Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Sikke noget vrøvl... Den er proppet til med erhvervsfolk.

Stort set alle har da relevant erfaring. Hvad er der galt med at være en del af erhvervslivet ?

Hvor er fagligheden i bestyrelsen for OS&E, hvor fokusset er på events og hoteldrift ?
    Last edited by Online; 14-03-2026, 18:01.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Stort set alle har da relevant erfaring. Hvad er der galt med at være en del af erhvervslivet ?

Hvor er fagligheden i bestyrelsen for OS&E, hvor fokusset er på events og hoteldrift ?
      Der er ikke noget galt i at være en del af erhvervslivet.

Det ved jeg ikke, jeg snakker ikke om OS&E.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Sikke noget vrøvl... Den er proppet til med erhvervsfolk.
        Der er både og .. Simon Kjær er stadig en del af bestyrelsen og ligeledes er Poul Sand samt repræsentanter fra de oprindelige moderklubber der repræsenterer breddeidrætten.

Men jo, flere erhvervsfolk er repræsenteret ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Der er både og .. Simon Kjær er stadig en del af bestyrelsen og ligeledes er Poul Sand samt repræsentanter fra de oprindelige moderklubber der repræsenterer breddeidrætten.

Men jo, flere erhvervsfolk er repræsenteret ..
          Glem ikke Steinlein. Tidligere superligaspiller. Manden er hamrende dygtig.

Comment

Har FCM ikke et forum? Hej hej.

Der er sikkert også banko og aftensmad på Bones!

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Har FCM ikke et forum? Hej hej.

Der er sikkert også banko og aftensmad på Bones!
              https://www.ulvegraven.dk

men de fleste klubbers forum er lukkede eller nærmest indaktive og debatten er flyttet til Facebook ..

dette forum er vist ret klart førende .. selv sidelinjen og sydsiden er ikke specielt aktive ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

https://www.ulvegraven.dk

men de fleste klubbers forum er lukkede eller nærmest indaktive og debatten er flyttet til Facebook ..

dette forum er vist ret klart førende .. selv sidelinjen og sydsiden er ikke specielt aktive ..
                Det er vist kun et spørgsmål om tid før det dør ud herinde også.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det ville jeg være rigtig ked af, for jeg sætter selv pris på at skrive gennem et alias frem for på facebook. Tror man kunne imødegå det ved at opdatere forum der er så håbløst uddateret, reklamere lidt for det og eventuelt gøre det muligt for folk at oprette en konto via deres facebookprofil, twitterprofil, gmail etc. for at gøre det bekvemt for SoMe-folket. En mail og adgangskode mindre at skulle huske. Det senmoderne menneske værdsætter convenience frem for alt.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Det ville jeg være rigtig ked af, for jeg sætter selv pris på at skrive gennem et alias frem for på facebook. Tror man kunne imødegå det ved at opdatere forum der er så håbløst uddateret, reklamere lidt for det og eventuelt gøre det muligt for folk at oprette en konto via deres facebookprofil, twitterprofil, gmail etc. for at gøre det bekvemt for SoMe-folket. En mail og adgangskode mindre at skulle huske. Det senmoderne menneske værdsætter convenience frem for alt.
                    Har set flere skrive på twitter at de slet ikke kan oprette en bruger herinde.

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

Har set flere skrive på twitter at de slet ikke kan oprette en bruger herinde.
                      Det er virkelig ærgerligt, for synes at forum er et fedt sted at være - især når det er livligt! - og der er plads til de lange, tænksomme indlæg og de korte udbrud af frustration efter et nederlag. Twitter kan meget og jeg bruger det også i andre sammenhænge, men en debat derinde kan hurtigt blive fragmenteret og det bliver et rod at skulle finde overblik i det hele. Jeg har råbt og skreget på en overhaling af forum og endda foreslået hvordan et nyt forum kunne se ud; så sent som da vi i efteråret led under en kortvarig krise at kunne oprette nye tråde, men ikke besvare dem (). Administratoren er her kun når der er en serverfejl der skal rettes, og moderatorer er der ingen af. Jeg ved ikke, hvem man skal hive fat i. Hvis jeg havde forstand på servere og den slags - og råd til at betale for serverpladsen - så havde jeg taget sagen i egen hånd. Men sådan noget skal gøres ordentligt. En klamphuggerløsning frygter jeg ville skubbe de fleste over til twitter og facebook og resten til at opgive debat fuldstændig.

Comment

Det står faktisk så grelt til, at man hverken kan redigere indlæg længere, og hvis jeg vil gå en side tilbage eller frem i en tråd, så skal jeg klikke "Previous" (eller "Next") og så klikke F5 for faktisk at skifte side. For ellers loader den i en evighed og det eneste jeg kan se er at den siger "Working". Det er simpelthen for dårligt!!

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                          Det står faktisk så grelt til, at man hverken kan redigere indlæg længere, og hvis jeg vil gå en side tilbage eller frem i en tråd, så skal jeg klikke "Previous" (eller "Next") og så klikke F5 for faktisk at skifte side. For ellers loader den i en evighed og det eneste jeg kan se er at den siger "Working". Det er simpelthen for dårligt!!
                          Det lyder da helt skørt... det er ikke problemer jeg oplever. Her kører det som det skal.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det lyder da helt skørt... det er ikke problemer jeg oplever. Her kører det som det skal.
                            Her også.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er jo op til os selv. Skyttegravskrige, namecalling osv kan vi jo forsøge at undgå så folk har lyst til at komme herind.

Jeg har selv for et stykke tid siden fået at vide at jeg gentager mig selv for meget så det forsøger jeg at undgå - man behøver joniske tage alt personligt og blive stædig ..

Comment

Samme her …

Comment

Working...
                                X