Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror det er utopi desværre
    Helt enig. Hvorfor skulle han dog gøre det. Han har tjent alt for mange penge, og har ingen tilknytning til OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Helt enig. Hvorfor skulle han dog gøre det. Han har tjent alt for mange penge, og har ingen tilknytning til OB.
      Det passer faktisk ikke. Det er ikke lang tid siden at han udtalte sig om OB og sagde at han stadig havde et tilhørselsforhold til klubben. Lød bestemt som om at han sætter pris på sin tid i klubben

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Syntes jeg faktisk at han er. Tror han vil passe perfekt til spansk fodbold og få lign rolle som han har i Tottenham. Han kommer nok ikke til at spille samtlige kampe som han gør nu. Men sikke dog et eventyr at slutte sin karriere af med inden han skal spille old boys i OB
        Har OB ikke jagtet old boys holdet ud af klubben?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja. OB vil få 1,2% af en evt transfersum
          Er du sikker ? Jeg synes, jeg så et sted, at det var 4%. Kan desværre ikke huske, hvor jeg så det.
          20 mill. af en transfersum på 500 mill. ville nu heller ikke være så tosset, selvom Middelfart nok skal have en klat.
          Mvh pnl

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Har OB ikke jagtet old boys holdet ud af klubben?
            Mon ikke de snart kommer tilbage når OB igen kan tilbyde banetid? Pga Røde Stjerne baner og de 3 kunst i Ådalen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Er du sikker ? Jeg synes, jeg så et sted, at det var 4%. Kan desværre ikke huske, hvor jeg så det.
              20 mill. af en transfersum på 500 mill. ville nu heller ikke være så tosset, selvom Middelfart nok skal have en klat.
              Mvh pnl
              Er 99,99% sikker på at det er 1,2%.
              Vidst noget med 4 år af 0,3%

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Er du sikker ? Jeg synes, jeg så et sted, at det var 4%. Kan desværre ikke huske, hvor jeg så det.
                20 mill. af en transfersum på 500 mill. ville nu heller ikke være så tosset, selvom Middelfart nok skal have en klat.
                Mvh pnl
                De 4 % er ca. det Middelfart OB og Ajax får samlet. OB får 1.3 %
                Med det nævnte transferbeløb, bliver det omkring 8-8.5 millioner til OB.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  De 4 % er ca. det Middelfart OB og Ajax får samlet. OB får 1.3 %
                  Med det nævnte transferbeløb, bliver det omkring 8-8.5 millioner til OB.
                  Hvis en handel bliver til noget kunne beløbet godt blive højere. Jeg krydser 100% fingrene for en handel

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    De 4 % er ca. det Middelfart OB og Ajax får samlet. OB får 1.3 %
                    Med det nævnte transferbeløb, bliver det omkring 8-8.5 millioner til OB.
                    Tak for oplysningen. På Tipsbladet.dk er en spansk journalist med en tæt kilde hos Real Madrid citeret for, at CE præsenteres i Madrid efter Champion League finalen, og at transfersummen skulle være 821 mill.
                    Mvh pnl

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Tak for oplysningen. På Tipsbladet.dk er en spansk journalist med en tæt kilde hos Real Madrid citeret for, at CE præsenteres i Madrid efter Champion League finalen, og at transfersummen skulle være 821 mill.
                      Mvh pnl
                      Og det burde give OB ca 10,7 mill

                      Jeg tvivler dog på at disse penge får indflydelse på vores ageren i vinduet. Men der er ingen tvivl om at 2019 potentielt kan blive et af de bedst indbringende transferår i mange mange sæsoner hvis Grubbe også bliver solgt. Så nærmer vi os vel 30 mill uden at have solgt nogen fra start 11
                      MJ 15, Grubbe 4, CE 10 og Desler 1-1,5 mill

                      Men lad os nu se

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Og det burde give OB ca 10,7 mill

                        Jeg tvivler dog på at disse penge får indflydelse på vores ageren i vinduet. Men der er ingen tvivl om at 2019 potentielt kan blive et af de bedst indbringende transferår i mange mange sæsoner hvis Grubbe også bliver solgt. Så nærmer vi os vel 30 mill uden at have solgt nogen fra start 11
                        MJ 15, Grubbe 4, CE 10 og Desler 1-1,5 mill

                        Men lad os nu se
                        Hvis der ikke er rettet op på økonomien i forhold til sidste regnskabsår så forsvinder pengene nok ned i et hul, den ene million ryger til løn til skrige Kent
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          821 millioner tror jeg simpelthen ikke på. Så tror jeg mere på de 635 der.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Hvis der ikke er rettet op på økonomien i forhold til sidste regnskabsår så forsvinder pengene nok ned i et hul, den ene million ryger til løn til skrige Kent
                            Tror jeg også de gør. Men heldigvis får Kent sin sidste løn her til den første og det er kun 150.000kr ca

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              821 millioner tror jeg simpelthen ikke på. Så tror jeg mere på de 635 der.
                              Kunne også godt bruges

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Kunne også godt bruges
                                Helt sikkert
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X