Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Ny storsponsor. Barfoed øtribunen bliver til forsiatribunen.
https://ob.dk/nyheder/2026/maj/forsi...EskeCvE.WjDKqA"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Håber ærligt ikke det betyder Barfod på vej ud. Ville hellere end gerne se dem mere ind.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægNy storsponsor. Barfoed øtribunen bliver til forsiatribunen.
https://ob.dk/nyheder/2026/maj/forsi...EskeCvE.WjDKqA
- Likes 2
Comment
-
Hans kærlighed til klubben (og byen) er ikke blevet mindre... kun lysten til at udvikle den, når den har en enerådig ejer, som selv ved bedst.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Lad os kalde det meningsforskelle. Om han er helt ude ved jeg ikke. Kan være han stadig har et mindre sponsorat.
Comment
-
Glem det - adskillige brugere har forsøgt at få Online til at dokumentere eller underbygge sine påstande - det ender samme sted hver gang ( se hans replik) - jeg er begyndt at fremhæve det hver han han turnerer med negative ytringer omkring TB og NT uden saglige begrundelser - diskussionerne med ham orker jeg ikke. Men jeg gider heller ikke at hans tirader skal stå som sandheder herinde.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægOnline kan du ikke godt se, at det nogle gange er svært, at forholde sig til dine indlæg?
Du skriver altid dine indlæg som fakta, uden at bakke det op?
Så hvor ved du det fra med Barfoed?
Kender du ham eller Niels? Eller nogen tæt på dem? Eller gætter du?
- Likes 4
Comment
-
"Kender du ham eller Niels? Eller nogen tæt på dem? Eller gætter du?"Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Glem det - adskillige brugere har forsøgt at få Online til at dokumentere eller underbygge sine påstande - det ender samme sted hver gang ( se hans replik) - jeg er begyndt at fremhæve det hver han han turnerer med negative ytringer omkring TB og NT uden saglige begrundelser - diskussionerne med ham orker jeg ikke. Men jeg gider heller ikke at hans tirader skal stå som sandheder herinde.
Ja, ja... selvfølgelig og nej !
Comment
-
Hvis du ellers har fulgt med de sidste, nu siger jeg bare 3år, så vil du vide Barfoed har været ude i medierne og kritiserer tempoet i og omkring OB mht ambitioner.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægOnline kan du ikke godt se, at det nogle gange er svært, at forholde sig til dine indlæg?
Du skriver altid dine indlæg som fakta, uden at bakke det op?
Så hvor ved du det fra med Barfoed?
Kender du ham eller Niels? Eller nogen tæt på dem? Eller gætter du?
Det kan du bare Google dig frem til. Det er facts.
- Likes 1
Comment
Comment