Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Ousager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Emil Ousager

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-haard-agf-tid

    Dejligt at høre han elsker at repræsenterer OB.

    #2
    Han er en god gut og en, i mine øjne, undervurderet målmand. Jeg ser ham hellere starte end Toppel. Jeg håber, at han viser hvorfor i dag.

    Comment


      #3
      Ousager stod en udmærket kamp i dag.

      Han er en god shotstopper, men har begrænsninger i feltet. Jeg ved virkeligt ikke hvad han laver ved 2-1 målet.

      Jeg ser egentlig hellere, at Radza får chancen, i stedet for at man henter en gammel reservekeeper hjem fra en reservetjans i Århus, giver ham en 1-årig aftale, og gør ham til 2. keeper.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Ousager stod en udmærket kamp i dag.

        Han er en god shotstopper, men har begrænsninger i feltet. Jeg ved virkeligt ikke hvad han laver ved 2-1 målet.

        Jeg ser egentlig hellere, at Radza får chancen, i stedet for at man henter en gammel reservekeeper hjem fra en reservetjans i Århus, giver ham en 1-årig aftale, og gør ham til 2. keeper.
        Det er jeg overvejende enig med dig i, Ousagers korte kontrakt skal uden tvivl ses i lyset af JC's afgang og at der skal være 3 målmænd i truppen. TB må vel vurdere at CR endnu er for urutineret, men rutinen kan komme kun på måde og det er ikke ved at spille reserveholdskampe
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Ousager har løftet sit niveau efter han fik de kampe for AGF.

          Han kan ikke lastes for noget i dag, men de to første mål fortæller også hvor han har sine to svagheder. Mange keepere var kommet tættere på den første, som Peter Kjær spontant udbryder "Overraskende han ikke kommer tættere på". Nr. 2 målet har Lasse helt rimeligt taget på sin kappe, men hvad laver Ousager! Han kunne så nok heller ikke have forhindret målet ved "korrekt" optræden.

          Der var dog også gode redninger af Emil nede ved stolpen. Så godkendt kamp, bestemt. kommende førstekeeper, tror jeg næppe.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
            Han er en god gut og en, i mine øjne, undervurderet målmand. Jeg ser ham hellere starte end Toppel. Jeg håber, at han viser hvorfor i dag.
            Ousager har simpelthen ikke niveauet.....han er alt for svag i feltet og også noget usikker på langskud.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #7
              Kampen i dag bliver ikke tabt fordi vi ikke tør vinde. Nuvel sdr jydske presser let i 2 halvleg men det er under kontrol. Det er emil der bare styre nul og nix i feltet. Samme dårlige måde går han ud efter bolden i sidste kamp. Der er snart fejlkastet så mange spillere økonomi ell ej at det virkeligt begynder at bide os et vist sted nu.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Ousager har simpelthen ikke niveauet.....han er alt for svag i feltet og også noget usikker på langskud.
                han var tæt på at lave en (H)Ousager i dag på et langskud, men om det er en generel svaghed skal jeg ikke kloge mig på.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Ousager har simpelthen ikke niveauet.....han er alt for svag i feltet og også noget usikker på langskud.
                  Jeg er ikke fan af Toppel, men for hunde han er savnet. Nogen der ved hvornår Toppel er klar? I går var han med som markspiller i træningen. Ved ikke om han er begyndt at målmandstræne?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af najasofie Se indlæg
                    Kampen i dag bliver ikke tabt fordi vi ikke tør vinde. Nuvel sdr jydske presser let i 2 halvleg men det er under kontrol. Det er emil der bare styre nul og nix i feltet. Samme dårlige måde går han ud efter bolden i sidste kamp. Der er snart fejlkastet så mange spillere økonomi ell ej at det virkeligt begynder at bide os et vist sted nu.
                    Det koster 2 points, at vi ikke har en målmand, som har niveau. Desværre gælder dette til del også MT. Ud over EO, så er anføreren heller ikke god nok - håber man snart prøver momo på den plads. Ud over det så har vi også en træner uden niveau, og jeg falder heller ikke besvimet om, at stolthed over de indkøb som er blevet foretager. kort sagt så mangler vi en klassemålmand, en klasse 6'er, en træner som kan omsætte ord til handling og så må tiden vise om vores offensiv er lam, eller om Lado bare skal i form. Sidste problem, er at EL i perioder virker som om han er i en virtuel verden.

                    Comment


                      #11
                      Emils formdyk er episk stort - det er helt uhyggeligt. Han snubler i bolden, hans førstegangsberøring er sløj. Hans speed er ikke hvad det har været. Hans afslutninger er svage. Det er sindsygt - nu har han haft 8 kampe til at finde formen - måske skulle man bænke ham lidt og give en anden chancen. Det er demotiverende for bænkevarmerne at se, at EL får lov til at spille skidt kamp efter kamp uden konsekvens. Det virker som om at TB tænker, at han i teorien er en god spiller og han måske kan have en god dag og derfor kan hente point til OB på egen håmd, hvis alt går op i en højere enhed. Det virker som en falliterklæring at TB krampagtigt holder fast i ham i startopstillingen.

                      Comment


                        #12
                        Har lige set Sdrj.´s mål puuuha hvor ser vores keeper skidt ud....først går han ud og kikser at få bokset bolden væk! efterfølgende står han så forstenet som en saltstøtte....det er satme skidt..
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #13
                          Ousager forklarer selv

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...fgoerende-kiks

                          Comment


                            #14
                            Kan det virkelig passer hvad de sagde på Canal8 igår at Ousager aldrig har holdt et rent mål i superligaen?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Venze Se indlæg
                              Kan det virkelig passer hvad de sagde på Canal8 igår at Ousager aldrig har holdt et rent mål i superligaen?
                              Ja og vi så hvorfor. Det kommer næppe heller til at ske.

                              Comment

                              Working...
                              X