Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Læse også, at Jesper Hansen nu har udtalt, at beslutningen var taget efter Brønshøj-kampen. Selv hvis vi havde tævet FCN igår var det sket.
    Det er til gengæld usmageligt... Hvis beslutningen var truffet, kunne vi have sparet os selv og ikke mindst Troels for en meget hård uge ved simpelthen at fyre ham og lade Mattson være caretaker på FCN-kampen...

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Øv - havde gerne set TB få succes og blive ved med at udvikle holdet. Han er manden der passede ind i vores spillefilosofi.

      Når man så vælger at skifte til Ove P, så er jeg taknemmelig for at han har en kort kontrakt. For han passer ikke på profilen, der skal bringe vores spil derop, hvor man ønsker.
      Der giver klubben masser af tid til at finde den rigtige mand og få ham kørt i stilling fra sommeren af.

      Hvis man vælger at forsætte med Ove P, så håber jeg ligeledes at man laver en opdatering af vores spillefilosofi, således dette passer med Ove P's dyder.

      Ove P er en hamrende dygtig bundholdstræner og vi vil få "succes" med ham de næste 8 måneder. Men han er brandslukning og ikke manden der kan udleve vores pt ønsket spillestil.

      Velkommen til Ove P :)
      Du har fat i noget der, for Troels blev ansat til at fortsætte med underholdende spil osv Det Nye OB. Men især Thomas Cs mange fejl betød at budgettet blev meget mindre og af en eller anden grund kunne spilfilosofien ikke lykkes - hvad den jo aldrig har været i nærheden af.
      Alt for sent indså Troels at det var bundholdstaktikkker han skulle lægge.
      Den slags kan Ove P. Og får han tid nok kan også gøre spillet mere ala spilfilosofien. Den lader sig nemlig ikke gøre i praksis uden et organiseret forsvar. Spillere mister motivation til at yde smerte når fjogede fejl betyder modstandermål i hver kamp
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Øv - havde gerne set TB få succes og blive ved med at udvikle holdet. Han er manden der passede ind i vores spillefilosofi.

        Når man så vælger at skifte til Ove P, så er jeg taknemmelig for at han har en kort kontrakt. For han passer ikke på profilen, der skal bringe vores spil derop, hvor man ønsker.
        Der giver klubben masser af tid til at finde den rigtige mand og få ham kørt i stilling fra sommeren af.

        Hvis man vælger at forsætte med Ove P, så håber jeg ligeledes at man laver en opdatering af vores spillefilosofi, således dette passer med Ove P's dyder.

        Ove P er en hamrende dygtig bundholdstræner og vi vil få "succes" med ham de næste 8 måneder. Men han er brandslukning og ikke manden der kan udleve vores pt ønsket spillestil.

        Velkommen til Ove P :)
        Hvad er helt præcist blevet udviklet under TB, hvor du så samtidig ser ham udvikle os endnu mere..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Øv - havde gerne set TB få succes og blive ved med at udvikle holdet. Han er manden der passede ind i vores spillefilosofi.

          Når man så vælger at skifte til Ove P, så er jeg taknemmelig for at han har en kort kontrakt. For han passer ikke på profilen, der skal bringe vores spil derop, hvor man ønsker.
          Der giver klubben masser af tid til at finde den rigtige mand og få ham kørt i stilling fra sommeren af.

          Hvis man vælger at forsætte med Ove P, så håber jeg ligeledes at man laver en opdatering af vores spillefilosofi, således dette passer med Ove P's dyder.

          Ove P er en hamrende dygtig bundholdstræner og vi vil få "succes" med ham de næste 8 måneder. Men han er brandslukning og ikke manden der kan udleve vores pt ønsket spillestil.

          Velkommen til Ove P :)
          Har det meget på samme måde, og det bliver helt sikkert spændende at følge mht. spillestilen.

          Det er dog heller ikke den første lidt underlige sportslige beslutning ift. vores erklærede spillestil. Første spiller Jesper Hansen hentede var jo f.eks. Spelmann. På mange måder en fed spiller, meget dynamisk, men det korte kombinationsspil er godt nok ikke hans primære styrke. Han kommer langt mere til sin ret på et mere direkte spillende hold.

          I dette transfervindue har vi så bl.a. hentet to angribere. Det er stadig for tidligt rigtigt at dømme dem, men fælles for dem begge er, at de i til en hvis grad er klassiske angribere, der er gode i feltet - og ikke i så høj grad excellerer i opspillet. Hvis man virkelig ville den her meget boldbesiddende stil burde man nok have sikret sig en type, der kunne gå ind og fungere som falsk 9'er. Det undrede i hvert fald mig meget.

          Derudover har man hentet Lasse Kryger og Lasse Nielsen - og en af de primære årsager til de handler var, at man ville være bedre på dødbolde. Det er som sådan forståetligt, men igen: hvis man virkelig ville den omtalte spillestil burde man måske have prioriteret en midterforsvarer, der virkelig er stærk på bolden. Lasse Nielsen har gjort det godt, men lige netop det er ikke hans force i mine øjne. Lasse Kryger var så et eksperiment på backen, der indtil nu har fejlslået (selvom jeg egentlig tror han teknisk har redskaberne).

          Mange spillervalg har undret mig på den front og jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre en status på hvor vi er ift. spillestilen. Er vi ved at sadle om igen?
          Last edited by Agbre; 30-09-2014, 10:32.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
            Det er til gengæld usmageligt... Hvis beslutningen var truffet, kunne vi have sparet os selv og ikke mindst Troels for en meget hård uge ved simpelthen at fyre ham og lade Mattson være caretaker på FCN-kampen...
            Har dog kun set det her:
            https://twitter.com/nielsenerik/stat...73551224532992

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Står også på fyens.dk - er blevet sagt ved pressemødet

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                Står også på fyens.dk - er blevet sagt ved pressemødet
                Er helt enig med dig. Det virker usmageligt at lade manden stå så hård en uge igennem, hvis man vidste hvad klokken var slået.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Er helt enig med dig. Det virker usmageligt at lade manden stå så hård en uge igennem, hvis man vidste hvad klokken var slået.
                  Hvis man ikke havde OPs underskrift endnu, kan jeg godt forstå at man holder tæt til det sidste. Det kan vi ret beset ikke vide. Jeg siger da heller ikke op, før jeg har en underskrift på en kontrakt et andet sted!

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Måske du skulle tage at se hvilken sammenhæng, jeg skriver det dér i, før du vælger at bruge dén slags udtryk.

                    Men hey, man skal jo også bare være på tværs.

                    MvH ChrisOB
                    Jeg ved udmærket hvilken sammenhæng du skrev det i.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Hvis man ikke havde OPs underskrift endnu, kan jeg godt forstå at man holder tæt til det sidste. Det kan vi ret beset ikke vide. Jeg siger da heller ikke op, før jeg har en underskrift på en kontrakt et andet sted!
                      Det handler vel ikke så meget om OP's underskrift. Det vigtige er vel om beslutningen om TB's afskedigelse var truffet. I så fald er det hamrende uærligt at lade manden sidde på lånt tid. Alle disse spekulationer kunne være undgået hvis JH i stedet meldte noget ud i stil med:

                      "Vi har jo selvfølgelig altid et overblik over hvad der er af muligheder på markedet." Og "Ingen kommentarer" til om beslutningen var truffet. Jeg synes ihvertfald det virker uprofessionelt.

                      Comment


                        #86
                        Synes nu ikke det er så slemt, at give TB en uge mere, han kunne måske have sluttet af med en sejer, synes da den værre den Brøndby lavet da de fyret Kent Nielsen, hvor han måtte stå foran hele pressen mens Per B. Kunne berette om at han var fyret.

                        Comment


                          #87
                          Stor respekt herfra og held og lykke til Troels Bech fremover. Håber, han kommer styrket til sin næste klub.

                          Velkommen til Ove P, som virker som et fornuftigt og oplagt valg. Jeg synes, at han er et godt match til de spillere, vi har. Så jeg er spændt på at se, hvad han kan udrette.

                          Comment


                            #88
                            Fint interview med Spellmann:

                            http://www.bold.dk/nyt/chokeret-spel...kning-til-bech

                            Comment


                              #89
                              Den rigtige beslutning, synes jeg. Ikke mindst her på forum har der været bred enighed om, at TB næppe ville blive fyret før Silkeborgkampen, men imo giver det god mening at tage skridtet nu. En trænerfyring giver, det ved vi vel alle, ofte en spillertrup et boost - forhåbentlig også i vores tilfælde, og kan det skaffe en sejr over jyderne vil vi i det mindste for en stund have "sat" dem på sidstepladsen, og hvem ved, måske endda skaffet os op på den rigtige side af stregen, og dermed vil Ove have fået et godt afsæt at arbejde videre fra.

                              Et nederlag til SIF derimod, hvilket ikke ville være utænkeligt (og er det vel stadig ikke ...) efterfulgt af en TB fyring, ville have stillet Ove på en endnu sværere opgave. Jeg finder det positivt at vi satser på at få det håbede boost i en kamp, vi pinedød SKAL vinde.
                              Last edited by ScouserTommy; 30-09-2014, 11:23.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Hvad er helt præcist blevet udviklet under TB, hvor du så samtidig ser ham udvikle os endnu mere..?
                                Vi har (i perioder) haft en mere boldbesiddende spillestil, hvor der er tænkt offensive spillemønstre ind i vores spil.
                                Især samspillet mellem EL og Falk har været godt og meget af dette var en indøvet del af spillet. Det er ikke tilfældigt, at vi så dem begge i samme side i kampene.
                                Derudover har vi i perioder også spillet mere langs jorden og der har været defineret trekantsspil/op-ned-op (eller 1-3-2 afhængig af hvad man forstår) og andre variationer på vores spil, som vi ikke så før TB's tid.
                                Derudover har der været tydelige sikringsstationer bar boldholderen, som også er en væsentlig del af boldbesiddende spillestil. Dette sås heller ikke i samme grad før TB (og HC for den sags skyld)
                                Desværre lykkes det hele ikke og i den seneste tid står losseriet tilbage som den gennemtrængende spillespil.

                                Men der har været udvikling og skift i vores måde at spille bold på - uanset den seneste tid, hvor der er kommet mere fokus på resultater, end udvikling.

                                Comment

                                Working...
                                X