Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Spændende med Ove Pedersen

    Comment


      #17
      En kamp fra eller til, det kan ikke overraske overhovedet... og slet ikke pga. én kamp med fight...

      Tak for indsatsen Troels, god vind fremover... mon ikke SIF også er ved at være der hvor de skal have en ny træner...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Fedt - endelig. Dejligt med en sportschef med nosser og en erfaren afløser på plads. Og så håber jeg, det var sidste gang vi så TB (som i gamle dage var en forkortelse for tuberkulose) i OB.

        Comment


          #19
          Mærkelig fornemmelse. På trods af resultaterne tæller for en fyring, så var fx Kent Nielsen jo lige så ringe i AaB i lang tid. Havde håber på Troels som træner i mange år for OB, så han selv kunne bygge et hold op, men OB bliver ved med at sælge og købe underlige udenlandske spillere.

          Men når nu fyringen er en realitet, så har jeg på den anden side altid ønsket mig at se Ove Pedersen i OB. Tror han bliver en gevinst på i hvert fald den korte bane. Eneste problem er at han plejer at være manager og stå for indkøb. Hvordan kommer det til at gå med Jesper Hansen?

          Glæder mig ligefrem til at se OB igen nu!
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            #20
            Alle journalister er sjovt nok ude og forsvarere Troels på twitter. Det skyldes vel at hvert interview ikke afsluttes med en bule i buksen eller en pøl på stolen ved så mange andre trænere i Superligaen. Argumentet går på at han ikke har haft de nødvendige økonomiske midler. Har vi ikke stadig 4. største budget?

            Comment


              #21
              Havde heller ikke set den komme, efter indsatsen i går. Men der har nok stået noget i banken. Håber JH går samme vej.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #22
                Man kan sige, at det giver OP en enestående chance for en god start, når han får chancen mod SIF. På den anden side kan et nederlag også straks bringe kritikken på banen.

                Comment


                  #23
                  TV2 News havde lige genbrugt overskrift fra JH interview i går, mens de fortalte at TB var fyret: "Ingen fyringssnak i OB" :o)

                  Comment


                    #24
                    Har siddet i bilen til Århys siden kl 7 så har ikke læst andet end overskriften. Underligt tidspunkt med den gejst der var i går og så op til en kamp hvor vi reelt kan være favoritter... Men ikke den første underlige beslutning der er taget de sidste år..
                    Kan måske også være for st give OP en god start...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Puha sikke en nyhed/et rygte. Nu skal det lige bekræftes først, men hvis det passer stiller det i hvert fald en masse spørgsmål.
                      Jeg synes faktisk ikke det er så overraskende. Ove P. er en mega rutineret træner og han er i mine øjne den helt rette person at få til Ådalen i den situation vi har bragt os i. Ja, vi var tæt på at få points mod både FCM, og FCN.....men det gjorde vi IKKE og sammenholdt med at ikke kan køre 3 points hjem mod SjE og Brønshøj udstiller os i pokalen, så kan jeg absolut godt forstå, at ledelsen vælger at give Ove P. chancen for at rette den synkende skude op nu.

                      Et kæmpe velkommen til Ove herfra!.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Har siddet i bilen til Århys siden kl 7 så har ikke læst andet end overskriften. Underligt tidspunkt med den gejst der var i går og så op til en kamp hvor vi reelt kan være favoritter... Men ikke den første underlige beslutning der er taget de sidste år..
                        Kan måske også være for st give OP en god start...
                        Det kan bare give story bagslag, hvis vi taber. Den måde, vi så ud på i går i farum, overbeviste mig om, at vi ville vinde mod silkeborg. Nu har Ove P fire dage til at få spillerne til at forstå hans filosofi. Hvis det kokser, må ledelsen snart se indad i stedet for at træde nedad...(ja, jeg synes tidspunktet er forkert :))

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Mærkelig fornemmelse. På trods af resultaterne tæller for en fyring, så var fx Kent Nielsen jo lige så ringe i AaB i lang tid. Havde håber på Troels som træner i mange år for OB, så han selv kunne bygge et hold op, men OB bliver ved med at sælge og købe underlige udenlandske spillere.

                          Men når nu fyringen er en realitet, så har jeg på den anden side altid ønsket mig at se Ove Pedersen i OB. Tror han bliver en gevinst på i hvert fald den korte bane. Eneste problem er at han plejer at være manager og stå for indkøb. Hvordan kommer det til at gå med Jesper Hansen?

                          Glæder mig ligefrem til at se OB igen nu!
                          Har det meget på samme måde. Jeg tror stadig Bech er en dygtig træner, selvom jeg har været uenige i mange af hans dispositioner i klubben - sådan vil det altid være. Det har været et mærkeligt forløb under Bech. Ift. hvad man for nogle sæsoner siden meldte ud, at man gerne ville spille (og som Bech skulle føre hen imod) har man hentet mange spiller(typer) ind som man i den grad kan undre sig over. Også når det kommer til deres kvalitet.

                          Det er så uklart, hvor stor en del af beslutningerne omkring disse spillere Bech har stået for, men på træningsbanen har han i hvert fald ikke haft vildt gode vilkår. Der er nok mange, der har overvurderet spillermaterialet, inkl. jeg selv.

                          Comment


                            #28
                            Syntes heller ikke at det vi kan spille lige op med tophold kan bruges til noget..
                            så kan man jo netop bare konstatere at holdet er godt nok men der mangler det ekstra for at vinde kampene..

                            og der har jeg større tiltro til Ove end til Troels

                            Comment


                              #29
                              Jeg er ked af skiftet :-( TB havde ikke tabt omklædningsrummet, kun haft episoder med Bodul 2 gange tidligere. Kampen igår viste at spillerne lytter til ham og gør hvad de kan. Vi spiller lige op mod det mest formstærke hold i ligaen - hvorfor denne fyring nu???? Giver ingen mening; tror ikke dette er løsningen. Det panik knappen - dårligt :-(

                              Comment


                                #30
                                Så mangler vi bare en ledelse der kan finde ud af at handle rigtig ind og få det til at fungere

                                Comment

                                Working...
                                X