Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 29092014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Den store forandring var ikke kun Toppel. Det var også indsats og mod. Desværre så skriger det også "bundhold", når man kommer bagud 1 minut efter være kommet tilbage i kampen.

    MvH ChrisOB
    Det har du ret i. Men min fornemmelse siger mig, at Toppels tilstedeværelse bringer langt mere ro på holdet. Ousager fylder ingenting, og har en autoritet som en pigespejder, tror, det betyder rigtigt meget.

    Comment


      Er jeg blevet sløret i mit syn, eller ligner Diarra ikke en udfordre til DH og KL ved siden af LN som selvklart er fast starter, når han er klar.

      Vi må og skal have en centerforsvarer sammen med LN der er i stand til at føre bolden ud af egen forsvarszone, istedet for at save den op i 4. sals højde som DH og KL, alt for ofte gør.

      Jeg er udemærket klar over, at jeg får svært ved at tale en mand i startopstillingen igen, der i foregående Ligakamp alene mand kostede os 2 point. Men jeg synes altså det begynder at ligne noget (foregående 2 reserveholds kampe indbefattet, hvor han også har spillet centerforsvar)

      Jeg ville meget gerne se dagens opstilling mod SIF, med LN for KL og RF for LK. LK indskiftes for EL når han brænder ud, og VD/BD for TM.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Fin indsats. Dybest set ikke en kamp hvor det gør så meget om vi får noget. Det helt store problem er vi ikke vinder over de andre skodhold, slår vi ikke Silkeborg, står vi altså i lort til halsen.

        Heldigvis har vi Toppel med igen, det er til at græde snot over vi ikke havde ham med mod Sønderjyske.

        Nogen der kender status på Falk ?
        Efter sigende klar til på lørdag.

        Comment


          en målmand skal bedømmes på mange parametre. Synes ikke, han laver nogle markante fejl, deres mål er mest af alt resultat af elendigt presspil igen igen. Men hans autoritet er jo en helt anden end Ousagers.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Det har du ret i. Men min fornemmelse siger mig, at Toppels tilstedeværelse bringer langt mere ro på holdet. Ousager fylder ingenting, og har en autoritet som en pigespejder, tror, det betyder rigtigt meget.
            Tror jeg også, vi mangler altså bare også Falk i stor stil.

            Det er til gengæld vigtigt truppen formår at gå rigtigt indtil den næste kamp også. Vi er altså kun "sat" med 2 point til EFB, 3 til Sønderjyske og 4 til FCV. Vi er i nedrykningsfare, men vi er ikke dødsdømt, det er ikke urealistisk at vi kan redde os.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
              Efter sigende klar til på lørdag.
              Se det kunne være en afgørende forskel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Se det kunne være en afgørende forskel.
                Ja også Lasse Nielsen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Han kom da ind...
                  Ja okey. Det jeg mente var at når Bodul og Greve er foran ham må der være et eller andet galt..

                  Comment


                    Det kunne måske ligne det netop bliver Diarra og LN centralt... Jeg ved ikke hvad status er på DH, men KL har nok karantæne næste kamp...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Det har du ret i. Men min fornemmelse siger mig, at Toppels tilstedeværelse bringer langt mere ro på holdet. Ousager fylder ingenting, og har en autoritet som en pigespejder, tror, det betyder rigtigt meget.
                      Ah, nu skal vi lade være med at gøre det værre, end det er, men Toppel har ganske rigtigt mere autoritet. Men selv med ham på holdet har vi sejlet; og Toppel selv kan ikke sige sig fri for sin andel af de graverende fejl, der gang på gang bliver ved med at koste mål.

                      Alle kan begå fejl, det handler bare om at vores tilsyneladende altid koster en stor chance og/eller mål, fordi vi ikke er hurtige/dygtige nok til at reagere på fejlen(e)

                      For mit vedkommende er det næsten lige så deprimerende at tabe en kamp, hvor vi leverer tæt på max af formåen, scorer ikke i vores bedste perioder og lader vores modstander score lige efter vi endelig er kommet tilbage i kampen, som det er at tabe til et 1. Divisionshold (der i øvrigt stadig er uden sejr i 1. Division) efter en pauvre indsats.

                      Fordi jeg frygter jo, at indsatsen i dag bare var en "trodsreaktion" på den elendige indsats i Brønshøj, og ikke et udtryk for at truppen for alvor har taget skeen i den anden hånd.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det kunne måske ligne det netop bliver Diarra og LN centralt... Jeg ved ikke hvad status er på DH, men KL har nok karantæne næste kamp...
                        Hvorfor skulle Kasper Larsen få karantæne? Han fik da mig bekendt ikke en advarsel mod Nordsjælland. Det gjorde Kryger og Spellman da kun, og ingen af dem var i karantænefare på forhånd.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det kunne måske ligne det netop bliver Diarra og LN centralt... Jeg ved ikke hvad status er på DH, men KL har nok karantæne næste kamp...
                          Jeg ville ikke være bekymret for den konstellation.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Tror jeg også, vi mangler altså bare også Falk i stor stil.

                            Det er til gengæld vigtigt truppen formår at gå rigtigt indtil den næste kamp også. Vi er altså kun "sat" med 2 point til EFB, 3 til Sønderjyske og 4 til FCV. Vi er i nedrykningsfare, men vi er ikke dødsdømt, det er ikke urealistisk at vi kan redde os.
                            helt enig - vi skal bare helst ikke vente med at reagere til det er for sent. Også derfor jeg tror næste kamp bliver alt afgørende, en sejr så får troels lidt mere tid at løbe på, men nederlag så skal der reageres, og da der er landsholdspause vil det være et fint tidspunkt at bringe en ny træner

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ja okey. Det jeg mente var at når Bodul og Greve er foran ham må der være et eller andet galt..
                              han er næppe i ordenlig form endnu, og så er det vel oven på hans elendige præstation mod brønshøj....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Hvorfor skulle Kasper Larsen få karantæne? Han fik da mig bekendt ikke en advarsel mod Nordsjælland. Det gjorde Kryger og Spellman da kun, og ingen af dem var i karantænefare på forhånd.

                                MvH ChrisOB
                                Nå for den, ved da ikke hvorfor jeg så en KL advarsel... men det er sgu da kun godt vi ikke har en mand mindre at bruge af så...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X