Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN - OB 29092014
Collapse
X
-
Er jeg blevet sløret i mit syn, eller ligner Diarra ikke en udfordre til DH og KL ved siden af LN som selvklart er fast starter, når han er klar.
Vi må og skal have en centerforsvarer sammen med LN der er i stand til at føre bolden ud af egen forsvarszone, istedet for at save den op i 4. sals højde som DH og KL, alt for ofte gør.
Jeg er udemærket klar over, at jeg får svært ved at tale en mand i startopstillingen igen, der i foregående Ligakamp alene mand kostede os 2 point. Men jeg synes altså det begynder at ligne noget (foregående 2 reserveholds kampe indbefattet, hvor han også har spillet centerforsvar)
Jeg ville meget gerne se dagens opstilling mod SIF, med LN for KL og RF for LK. LK indskiftes for EL når han brænder ud, og VD/BD for TM.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægFin indsats. Dybest set ikke en kamp hvor det gør så meget om vi får noget. Det helt store problem er vi ikke vinder over de andre skodhold, slår vi ikke Silkeborg, står vi altså i lort til halsen.
Heldigvis har vi Toppel med igen, det er til at græde snot over vi ikke havde ham med mod Sønderjyske.
Nogen der kender status på Falk ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet har du ret i. Men min fornemmelse siger mig, at Toppels tilstedeværelse bringer langt mere ro på holdet. Ousager fylder ingenting, og har en autoritet som en pigespejder, tror, det betyder rigtigt meget.
Det er til gengæld vigtigt truppen formår at gå rigtigt indtil den næste kamp også. Vi er altså kun "sat" med 2 point til EFB, 3 til Sønderjyske og 4 til FCV. Vi er i nedrykningsfare, men vi er ikke dødsdømt, det er ikke urealistisk at vi kan redde os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet har du ret i. Men min fornemmelse siger mig, at Toppels tilstedeværelse bringer langt mere ro på holdet. Ousager fylder ingenting, og har en autoritet som en pigespejder, tror, det betyder rigtigt meget.
Alle kan begå fejl, det handler bare om at vores tilsyneladende altid koster en stor chance og/eller mål, fordi vi ikke er hurtige/dygtige nok til at reagere på fejlen(e)
For mit vedkommende er det næsten lige så deprimerende at tabe en kamp, hvor vi leverer tæt på max af formåen, scorer ikke i vores bedste perioder og lader vores modstander score lige efter vi endelig er kommet tilbage i kampen, som det er at tabe til et 1. Divisionshold (der i øvrigt stadig er uden sejr i 1. Division) efter en pauvre indsats.
Fordi jeg frygter jo, at indsatsen i dag bare var en "trodsreaktion" på den elendige indsats i Brønshøj, og ikke et udtryk for at truppen for alvor har taget skeen i den anden hånd.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet kunne måske ligne det netop bliver Diarra og LN centralt... Jeg ved ikke hvad status er på DH, men KL har nok karantæne næste kamp...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTror jeg også, vi mangler altså bare også Falk i stor stil.
Det er til gengæld vigtigt truppen formår at gå rigtigt indtil den næste kamp også. Vi er altså kun "sat" med 2 point til EFB, 3 til Sønderjyske og 4 til FCV. Vi er i nedrykningsfare, men vi er ikke dødsdømt, det er ikke urealistisk at vi kan redde os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHvorfor skulle Kasper Larsen få karantæne? Han fik da mig bekendt ikke en advarsel mod Nordsjælland. Det gjorde Kryger og Spellman da kun, og ingen af dem var i karantænefare på forhånd.
MvH ChrisOBTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment