Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...illion-kroner/

    gad vide om andre kommuner følger trop?
    Det skal man ihvertfald ikke forvente for OB i Odense, så længe den nuværende borgmester sidder på magten, og der lyttes mest til alle de misundelige klubber og borgere i byen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

      Det skal man ihvertfald ikke forvente for OB i Odense, så længe den nuværende borgmester sidder på magten, og der lyttes mest til alle de misundelige klubber og borgere i byen.
      Håbløst at de gør det, det er private selskaber ... dem skal det offentlige ikke støtte, med andet end den lønkompensation som den her ekstreme situation har nødvendiggjort.

      Jeg genopfrisker lige hukommelsen, for dem der har glemt det.

      https://www.bt.dk/superligaen/dokume...r-fra-kommunen
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Mon vi har en vidresalgsklausul?

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...andske-klubber

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Konstaterer OB aldrig kom sig over det salg. Undre mig til stadighed over så mange ikke kunne se hvor vigtig han var på det OB hold. Folk som tilmed så en Opondo som en opgradering. Jøsses :D

          Comment


            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-sig-konkurs
            Det bliver en helt anden fodbold verden i fremtiden. De fleste klubber bliver nok reddet, men mon ikke det kommer til at koste nogle eksistensen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-sig-konkurs
              Det bliver en helt anden fodbold verden i fremtiden. De fleste klubber bliver nok reddet, men mon ikke det kommer til at koste nogle eksistensen.
              Flere af dem ender med at blive reddet af en Jan Bech type.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Konstaterer OB aldrig kom sig over det salg. Undre mig til stadighed over så mange ikke kunne se hvor vigtig han var på det OB hold. Folk som tilmed så en Opondo som en opgradering. Jøsses :D
                Der må være penge til os, han blev jo solgt for en alt for lille mønt. Ellers var salget endnu mere grotesk. Spændende om MH kan løfte os nok i fremtiden eller om det stadig er Lunds, Ludwig og Lider hylden der kigges på. Det virkede jo næsten som om at JH nægtede at købe spillere som kab løbe med maks hastighed på over 28 Km i timen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Konstaterer OB aldrig kom sig over det salg. Undre mig til stadighed over så mange ikke kunne se hvor vigtig han var på det OB hold. Folk som tilmed så en Opondo som en opgradering. Jøsses :D
                  Tænker ikke kun det er salget af CN som er skyld i vores nedgang, for jeg er enig med Tipsbladet i at han kun i glimt viste den rette klasse i OB.Det er i højere grad JBL og RJL’s enorme formdyk der kan mærkes i vores spil. Den promovering der foregår lige nu minder lidt for neget om en spiller som gerne vil væk fra den næstbedste række i Belgien.

                  At der kun var interesse fra Belgien’s næstbedste række samt en salgspris på knap 4 mill vidner jo heller ikke ikke om en klassespiller og er comeback til OB vil ikke flytte os nærmere toppen imo.

                  Og nej jeg har aldrig set Opondo som en opgradering for nogen som helst i truppen men som endnu et fejlkøb.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Tænker ikke kun det er salget af CN som er skyld i vores nedgang, for jeg er enig med Tipsbladet i at han kun i glimt viste den rette klasse i OB.Det er i højere grad JBL og RJL’s enorme formdyk der kan mærkes i vores spil. Den promovering der foregår lige nu minder lidt for neget om en spiller som gerne vil væk fra den næstbedste række i Belgien.

                    At der kun var interesse fra Belgien’s næstbedste række samt en salgspris på knap 4 mill vidner jo heller ikke ikke om en klassespiller og er comeback til OB vil ikke flytte os nærmere toppen imo.

                    Og nej jeg har aldrig set Opondo som en opgradering for nogen som helst i truppen men som endnu et fejlkøb.
                    Se, det der vil jeg kalde klarsyn :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Tænker ikke kun det er salget af CN som er skyld i vores nedgang, for jeg er enig med Tipsbladet i at han kun i glimt viste den rette klasse i OB.Det er i højere grad JBL og RJL’s enorme formdyk der kan mærkes i vores spil. Den promovering der foregår lige nu minder lidt for neget om en spiller som gerne vil væk fra den næstbedste række i Belgien.

                      At der kun var interesse fra Belgien’s næstbedste række samt en salgspris på knap 4 mill vidner jo heller ikke ikke om en klassespiller og er comeback til OB vil ikke flytte os nærmere toppen imo.

                      Og nej jeg har aldrig set Opondo som en opgradering for nogen som helst i truppen men som endnu et fejlkøb.
                      Nå det tænker du ikke. Og det er der vel heller ingen andre der har påstået. OB har vel ikke spillet 90 gode minutter i hele sæsonen og formdykket har været enormt. At backerne har været elendige har du ret i. Men hele holdet har været sløjt.
                      Ingen gejst og spilleglæde, ingen tempo og vildskab. Køb af spillere der skulle bruge 5 måneder på at kunne spille 90 minutter. Nu skal de vel bruge 5 måneder igen oven på pausen.
                      Casper Nielsen var en vigtig del af OB holdet 18/19. Han blev ikke erstattet efter salget. Havde håbet på der var lidt i Eskesen, det var der så ikke.

                      Comment


                        GF vil rykke sig og altid være medalje kandidat. Sakset fra EB plus:
                        Profiljagt og øget lønbudget
                        De Hvide har de seneste sæsoner haft en meget klar strategi med at gå målrettet efter løntunge spillere, der placerer sig i toppen af spillerhierarkiet. Resten af truppen skal være spillere, der ser AGF som et skridt på vejen mod endnu større mål. Slut med spillere på retræte, der bare vil bo i en attraktiv by.

                        Den strategi skal udvikles frem mod 2025 i takt med, at lønbudgettet øges. Ambitionen er at udfordre Brøndbys tredjeplads på spillerbudget. AGF skal være en oplagt destination, når strandede skandinaviske stortalenter overvejer at vende kursen mod nord for at genstarte karrieren.

                        Håber det også snart kommer nogle offensive strategiske tiltag fra os, ellers sidder vi fast i bunden af midten.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          GF vil rykke sig og altid være medalje kandidat. Sakset fra EB plus:
                          Profiljagt og øget lønbudget
                          De Hvide har de seneste sæsoner haft en meget klar strategi med at gå målrettet efter løntunge spillere, der placerer sig i toppen af spillerhierarkiet. Resten af truppen skal være spillere, der ser AGF som et skridt på vejen mod endnu større mål. Slut med spillere på retræte, der bare vil bo i en attraktiv by.

                          Den strategi skal udvikles frem mod 2025 i takt med, at lønbudgettet øges. Ambitionen er at udfordre Brøndbys tredjeplads på spillerbudget. AGF skal være en oplagt destination, når strandede skandinaviske stortalenter overvejer at vende kursen mod nord for at genstarte karrieren.

                          Håber det også snart kommer nogle offensive strategiske tiltag fra os, ellers sidder vi fast i bunden af midten.
                          Ja men stadig en farlig strategi de kører. Begynder der at gå dårligt og man får mindre tv penge osv osv. Så kommer der jo til at koste :p

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                            Ja men stadig en farlig strategi de kører. Begynder der at gå dårligt og man får mindre tv penge osv osv. Så kommer der jo til at koste :p
                            Jeps. Men hvor må det dog være dejligt som AGF fan at høre. Alene det må give håb og energi til fremtiden.
                            Uanset hvad der kommer ud af munden på Thorborg og Generalen fremkalder det bare ikke det samme glæde som de må føle

                            Men lad os nu se hvad status bliver efter det her Corona. Det vil brede sig som ringe i vandet. Også lang tid efter det er overstået. Det vil unægteligt ramme dem på sponsorsiden ligesom det vil gøre ved os. Håber bare det er hårdere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeps. Men hvor må det dog være dejligt som AGF fan at høre. Alene det må give håb og energi til fremtiden.
                              Uanset hvad der kommer ud af munden på Thorborg og Generalen fremkalder det bare ikke det samme glæde som de må føle

                              Men lad os nu se hvad status bliver efter det her Corona. Det vil brede sig som ringe i vandet. Også lang tid efter det er overstået. Det vil unægteligt ramme dem på sponsorsiden ligesom det vil gøre ved os. Håber bare det er hårdere
                              Helt enig. Var jo også fedt for ud under KB og LO tiden hvor de turde melde målsætninger osv ud. Og Thorborg åbnede pengepungen dengang. Desværre kostede det glippede chl gruppespil. Var vi røget i chl tror jeg ikke det havde endt os sådan som det gjorde årene efter.

                              Men ja er sgu stadig i tvivl om at generalen var det rigtige valg til den post

                              Comment



                                Jeg støtter ved ikke at søge om kompensation, og håber at i andre sæsonkortholdere gør det samme.
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/saeson...res-opbakning/


                                Comment

                                Working...
                                X