Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Ousager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det bliver i hvert fald spændende hvad der sker på pladsen....kan vi trække Rønnow vil det være fint. MT må gerne blive som 2. keeper og mentor for CR
    Hvis Radza kommer til at spille i lidt for stor trøje, så har Toppel lykkedes.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af OBdevil Se indlæg
      Lindegaard vil være den bedste kandidat, uden tvivl. OB-dreng og har en udstråling der siger spar 2!

      Et andet alternativt valg kunne være Thomas Sørensen. Masser af rutine og erfaring. 100 A-landskampe og flere hundrede PL kampe.
      Og den perfekte lærermester for CR. Giv ham et år eller to, det kan en TS sagtens klare.
      Andes Lindegård er vel den våde drøm/"englefisse" Det tror jeg ikke kommer til at ske. TS tror jeg ikke vi skal satse på, han er vel ved at være 37-38 år efterhånden der må gerne være mere end 1-2 år i vores kommende 1. keeper. Måske som målmandstræner hvis Lars Høgh stopper
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Andes Lindegård er vel den våde drøm/"englefisse" Det tror jeg ikke kommer til at ske. TS tror jeg ikke vi skal satse på, han er vel ved at være 37-38 år efterhånden der må gerne være mere end 1-2 år i vores kommende 1. keeper. Måske som målmandstræner hvis Lars Høgh stopper
        Hvis vi forestiller os at Ratza regnes som førstekeeper om et år eller to, ville det ikke være så dumt med en "kortsigtet" løsning på pladsen...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Hvis Radza kommer til at spille i lidt for stor trøje, så har Toppel lykkedes.

          MvT
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Hvis vi forestiller os at Ratza regnes som førstekeeper om et år eller to, ville det ikke være så dumt med en "kortsigtet" løsning på pladsen...
            der er en pointe der, men helt personligt og mellem os to , så har jeg ikke den helt store tiltro til at det kommer til at ske. CR burde imø være tættere på holdet nu end tilfældet ser ud til
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              der er en pointe der, men helt personligt og mellem os to , så har jeg ikke den helt store tiltro til at det kommer til at ske. CR burde imø være tættere på holdet nu end tilfældet ser ud til
              Jeg tror det heller ikke... Det var mere "1-2 år er for lidt" jeg argumenterede imod... ,o)

              Comment


                #52
                Thomas Sørensen..?

                Nævnes han bare for at skal nævnes..? For han er da på det nærmeste ikke fodboldspiller længere, og bliver 39 om en måneds tid, og skal der fra bruge de næste måneder frem på at køre cykelløb i USA...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Håber og tror på Rønnow hentes til klubben. Så kan han slås sidde om side med Radza og en U19 målmand må tage 3 valget.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Håber og tror på Rønnow hentes til klubben. Så kan han slås sidde om side med Radza og en U19 målmand må tage 3 valget.
                    Jeg håber også Rønnow kommer, men jeg er ikke sikker på, at Radza er klar til at spille superliga endnu. Jeg synes desværre hans udvikling har været stillestående i noget tid, derfor håber jeg, at han bliver udlejet hurtigst muligt.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Jeg håber også Rønnow kommer, men jeg er ikke sikker på, at Radza er klar til at spille superliga endnu. Jeg synes desværre hans udvikling har været stillestående i noget tid, derfor håber jeg, at han bliver udlejet hurtigst muligt.
                      Han skal uden tvivl ud og spille for at vi kan se hans sande niveau.
                      der skal forlænges med Toppel og så skal der hentes en 1. Målmand
                      måske en af de 2 fra U19 kunne være god nok til at få en 1 årig kontrakt?

                      Comment


                        #56
                        held og lykke til Ousager ude i den virkelige verden.

                        Comment


                          #57
                          Held og lykke til Ousager og tak for indsatsen.

                          Comment

                          Working...
                          X