Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Ousager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ville det skade så meget at prøve Radza af i stedet? kan ikke gå meget mere galt end med Ousager...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Pedersen175 Se indlæg
      Ville det skade så meget at prøve Radza af i stedet? kan ikke gå meget mere galt end med Ousager...
      Jeg er enig. Forstår ikke hvorfor man ikke giver ham chancen, nu Toppel alligevel er skadet.

      Comment


        #18
        Ja Radza må være rigtig skidt, siden han ikke får chancen. Jeg har aldrig set ham spille så jeg kan ikke udtale mig om hans niveau. Men signingen af Ousager forstår jeg ikke, han har været reserve allesteder han har spillet hvis jeg ikke tager fejl. Han virker ikke som en målmand der på nogen måde virker kamp afgørende, og er med til at redde point, hvilket kampen i går viser med al tydelighed.

        Comment


          #19
          Jeg ser ikke et voldsomt lys i Ousager. Han er mere forsigtig end Toppel i feltet v dødbolde, hvilket kan være både op og ned, men Toppel fylder lidt mere der. Ingen af de to er på topniveau i ligaen, og vi har vel reelt ikke ret meget bedre målmænd end vores plads i tabellen indikerer?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Jeg ser ikke et voldsomt lys i Ousager. Han er mere forsigtig end Toppel i feltet v dødbolde, hvilket kan være både op og ned, men Toppel fylder lidt mere der. Ingen af de to er på topniveau i ligaen, og vi har vel reelt ikke ret meget bedre målmænd end vores plads i tabellen indikerer?
            enig er ikke derfra de ekstra point skal komme
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #21
              Han er slet, slet ikke stærk nok i feltet til at stå for os. Især ikke med tanke på alle de hjørnespark vi har fået til at vane at få mod os.
              Kom ved målet i går også til at tænke på Esbjergs 3-1 scoring for reserverne, hvor han godt nok heller ikke ser heldig ud:
              http://kanalsport.dk/indslag/ny-ob-a...de-mod-esbjerg

              Comment


                #22
                Præcis, jeg så den før kampen mod FCM og tænkte at det ville nok ske igen......det er jo også noget han er kendt for.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Ousager er alt for dårlig i feltet. Hvor lang kontrakt har vi skrevet med ham?

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
                    Ousager er alt for dårlig i feltet. Hvor lang kontrakt har vi skrevet med ham?
                    Sommeren 2015.

                    Comment


                      #25
                      Radza som 2.målmand!!!

                      Comment


                        #26
                        Ousager er slet og ret en middelmådig målmand. Han har fine reaktioner, men er alt for svag i feltet, og udstråler jo ingen autoritet. Ser langt hellere, at vi satsede på Radza.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Ousager er slet og ret en middelmådig målmand. Han har fine reaktioner, men er alt for svag i feltet, og udstråler jo ingen autoritet. Ser langt hellere, at vi satsede på Radza.
                          Kender ikke Radza's niveau, men tænker alligevel at for år siden så råbte fans på at Ousager skulle have chancen. Et er talent et andet er om han er god nok. Det ved jeg ikke og håber han får en chance i pokalen. Men med et bundhold med en håbløs træner som ikke kan sætte et hold op, så vil det være synd at kast en uerfaren målmand for løverne.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Kender ikke Radza's niveau, men tænker alligevel at for år siden så råbte fans på at Ousager skulle have chancen. Et er talent et andet er om han er god nok. Det ved jeg ikke og håber han får en chance i pokalen. Men med et bundhold med en håbløs træner som ikke kan sætte et hold op, så vil det være synd at kast en uerfaren målmand for løverne.
                            det er jo altid en overvejelse. Jeg husker, hvordan Stephan Andersen som meget ung, blev kastet for løverne i en svær tid for AB, og faktisk fik skabt sig en karriere på det, fordi hans talent var så stort.

                            Comment


                              #29
                              http://www.fyens.dk/sport/OB-maalman...rtikel/2685164

                              Comment


                                #30
                                Dagens avis har et interview med Ousager hvor han siger at at ikke forventer en fornyelse af aftalen med OB når han endnu ikke har hørt fra OB. Han skal til en snak en JH en af de nærmeste dage, hvor hans forventning er det meddeles at OB satser anderledes. Han er til sommer færdig som cand oceon og han kan muligvis stå foran et karriereskift til erhvervslivet, og evt. spille på et lidt lavere niveau. Samme avis spekulere i om CR evt. skal lejes ud for at komme til at spille fast i en periode.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X