Lindegaard vil være den bedste kandidat, uden tvivl. OB-dreng og har en udstråling der siger spar 2!
Et andet alternativt valg kunne være Thomas Sørensen. Masser af rutine og erfaring. 100 A-landskampe og flere hundrede PL kampe.
Og den perfekte lærermester for CR. Giv ham et år eller to, det kan en TS sagtens klare.
Andes Lindegård er vel den våde drøm/"englefisse" Det tror jeg ikke kommer til at ske. TS tror jeg ikke vi skal satse på, han er vel ved at være 37-38 år efterhånden der må gerne være mere end 1-2 år i vores kommende 1. keeper. Måske som målmandstræner hvis Lars Høgh stopper
Andes Lindegård er vel den våde drøm/"englefisse" Det tror jeg ikke kommer til at ske. TS tror jeg ikke vi skal satse på, han er vel ved at være 37-38 år efterhånden der må gerne være mere end 1-2 år i vores kommende 1. keeper. Måske som målmandstræner hvis Lars Høgh stopper
Hvis vi forestiller os at Ratza regnes som førstekeeper om et år eller to, ville det ikke være så dumt med en "kortsigtet" løsning på pladsen...
Hvis vi forestiller os at Ratza regnes som førstekeeper om et år eller to, ville det ikke være så dumt med en "kortsigtet" løsning på pladsen...
der er en pointe der, men helt personligt og mellem os to , så har jeg ikke den helt store tiltro til at det kommer til at ske. CR burde imø være tættere på holdet nu end tilfældet ser ud til
der er en pointe der, men helt personligt og mellem os to , så har jeg ikke den helt store tiltro til at det kommer til at ske. CR burde imø være tættere på holdet nu end tilfældet ser ud til
Jeg tror det heller ikke... Det var mere "1-2 år er for lidt" jeg argumenterede imod... ,o)
Nævnes han bare for at skal nævnes..? For han er da på det nærmeste ikke fodboldspiller længere, og bliver 39 om en måneds tid, og skal der fra bruge de næste måneder frem på at køre cykelløb i USA...
Håber og tror på Rønnow hentes til klubben. Så kan han slås sidde om side med Radza og en U19 målmand må tage 3 valget.
Jeg håber også Rønnow kommer, men jeg er ikke sikker på, at Radza er klar til at spille superliga endnu. Jeg synes desværre hans udvikling har været stillestående i noget tid, derfor håber jeg, at han bliver udlejet hurtigst muligt.
Jeg håber også Rønnow kommer, men jeg er ikke sikker på, at Radza er klar til at spille superliga endnu. Jeg synes desværre hans udvikling har været stillestående i noget tid, derfor håber jeg, at han bliver udlejet hurtigst muligt.
Han skal uden tvivl ud og spille for at vi kan se hans sande niveau.
der skal forlænges med Toppel og så skal der hentes en 1. Målmand
måske en af de 2 fra U19 kunne være god nok til at få en 1 årig kontrakt?
Comment