Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...tuelle-poelser
    Det er jo næsten det modsatte af os. Vi vil ikke sælge pølser mm

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...tuelle-poelser
      Det er jo næsten det modsatte af os. Vi vil ikke sælge pølser mm
      De virtuelle pølser er endda vegetarisk! ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Corona krisen rammer nu også OSE....Regnskab med overskud præsenteres i næste uge.
        https://fyens.dk/artikel/to-odense-h...-over-100-hjem

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Corona krisen rammer nu også OSE....Regnskab med overskud præsenteres i næste uge.
          https://fyens.dk/artikel/to-odense-h...-over-100-hjem
          Det havde jeg jo fortalt jer allesammen for flere måneder siden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Corona krisen rammer nu også OSE....Regnskab med overskud præsenteres i næste uge.
            https://fyens.dk/artikel/to-odense-h...-over-100-hjem
            Corona krisen er hårdest for FCK og OB i superligaen uden tvivl. Der skal nok blive brug for hjælpepakkerne.
            Får utvivlsomt betydning for sommerens transfervindue hvor der nok skæres ned igen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Corona krisen rammer nu også OSE....Regnskab med overskud præsenteres i næste uge.
              https://fyens.dk/artikel/to-odense-h...-over-100-hjem
              Kunne det bare være begyndelsen på enden af dette OSE-misfoster...

              Vi må hente Jesper Hansen tilbage så vi kan få styr på økonomien efter corona #groundhogday #7moreyears
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                Kunne det bare være begyndelsen på enden af dette OSE-misfoster...

                Vi må hente Jesper Hansen tilbage så vi kan få styr på økonomien efter corona #groundhogday #7moreyears
                Mon dog. De bliver også hjulpet af disse pakker fra regeringen. Men netto tabet kan sagtens ende med at løbe op i 10-20 mill i 2020 for OSE.
                Det er nok ikke et beløb Thorborg ikke har prøvet at dække før. OSE vil uden tvivl søge om millioner i erstatning

                Hvis han var rigtig smart ville han dække dette restbeløb af egen lomme(lidt ligesom regeringen gør) så OSE kommer ud af minimal påvirkning og kan køre stærkt videre på den anden side. Det er mere eller mindre kun en engangsinvestering og burde være et greb i lommen da mange af hans andre forretninger bør være minimalt påvirket af krisen og han nok stadig kommer ud af 2020 med et gigantisk overskud i 3C

                Fordelen vil være at vi med et fingerknips bliver stærkere end flere andre konkurrende klubber i superligaen der også kommer til at lide under det her og er nød til at spare i den kommende tid ved at sælge spillere billigere end normalt og ikke hente det store ind.
                Der kan vi komme et mulehår foran “bare” ved at holde statusQ

                Ved godt jeg har blandet OB og OSE godt sammen her. Men Who are we kidding.. Det hænger jo utvivlsomt sammen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Mon dog. De bliver også hjulpet af disse pakker fra regeringen. Men netto tabet kan sagtens ende med at løbe op i 10-20 mill i 2020 for OSE.
                  Det er nok ikke et beløb Thorborg ikke har prøvet at dække før. OSE vil uden tvivl søge om millioner i erstatning

                  Hvis han var rigtig smart ville han dække dette restbeløb af egen lomme(lidt ligesom regeringen gør) så OSE kommer ud af minimal påvirkning og kan køre stærkt videre på den anden side. Det er mere eller mindre kun en engangsinvestering og burde være et greb i lommen da mange af hans andre forretninger bør være minimalt påvirket af krisen og han nok stadig kommer ud af 2020 med et gigantisk overskud i 3C

                  Fordelen vil være at vi med et fingerknips bliver stærkere end flere andre konkurrende klubber i superligaen der også kommer til at lide under det her og er nød til at spare i den kommende tid ved at sælge spillere billigere end normalt og ikke hente det store ind.
                  Der kan vi komme et mulehår foran “bare” ved at holde statusQ

                  Ved godt jeg har blandet OB og OSE godt sammen her. Men Who are we kidding.. Det hænger jo utvivlsomt sammen
                  Jo men ifølge din logik. Kunne han jo uden problemer ligge 100 millioner ekstra. Det kan han mærke lige så lidt, som hvis jeg vælger at spise ude en ekstra gang om måneden. Et godt måltid giver mig glæde. NT kunne få glæde og stolthed ved at bruge lidt mere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                    Fordelen vil være at vi med et fingerknips bliver stærkere end flere andre konkurrende klubber i superligaen der også kommer til at lide under det her og er nød til at spare i den kommende tid ved at sælge spillere billigere end normalt og ikke hente det store ind.
                    Der kan vi komme et mulehår foran “bare” ved at holde statusQ

                    Ved godt jeg har blandet OB og OSE godt sammen her. Men Who are we kidding.. Det hænger jo utvivlsomt sammen
                    Ved ikke. Det lyder lidt som "Kriegsgewinner"(krigsprofitør) til mig. Selvfølgelig vil jeg også have klubben tilbage i toppen men hader denne mentalitet hvor man køber sig til successen. Og det ville det ja være. Det er de klubber som henter mesterskaber, jo, men hader de og deres tilgang alligevel. Det er ja ikke alt for langt til"Red-Bull-Sport".
                    Ved at der bruges penge i fodbold, er ikke helt naivt. Men der er grænser og vil ikke profitere af sådan en krise.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ved ikke. Det lyder lidt som "Kriegsgewinner"(krigsprofitør) til mig. Selvfølgelig vil jeg også have klubben tilbage i toppen men hader denne mentalitet hvor man køber sig til successen. Og det ville det ja være. Det er de klubber som henter mesterskaber, jo, men hader de og deres tilgang alligevel. Det er ja ikke alt for langt til"Red-Bull-Sport".
                      Ved at der bruges penge i fodbold, er ikke helt naivt. Men der er grænser og vil ikke profitere af sådan en krise.
                      Hvordan kan det være man profiterer af en krise ved at holde statusQ i en egen forretning?

                      I dont get it

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Jo men ifølge din logik. Kunne han jo uden problemer ligge 100 millioner ekstra. Det kan han mærke lige så lidt, som hvis jeg vælger at spise ude en ekstra gang om måneden. Et godt måltid giver mig glæde. NT kunne få glæde og stolthed ved at bruge lidt mere.
                        Jeg siger bare at han med store fordele kunne gå ind nu og sørge for at forretningen kører videre så normalt som muligt #førcorona

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Hvordan kan det være man profiterer af en krise ved at holde statusQ i en egen forretning?

                          I dont get it
                          Der gik lidt om at vi kunne profitere pga af Thorborgs økonomiske muligheder i forhold til de som ikke har en rigmand i afgrunden og muligvis at hente spiller der ret billigt. Men måske forstod dit indlæg ikke helt rigtigt.
                          Synes bare at situationen kræver også solidaritet også mellem klubberne så at alle kommer ud af krisen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Der gik lidt om at vi kunne profitere pga af Thorborgs økonomiske muligheder i forhold til de som ikke har en rigmand i afgrunden og muligvis at hente spiller der ret billigt. Men måske forstod dit indlæg ikke helt rigtigt.
                            Synes bare at situationen kræver også solidaritet også mellem klubberne så at alle kommer ud af krisen.
                            Solidaritet? Omkring Corona, nedlukninger osv.. Helt sikkert

                            Men når den er nedkæmpet er det da hver klub for sig selv. Igen. Og kan vi drage nytte af at andre er svækket pga økonomi er det da bare at træde på speederen..

                            Comment


                              Må Thorborg overhovedet hjælpe økonomisk i øjeblikket ifølge fairplay reglerne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Må Thorborg overhovedet hjælpe økonomisk i øjeblikket ifølge fairplay reglerne
                                Ja selvfølgelig.

                                Comment

                                Working...
                                X