Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægBonde I bytte.
Trybull kontraktfri
Grot kontraktfri
Bürgy?
Adam?
trybull var der jo i forvejen
Vi gav vel omkring 15 mio for myhre og gomes
bonde klstede vidst 5 som jeg husker
Og i vinters gav vi penge for både Adam og burgy
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Nej men det er også svært over regnskab hvor der bliver blandet pærer med bananer, æbler og appelsiner og den disclaimer mangler der.
Der er som sådan ikke noget forkert i den artikel men jeg syntes at det bærer præg af noget viden om OB og OS&E og det kunne man godt have fået noget hjælp til.
F.eks. Er det klubben eller OS&E der koster kr. 180-190 mio.? For NT har smidt mere efter OS&E.
Konklussionerne omkring spillersalg er voldsomt påvirket af en enkelt handel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Er det omkring 110 millioner man har solgt for? Og hentet transferfrie spillere i stedet.
Måske gav man lidt for Adam, ved det faktisk ikke.
Men det er ikke nok, det skal jeg gerne medgive. Vi skal op i et andet gear, eller forbedre os væsentligt i at finde de rigtige blandt de billigere.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Netop, det er ren abemad ! Så tror vi to kunne lave en mindst ligeså god analyse, hvis ikke bedreTil-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Du har jo haft rig mulighed for at analysere løs og dele det med os... I stedet for alt det bashing.
Jeg "basher" jo ikke noget, men forholder mig bare til, at den "analyse" ikke er en "analyse", som siger noget som helst
Desuden har jeg delt min analyse om TBs pludselige interesse ("åbenbaring" og/eller likviditetsproblemer) for fodbold/OB igen, men den faldt åbenbart heller ikke i god jord
- Likes 4
Comment
-
Det har jeg jo også gjort af flere omgange de senere år
Jeg "basher" jo ikke noget, men forholder mig bare til, at den "analyse" ikke er en "analyse", som siger noget som helst
Desuden har jeg delt min analyse om TBs pludselige interesse ("åbenbaring" og/eller likviditetsproblemer) for fodbold/OB igen, men den faldt åbenbart heller ikke i god jord
Basher, som i dagligt... hvor du hele tiden finder på noget nyt.
Ikke i god jord.... måske i den forstand, at det jo overhovedet ikke er hverken aktuelt eller har noget med en analyse at gøre. Og du baserer dine "analyser" på hvad? Tillad mig at citere din egen kritik af artiklen: "baseret på antagelser"... du kan godt selv se det, ikk'? Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 4
Comment
-
Analyser? Eller en stærk uneutral ensartet agenda, som ikke handler om at analysere noget, men om at hagle foretagenet/TB ned?
Basher, som i dagligt... hvor du hele tiden finder på noget nyt.
Ikke i god jord.... måske i den forstand, at det jo overhovedet ikke er hverken aktuelt eller har noget med en analyse at gøre. Og du baserer dine "analyser" på hvad? Tillad mig at citere din egen kritik af artiklen: "baseret på antagelser"... du kan godt selv se det, ikk'?
Hvad har jeg fundet på af nyt
Comment
-
Min analyse var da den gang og nu både aktuel og faktabaseret !
Hvad har jeg fundet på af nyt
På hvilken måde er/var den faktabaseret?
Jeg kan da også skrive, at jeg tror Thorborg smutter fra OB til sommer, grundet en eller anden privat årsag, og at han ikke sælger værdierne men tager dem med sig og OB efterlades i knæ.
Det kan bare aldrig være hverken aktuelt eller faktabaseret, da det er en ikke-sag, en teori som kun eksisterer i mit hoved.
... men du har måske viden om TB og likviditetsproblemer? At interessen for fodbolden skyldes ovennævnte, og at jobbet derfor er for at få penge i kassen igen? Og at han er væk igen til sommer eller senest til nytår, som du skrev sidst.
Du nævnte i øvrigt også at det er din "mavefornemmelse" i et af dine indlæg om det. Er det mavefornemmelsen det her bygger på?
Seneste var Christian Sørensen sagen, som skulle bringes op, alene med det formål at ville udstille TB. Det er jo din klare agenda.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 3
Comment
-
På hvilken måde er/var den aktuel?
På hvilken måde er/var den faktabaseret?
Jeg kan da også skrive, at jeg tror Thorborg smutter fra OB til sommer, grundet en eller anden privat årsag, og at han ikke sælger værdierne men tager dem med sig og OB efterlades i knæ.
Det kan bare aldrig være hverken aktuelt eller faktabaseret, da det er en ikke-sag, en teori som kun eksisterer i mit hoved.
... men du har måske viden om TB og likviditetsproblemer? At interessen for fodbolden skyldes ovennævnte, og at jobbet derfor er for at få penge i kassen igen? Og at han er væk igen til sommer eller senest til nytår, som du skrev sidst.
Du nævnte i øvrigt også at det er din "mavefornemmelse" i et af dine indlæg om det. Er det mavefornemmelsen det her bygger på?
Seneste var Christian Sørensen sagen, som skulle bringes op, alene med det formål at ville udstille TB. Det er jo din klare agenda.
Comment
Comment