Lasse Nielsen ligner virkelig en som bare synes at det er rigtig sjovt at spille fodbold. Det er fedt at se.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCM - OB 12/09/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægAzer er fandme doven i sin markering."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægKommentator: Glen Riddersholm siger at OB er i nedrykningsmode"
Det ved alle sgu da! Det er kun ledelsen i OB at det er smuttet for!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægJeg er enig i at Azer ser doven og tung ud. Han skal altså mere op i fart og kæmpe lidt mere."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Synes de seneste kampe viser at Azer ikke helt er i form, ved ikke om det kan have noget at gøre med at han ikke fik så meget af opstarten med, men det er som om han lige mangler det sidste her hvor sæsonen tager form... og må da indrømme jeg tror der falder en enkelt eller to mere på det område, som 2. halveg skrider frem, vi bliver testet de næste 45. min...
Og så fatter jeg stadig ikke at vi ikke bruger Kryger ved indlæg og dødbolde, det er jo bare så dumt...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment