Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcn-ob 29/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fcn-ob 29/9

    Odds 1.90 på FCN sejr - man kunne overveje at give ½-delen af gevinsten til OBs pressede kasse :o)

    #2
    Tak for tippet.

    Desværre er jeg sådan indstillet, at jeg ikke kan spille mod OB, men med neutrale briller på, er det et kanonodds. Kender godt argumentet med at så er der lidt penge, når man har tabt, men nej, skal jeg spille på OB´s kampe, så skal det være sejr.

    Nu må vi hellere lige spille med Brønshøj først, inden vi går i opstillingsmode, men egentlig er jeg mest til vi stiller op med det hold, som skal vinde hjemme mod Silkeborg, for at træne "automatismerne". Ikke noget med Diarra som 3 stopper eller andre fine indslag. 4-4-2 og så skal den bare have 100% på indstilling og indsats. Resultatet, jamen jeg kan slet ikke se det lykkedes, hverken på den ene eller anden måde.

    Totalt OT, men meget fin, den kan Troels afspille i pausen:

    http://ekstrabladet.dk/sport/anden_s...cle5038657.ece

    Comment


      #3
      Det skal nok blive en spændende kamp på mandag, med to hold der lige er røget ud af Pokalen

      Comment


        #4
        Håber han spiller med 5 i bagerste kæde, og vi konstant går frem og presser boldholder, og spiller på omstillingerne, så tror jeg vi har en chance.

        Det virkede meget fint mod Aab.

        Vi kan ikke matche FCN på struktureret pasningspil kreativitet og spilinteligens.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Håber han spiller med 5 i bagerste kæde, og vi konstant går frem og presser boldholder, og spiller på omstillingerne, så tror jeg vi har en chance.

          Det virkede meget fint mod Aab.

          Vi kan ikke matche FCN på struktureret pasningspil kreativitet og spilinteligens.
          Eller fart, det bliver en snitter.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            Det kunne lige passe, at vi hiver en heldig 1-0er eller 2-1er, og køber Troels en måned mere...
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Det bliver fandme skønt endelig at undvære Ari på den midtbane. Ikke fordi jeg synes Azer eller Schoop har været voldsomt meget bedre når de har spillet der, men mere for at se hvordan midtbanen vil fungere uden ham. Aris pasningssikkerhed har hidtil ikke haft superligaklasse i denne sæson, og det hæmmer os helt vildt i opspil og generel ro på holdet. Jeg håber Azer kommer ind sammen med Spelmann og rammer det niveau vi så i foråret, hvor han med fysik og boldsikkerhed fik fordelt boldene så vi ikke hele tiden er presset tilbage og giver den ene dødbold bæk efter den anden. Nøglen er simpelthen at vi får et større overtag spillemæssigt, så vi på den måde kan udvikle nogen angrebsmønstre offensivt, så det ikke ender ud i tilfældige hovsaløsninger som vi så flere gange igår

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det kunne lige passe, at vi hiver en heldig 1-0er eller 2-1er, og køber Troels en måned mere...
                Er vi nået til et punkt, hvor det er vigtigere at få Troels ud end at vinde? Jeg håber sgu, vi vinder!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Er vi nået til et punkt, hvor det er vigtigere at få Troels ud end at vinde? Jeg håber sgu, vi vinder!
                  Ja, for på den lange bane taber vi alligevel. Jeg er ret overbevist om, at vi rykker ned hvis Troels ikke ryger. Tror folk virkelig, at det hele vender med en heldig sejr over FCN og et point mod Silkeborg?
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Ja, for på den lange bane taber vi alligevel. Jeg er ret overbevist om, at vi rykker ned hvis Troels ikke ryger. Tror folk virkelig, at det hele vender med en heldig sejr over FCN og et point mod Silkeborg?
                    hmm.. jeg vil håbe, at det hele vender med en sejr over FCN og SIF. Vi skal bare overleve i suppen med TB som træner til næste sommer

                    Comment


                      #11
                      Spændt på hvad midtbane konstellationen bliver... Karantæne til Ari, Azer mangler endnu 5-10%, og hvad med Schoop, har han den kampform der skal til 70-90 min...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Spændt på hvad midtbane konstellationen bliver... Karantæne til Ari, Azer mangler endnu 5-10%, og hvad med Schoop, har han den kampform der skal til 70-90 min...
                        Jeg tror og håber på Spelmann og Desler på den centraler midtbane. Jeg mener at Desler pt er bedre end både Schoop og Azer.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          ������Vi ligner 9'erne, Vi ligner 9'erne holdkæft hvor er vi ringe Vi ligner 9'erne������


                          On topic vi taber 4-0

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Jeg tror og håber på Spelmann og Desler på den centraler midtbane. Jeg mener at Desler pt er bedre end både Schoop og Azer.
                            Det er rigtigt, men han er altså også en markant bedre kant end Kryger og LJ. Det eneste lyspunkt igår var faktisk Deslers og Ruuds fine samarbejde på kanten i 1. Halvleg. Derudover bliver vores opgave i lige præcis den her kamp at smadre FCN's spil, så det er i mine øjne bedst at sætte en fysisk stærk Azer ind ved siden af Spelmann, da Desler stadig er lidt for klejn.
                            Jeg synes til gengæld Desler har været så stærk her de sidste par kampe i forhold til de andre midtbanefolk, at han fortjener en plads på den centrale så snart Falk er tilbage fra skade

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Det er rigtigt, men han er altså også en markant bedre kant end Kryger og LJ. Det eneste lyspunkt igår var faktisk Deslers og Ruuds fine samarbejde på kanten i 1. Halvleg. Derudover bliver vores opgave i lige præcis den her kamp at smadre FCN's spil, så det er i mine øjne bedst at sætte en fysisk stærk Azer ind ved siden af Spelmann, da Desler stadig er lidt for klejn.
                              Jeg synes til gengæld Desler har været så stærk her de sidste par kampe i forhold til de andre midtbanefolk, at han fortjener en plads på den centrale så snart Falk er tilbage fra skade
                              Jamen Azer er jo netop ikke fysisk stærk?
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment

                              Working...
                              X