Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 29092014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Utroligt at vi de sidste sæsoner har haft en ledelse det ikke formår at sammensætte en ordentlig trup. Det pinligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Spørgsmålet er hvor længe man kan leve på "den gode indstilling" uden point på kontoen....
      Det ved jeg ikke men formentligt længere end hvis man ikke har en god indstilling .. det er alt andet lige nemmere at få point hvis man prøver end hvis man ikke gør ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Ja og derfor er resultatet også lidt misvisende for uden toppel idag hvad så???
        Så var Uffe Bechs slatne 2-1 mål ikke trillet ind.

        Comment


          Det var en god kamp og kunne have givet point. Hvis holdet kæmper og spiller klogt 2 gange i træk kan det værre at Troels kan klare den til sommer. Vi
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Der er så mange "typisk OB" i denne kamp. De mål FCN scorer er alt for lette, det er dårlige clearinger og den typiske OB sover efter egen scoring. Elendige hjørnespark, de har været elendige siden Chris - Djiby komboen, fandme ikke godt nok!! Og så starter Bodul jo inde mod SIF og spiller elendigt, som vanligt.

            Dog vil jeg sige, flot kæmpet af gutterne. Det enester der mangler er ganske enkelt kvalitet.
            Og ros til Troels for en god taktik, FCN havde det ikke nemt i dag og med lidt held kunne vi godt have fået point. (held har vi intet af i disse dage)

            Hvornår bliver Falk klar? Der var snak om SønderjyskE kampen, så mon ikke han er ved at være på trapperne?

            Comment


              hold op hvor jeg undre mig over vi har så skitzofrent et hold. Er det træneren der ikke sætter holdet ordenligt op hver gang eller hvad sker der? Er det den opsang de har fået efter pokal nedsmeltningen der vækkede dem? Jamen så er det jo sådan en røvfuld de skal have før hver eneste kamp.
              - nu skal det bevises på lørdag mod silkeborg, samme indstiling fra start, og så skal det gerne vare samtlige 90 min.....så får vi også en sejr

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Enig! Kunne godt tænke mig at se ham på midtbanen og ikke mindst på et fungerende hold.
                Hellere ham end Azer lige p.t.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Toppel helt klart MOM! Tør slet ikke tænke på, hvis han ikke havde været med i dag. Hvis vi havde haft DH og LN med i dag, så tror jeg godt vi kunne have vundet, for der var en større tryghed i forsvaret, end set i de sidste par kampe
                  OBeliever

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Det ved jeg ikke men formentligt længere end hvis man ikke har en god indstilling .. det er alt andet lige nemmere at få point hvis man prøver end hvis man ikke gør ..
                    det klart at er indstillingen der ikke ryger bech meget før....men vi lægger nu med ,67 point pr kamp for sæsonnen.....det skal forbedres og meget hurtigt ellers skal han simpelthen smides på porten

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      hold op hvor jeg undre mig over vi har så skitzofrent et hold. Er det træneren der ikke sætter holdet ordenligt op hver gang eller hvad sker der? Er det den opsang de har fået efter pokal nedsmeltningen der vækkede dem? Jamen så er det jo sådan en røvfuld de skal have før hver eneste kamp.
                      - nu skal det bevises på lørdag mod silkeborg, samme indstiling fra start, og så skal det gerne vare samtlige 90 min.....så får vi også en sejr
                      Det er jo noget man ser igen og igen, for alle hold. Det er nemmere at sætte sig op til udekamp mod tophold, hvor man ikke forventer noget på forhånd, end det er mod små hold i pokalen.
                      Hvorfor tror du at Manchester City som regel kører Manchester United ud af brættet for tiden, mens de vinder meget smalt mod League 1 hold i Liga cuppen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        det klart at er indstillingen der ikke ryger bech meget før....men vi lægger nu med ,67 point pr kamp for sæsonnen.....det skal forbedres og meget hurtigt ellers skal han simpelthen smides på porten
                        Kan du virkelig se en anden træner sætte holdet bedre op til kampen i dag end Troels? Det er klart, at 6 point for 9 kampe er alt for lidt. Men er man aldrig bedre end sin sidste kamp, så er man vel heller aldrig dårligere end sin sidste kamp.

                        Comment


                          Jeg må give Emil ret i at der var mange gode takter i dag, men at vi simpelthen ikke skaber nok store chancer. Vi rammer aldrig rigtig hinanden når vi får spillet op på deres sidste 1/3 og så er indlæggene endnu engang for tandløse.
                          Det var dog vigtigt at vi i dag kunne se at holdet stod sammen. Genpresspillet var helhjertet fra hele holdet specielt i 1. Halvleg og med lidt bedre timing havde vi kunne have skabt en del store muligheder ved vores høje pres. Desværre er FCN's andet mål rigtig rigtig skidt forsvarsspil. Alt for passivt nyder vi bare deres kombinationer inde i vores eget felt og tidspunktet gør det jo bare 100 gange mere frustrerende

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det kan der selvf. være noget om.....men ikke første gang han har sagt det - og mon bodul forstår dansk(og han er nok også klar over at han mangler at levere)
                            - men ja kan sagtens ses som en tb der gerne vil undskylde sig.....
                            Bodul både taler og forstår dansk - det gjorde han i hvert fald den dag jeg stod bag ham i fakta :-)
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Godt kæmpet af holdet idag.. forsæt sådan så rykker vi ikke ned..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Kan du virkelig se en anden træner sætte holdet bedre op til kampen i dag end Troels? Det er klart, at 6 point for 9 kampe er alt for lidt. Men er man aldrig bedre end sin sidste kamp, så er man vel heller aldrig dårligere end sin sidste kamp.
                                nej - det siger jeg jo også, han ryger ikke på dagens præstation....men det hjælper jo ikke meget at holdet fighter godt hvis ikke der kommer point på bogen. Og så bliver man før (eller siden) tvunget til at reagere - og det kommer til at koste Troels' job - for vi skal over den streg(holde kontakt til den)

                                Comment

                                Working...
                                X