Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHold nu kæft mand.... Det skal da nok hjælpe med at fremskynde investeringer i Ådalens faciliteter osv....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet er en gammel historie, der bare ikke har fundet sin afslutning endnu. Jeg tænkte præcis som dig. Men jeg har talt med nogen tæt på, og de siger, at det ingen indflydelse for på nye investeringer som eksempelvis forbedring af træningsanlæg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet er en gammel historie, der bare ikke har fundet sin afslutning endnu. Jeg tænkte præcis som dig. Men jeg har talt med nogen tæt på, og de siger, at det ingen indflydelse for på nye investeringer som eksempelvis forbedring af træningsanlæg.
Comment
-
Selvfølgelig noget skidt at få støtte der er ulovlig.
Jeg tror dog at grunden til vi fik det, er fordi byen/byrådet gerne vil have et superligahold, det tror jeg også gerne de vil i morgen.........Andre byer vælter også rundt i alverdens sindrige konstruktioner, jeg så en gang et TV-program om Vejle stadion, det var heller ikke kønt, uden jeg overhovedet kan huske detaljerne.
Kan godt være det her ikke gik, men har da hørt snak om, om ikke stadion er så nedslidt, så lejen måske godt kunne være lidt lavere eller hvordan var det ?
Jeg siger ikke det er i orden eller kønt, men mere at virkeligheden er sådan - tror jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSelvfølgelig gør det det. Men det viser også, at NT ikke har tænkt sig at bruge flere penge, når han vil have andre til at tegne sponsorater.
Pengetanken skal være større og det lyder som om at OB skal drives uden følelser. Det er ren buisness..
Svarer meget godt til den følelse man får når man kigger på hele OB/OSE udefra.. correct me if im wrong?!
Vi har tit kritiseret og grint af Brøndby og deres ageren. Men man har aldrig tvivlet på deres fodboldsjæl var det der drev dem. Godt på ondt..
Det er jeg i tvivl om her. På overfladen kan alt se fint og flot ud. Flotte ord og gestuser. Men syntes det lugter når man løfter låget lidt
Comment
-
Meget meget skidt, ISÆR når man tænker på den enorme formue som Thorborg sidder på ...
Det er godt nok skidt det der og jeg frygter, at de ikke ligger sig fladt ned og erkender at det ikke holder.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSelvfølgelig noget skidt at få støtte der er ulovlig.
Jeg tror dog at grunden til vi fik det, er fordi byen/byrådet gerne vil have et superligahold, det tror jeg også gerne de vil i morgen.........Andre byer vælter også rundt i alverdens sindrige konstruktioner, jeg så en gang et TV-program om Vejle stadion, det var heller ikke kønt, uden jeg overhovedet kan huske detaljerne.
Kan godt være det her ikke gik, men har da hørt snak om, om ikke stadion er så nedslidt, så lejen måske godt kunne være lidt lavere eller hvordan var det ?
Jeg siger ikke det er i orden eller kønt, men mere at virkeligheden er sådan - tror jeg.
Lejen er allerede sat ned...
Nej det er bestemt ikke i orden eller kønt, uanset hvordan det er foregået andre steder eller hvad der end er op og ned, så er det ikke måden det skal foregå på...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej det ligner at pengestrømmen kun skal gå den ene vej fra nu af.
Pengetanken skal være større og det lyder som om at OB skal drives uden følelser. Det er ren buisness..
Svarer meget godt til den følelse man får når man kigger på hele OB/OSE udefra.. correct me if im wrong?!
Vi har tit kritiseret og grint af Brøndby og deres ageren. Men man har aldrig tvivlet på deres fodboldsjæl var det der drev dem. Godt på ondt..
Det er jeg i tvivl om her. På overfladen kan alt se fint og flot ud. Flotte ord og gestuser. Men syntes det lugter når man løfter låget lidt
Eneste grund til at de har kunne behandle deres kunder på den måde, og præstere så dårligt gennem så lang tid er jo at vi netop ikke er kunder men fans. Havde jeg ikke følelser for OB havde jeg da for længst forladt butikken for fundet en anden der levere bedre underholdning...og måske endda en sejr eller to i ny og næ
Comment
Comment