Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Ove P.
Collapse
X
-
Mener også at kunne huske at Lasse Nielsen ikke var alt for begejstret for at skulle genforenes med OP...
-
Jeg synes nu ikke aab spiller specielt sjov fodbold. Og er egentlig også ligeglad. OB skal spille gammeldags OB bold med masser af fysik. Det er meget bedre.
Leave a comment:
-
Det her er jeg enig i. Man har hørt "mange steder fra" at OP's træning er kedelig og dræber motivationen - jeg ved det ikke, har aldrig overværet en træning, men hvis det er sandt, så er 4 år (hvis nu han havde fået det i stedet for Kent) lang tid.
glæder mig til Krny kommer, synes AaB spiller noget sjovt fodbold som jeg ikke ville have noget imod blive stilen i OB fremover
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægNu vil jeg godt lige sparke lidt til debatten.
Hvorfor får Ove Pedersen ikke lov til at fortsætte sit arbejde i OB? Klubben har nu meldt sig ind i en enestående række af klubber, som Ove Pedersen med en stor arbejdsindsats forlader i forrygende tilstand, hvorefter det for manges vedkommende er gået ned ad bakke. FCM, AGF, Esbjerg, Vestsjælland osv. osv.
Hvorfor må den mand ikke få lov at blive? Kent Nielsen, ja, han har opnået et mesterskab i Aalborg (som de de statistisk set alligevel vinder omkring hvert 5-6 år).
Ove Pedersens fodboldstil anses som gammeldags og grim, men er det ikke netop den slags fodbold, som i tidens løb har givet OB nogle resultater? Jeg fatter ikke, at man skrev en lang kontrakt med ham. Ove Pedersen er den type, som OB har brug for, og jeg frygter, at Kent Nielsen er en anden, som det vil kræve for lang tid at hente resultater med.
Jeg er super glad for Ove, det er slet ikke det, men synes ansættelsen af en kapacitet som Kent Nielsen er en no-brainer og jeg er ikke i tvivl om at det OGSÅ bliver godt. Det kunne det måske også have blevet med Ove, men jeg tror Kent har det yderligere plus, at han har et virkelig godt ry, som måske kan være med til at lokke nye spillere til inklusiv talenter, som andre klubber måske er ude efter.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægNu vil jeg godt lige sparke lidt til debatten.
Kent Nielsen, ja, han har opnået et mesterskab i Aalborg (som de de statistisk set alligevel vinder omkring hvert 5-6 år).
Tværtimod har Kent vundet med det på papiret suverænt dårligste AAB-hold der har spillet med om medaljer. Men både Kent og Ove er gode trænere, selvom jeg havde nok beholdt Ove, alene fordi jeg godt kan li' hans old school-fodbold.
Der er ikke så langt mellem Kent og Ove. De sætter begge deres hold efter spillerne, ikke omvendt, og er ikke "opstillingsfanatikere" som visse andre, hvor man får en idé om at filosofien er vigtigere end at vinde fodboldkampe.
Leave a comment:
-
Man har jo skrevet 4 år med KN..
nu er KN og Ove jo rigtig gode venner - så frygter intet. Ove han ændrer vores kultur, KN tager over og løfter det endnu mere..
dog så jeg meget gerne Ove ansat et sted i OB...
Leave a comment:
-
Hvorfor får Ove Pedersen ikke lov til at fortsætte sit arbejde i OB? Klubben har nu meldt sig ind i en enestående række af klubber, som Ove Pedersen med en stor arbejdsindsats forlader i forrygende tilstand, hvorefter det for manges vedkommende er gået ned ad bakke. FCM, AGF, Esbjerg, Vestsjælland osv. osv.
Hvorfor må den mand ikke få lov at blive? Kent Nielsen, ja, han har opnået et mesterskab i Aalborg (som de de statistisk set alligevel vinder omkring hvert 5-6 år).
Ove Pedersens fodboldstil anses som gammeldags og grim, men er det ikke netop den slags fodbold, som i tidens løb har givet OB nogle resultater? Jeg fatter ikke, at man skrev en lang kontrakt med ham. Ove Pedersen er den type, som OB har brug for, og jeg frygter, at Kent Nielsen er en anden, som det vil kræve for lang tid at hente resultater med.
Personligt er jeg meget ked at miste Ove, men jeg frygter at terningerne er faldet og der ikke vil være en ændring.
Leave a comment:
-
Nu vil jeg godt lige sparke lidt til debatten.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægJeg synes nu ikke, at der er nogen grund til at træde på Troels Bech. Hvis det kan holdes til at hylde Ove P., så synes jeg det er en god idé, men der er jo lige tretten kampe, som skal færdiggøres, før det er en realitet, at vi er sikret overlevelse i Superligaen.TB er fortid og det godt, og jeg ønsker ikke at blive mindet om sin tid i OB så meget.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægHer er din tifo, sæt igang
Har vi stadig en Tifo gruppe og en konto ?
Ved godt det er "billigt" at foreslå en Tifo og så ikke selv kunne hjælpe med fremstillingen af den , men bor 135 km fra Odense så har lidt svært ved det desværre .Last edited by Magge; 10-03-2015, 13:40.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
Fra: OB News - Facebookside
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVed ikke om det skal have sin egen tråd , men nu smider jeg den her .
Da det nu ser godt ud ift overlevelse foreslår jeg vi starter en indsamling til et hyldest Tifo for Ove P til vores sidste hjemmekamp .
Det kunne evt være noget som indikerer OB på vej i afgrunden ( med TB som fyrbøddel ) og Brandslukker Ove kommer og redder os .
Leave a comment:
-
Ved ikke om det skal have sin egen tråd , men nu smider jeg den her .
Da det nu ser godt ud ift overlevelse foreslår jeg vi starter en indsamling til et hyldest Tifo for Ove P til vores sidste hjemmekamp .
Det kunne evt være noget som indikerer OB på vej i afgrunden ( med TB som fyrbøddel ) og Brandslukker Ove kommer og redder os .
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHan nævner også "en pendant til FCK i Jylland" - tror lige præcist det er AGF (altså tilskuermæssigt, selvopfattelsesmæssigt, ikke mht sportslig succes). Hans afgang fra AGF skulle også have været alt andet end elegant håndteret af klubben, så han er sikkert møg-bitter.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSnakker han ikke om et hold i Jylland?
jeg gætter på AGF
Leave a comment:
Leave a comment: