Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægPSG har smidt et bud på næsten 850 millioner for Eriksen. Lidt af en slat. Går det igennem, så venter der OB ca. 11 millioner.
En anden ting er så, jeg ved ikke helt om jeg synes PSG er det rigtige for ham... men OBs ve og vel kommer først :-)
Tror faktisk fransk fodbold / ligaen vil passe godt til ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægHvor har du set det rygte henne ?
Tror faktisk fransk fodbold / ligaen vil passe godt til ham
Der står også, at rygtet er under middel.
"Christian Eriksen fra Tottenham til Paris Saint-Germain
Note: På rygtebasis er Christian Eriksen blevet sat i forbindelse med både Real Madrid og Barcelona denne sommer, men danskeren er fortsat at finde i Tottenham. Dog forbereder Paris Saint-Germain angiveligt et bud på 835 millioner kroner, som skal forsøge at få den engelske klub til at sælge.
Sandsynlighed: Under middel
Kilde: Express"
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...ud-paa-eriksenThis is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå har Tottenham sat en pris på Eriksen. 178 millioner pund.
19.5 millioner til OB, hvis det vanvittige skulle ske, at PSG eller Real smider det beløb.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægSgu da godt OB fik nappet ham fra Middelfart - og uden at kunne finde ud at bruge ham (som jeg husker det).
Vi fortjener vores pineRygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægSgu da godt OB fik nappet ham fra Middelfart - og uden at kunne finde ud at bruge ham (som jeg husker det).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHan var lige blevet 16 år da han røg til Ajax, som altså heller ikke brugte ham lige med det samme. Så ganske naturligt at vi heller ikke brugte ham på det tidspunkt.
Men jeg husker ikke at vi dengang vidste vi havde en guldklump. Og der er eksempler på at selv en på 16 får noget træning med førsteholdet, hvis han ikke får udfordringer nok på U-niveau og for at få ham til at føle sig værdsat og at klubben vil give ham chancen så snart det overhovedet er muligt.
På den anden side er det jo så ikke sikkert han var blevet helt så god, hvis han var blevet i OB i stedet for hos Ajax.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægMente nu heller ikke i Superligaen
Men jeg husker ikke at vi dengang vidste vi havde en guldklump. Og der er eksempler på at selv en på 16 får noget træning med førsteholdet, hvis han ikke får udfordringer nok på U-niveau og for at få ham til at føle sig værdsat og at klubben vil give ham chancen så snart det overhovedet er muligt.
På den anden side er det jo så ikke sikkert han var blevet helt så god, hvis han var blevet i OB i stedet for hos Ajax.
Men når man som klub i OBs størrelse har et kæmpetalent, der er eftertragtet i det meste af Europa, og der kun er 8 mdr. tilbage af hans kontrakt, så må man tage hvad man kan få eller lade ham skifte gratis.
At OB så ikke fik mere ud af videresalgsklausulen er jo regulært dårligt arbejde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægMente nu heller ikke i Superligaen
På den anden side er det jo så ikke sikkert han var blevet helt så god, hvis han var blevet i OB i stedet for hos Ajax.
Comment
Comment