet: ligesom med spillere, så er der bare flere muligheder til sommer, hvor flere interessante trænere må være ledige eller står overfor en skillevej.

Så nu og her: den sikre løsning i OP og den langsigtede har man nu 6-8 måneder til at løse

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          hold nu op, vi er da på ingen måde der, hvor vi skal drømme om champagnefodbold, klubbens eksistens hviler på et knivsæg lige nu, og så tillader du dig, at snakke om flot spil og en tur i første division, der er jo en helt vild sindssyg forkælet og uansvarlig holdning at have.
                          Undskyld du Store OB orakel som tydeligt ved hvad du snakker om. Undskyld - du har alle dage været hævet over mig og mange andre. Dine meninger og holdninger er identiske med klubbens! Ville ønske du var sportsdirektør så vi fik dine fantastiske løsninger i spil. Uforståeligt at andre ikke må have holdninger - måske dig der er snotforkælet.. Det jo dig der har ret -
                          Det skal vi andre lige huske 😲. Goddav man. Måske det en synkende skude i dine øjne og der bare skal trækkes i håndbremsen. Men sådan så jeg ikke helt mit OB. Ja gu gør det ondt at tabe og ligge nr.
                          11 - men så lang vej var der
                          Ikke og jeg kunne da sagtens se gode momenter og fremadgående kurver!
                          Tsk

Comment

Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Mon ikke det er med perspektiv i to løsninger: en kortsigtet og langsigtet

Den kortsigtet: Vi skal overleve. Ove P kan om nogen mestre fight og solid defensiv indstilling.
                            Den langsigtet: ligesom med spillere, så er der bare flere muligheder til sommer, hvor flere interessante trænere må være ledige eller står overfor en skillevej.

Så nu og her: den sikre løsning i OP og den langsigtede har man nu 6-8 måneder til at løse
                            Man kan da håbe :-) Tror Jess ville passe godt ind til alle vores unge spillere..

Comment

Undskyld du Store OB orakel som tydeligt ved hvad du snakker om. Undskyld - du har alle dage været hævet over mig og mange andre. Dine meninger og holdninger er identiske med klubbens! Ville ønske du var sportsdirektør så vi fik dine fantastiske løsninger i spil. Uforståeligt at andre ikke må have holdninger - måske dig der er snotforkælet.. Det jo dig der har ret -
                              Det skal vi andre lige huske . Goddav man. Måske det en synkende skude i dine øjne og der bare skal trækkes i håndbremsen. Men sådan så jeg ikke helt mit OB. Ja gu gør det ondt at tabe og ligge nr.
                              11 - men så lang vej var der
                              Ikke og jeg kunne da sagtens se gode momenter og fremadgående kurver!
                              Tsk
                              øhh hvad? fatter ikke, hvad du mener. Du siger jo i ramme alvor, at du hellere ser en nedrykning og forsøg på flot fodbold, end at vi overlever og spiller kedeligt. Hvis det ikke skriger til himlen, hvad gør så?

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                øhh hvad? fatter ikke, hvad du mener. Du siger jo i ramme alvor, at du hellere ser en nedrykning og forsøg på flot fodbold, end at vi overlever og spiller kedeligt. Hvis det ikke skriger til himlen, hvad gør så?
                                Undskyld mit opstød - mit indlæg oser langt væk af at jeg er ked af træner skiftet. Skriver at næsten hellere tage turen i 1 div. Med den retning OB gerne vil istedet for at ændre radikal retning for igen at skifte tilbage eller finde en anden måde at gøre tingene på - skriver også at vi jo ikke rykker ned.. Sorry

Comment

Working...
                                X