Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hallgrimur fik vi ikke noget for. Men det gjorde vi for Kirkeskov og Emil.. Måske 1- 1,5 mill samlet
    Er vi ude i noget nær dette prisskilt, tror i?

    Zohore - 10 mio. kr.
    Ari - 2 mio. kr.
    Ari EM penge - 1 mio. kr.
    Kirkeskov - 500.000 kr.
    Emil - 750.000 kr.

    Så giver det i omegnen af lidt over 14 mio.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Med en forventning om top-6 må jeg formode, at der er budgetteret med betydeligt højere indtægt fra publikum, end hvad det blev til. Og sikkert også med tv-pengene. Klubbens lønninger kan umuligt være dækket ind af almindelige indtæger, selv om underskuddet på det område var Jesper Hansens primære rolle at formindske. Regnskabet må derfor også være afhængig af salgsindtægter.
      Det vil undre mig om de nævnte salg kan ophæve det almindelige underskud, men så klart at det pynter gevaldigt.

      Det bliver spændende. Jeg håber det bliver muligt at skelne OB a/s fra O S & E a/s.
      Kampdage står kun for 20% af det samlede indtægtsgrundlag så fordi det er faldet lidt er ikke livstruende. Men selvfølgelig er det heller ikke optimalt og det har klart en indflydelse på regnskabet. Manglende TV pengene er nok det værste..

      Vi må se. Det bliver spændende

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Er vi ude i noget nær dette prisskilt, tror i?

        Zohore - 10 mio. kr.
        Ari - 2 mio. kr.
        Ari EM penge - 1 mio. kr.
        Kirkeskov - 500.000 kr.
        Emil - 750.000 kr.

        Så giver det i omegnen af lidt over 14 mio.
        Zohore var vidst 10,5 og Ari 2,25..
        Hallgrimur var også med så vi modtog næsten 2 mill der. Er i tvivl om Kirke og Emil men mon ikke det er i det lag. Måske bare omvendt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Zohore var vidst 10,5 og Ari 2,25..
          Hallgrimur var også med så vi modtog næsten 2 mill der. Er i tvivl om Kirke og Emil men mon ikke det er i det lag. Måske bare omvendt
          Fik vi 2 mio. For Hallgrimur? Det kan ikke passe.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Fik vi 2 mio. For Hallgrimur? Det kan ikke passe.
            Em penge tror jeg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Em penge tror jeg
              Var det ikke at Jonasson tabte pladsen i Islands EM-hold og blev hjemme?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Fik vi 2 mio. For Hallgrimur? Det kan ikke passe.
                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Em penge tror jeg
                http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-02-...store-bonusser

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Var det ikke at Jonasson tabte pladsen i Islands EM-hold og blev hjemme?
                  Jo det er også muligt. Men vi fik stadig næsten 2 mill samlet

                  Comment


                    Jonasson var ikke med ved EM.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Sidste år var det 8.April mener jeg Plum skrev. Så det er "forsinket" ift..
                      Sidste år solgt vi spillere for ca 14-15 mill plus de penge vi modtog fra EM slutrunden.
                      Skræmmende hvis det ikke er nok til at gå i nul. Så styrtbløder vi jo andre steder
                      Sidste år blev det fremlagt omkring den 20. Marts .. mener jeg
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Med en forventning om top-6 må jeg formode, at der er budgetteret med betydeligt højere indtægt fra publikum, end hvad det blev til. Og sikkert også med tv-pengene. Klubbens lønninger kan umuligt være dækket ind af almindelige indtæger, selv om underskuddet på det område var Jesper Hansens primære rolle at formindske. Regnskabet må derfor også være afhængig af salgsindtægter.
                        Det vil undre mig om de nævnte salg kan ophæve det almindelige underskud, men så klart at det pynter gevaldigt.

                        Det bliver spændende. Jeg håber det bliver muligt at skelne OB a/s fra O S & E a/s.
                        Det plejer det ikke at være om end at ledelsesberetningen plejer at være detaljeret og mange af de fodboldrelaterede info er tilgængelige ... kan se at det blev frigivet 8/4 sidste år men de kan trække det til ultimo maj jfr regnskabsloven.
                        2015 regnskabet blev underskrevet 12/2-16 og godkendt på generalforsamlingen d. 18/3 (?) så det var ikke fordi det kom på gaden så hurtigt som muligt ... kan ikke huske om det blev lagt ud "strategisk"....
                        Last edited by Plum; 10-04-2017, 18:15.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          -12 millioner 😕
                          http://www.fyens.dk/erhverv/OSE-i-ro...rtikel/3140209

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Regnskaber er ikke altid så umiddelbare.. Jeg kunne godt tænke mig at høre Plums vurdering, når det fulds regnskab er til at få fat i.

                            Comment


                              Det er dybt skuffende vi kommer ud med 12 millioner i underskud. Der er skåret ned mange steder, og solgt en del spillere. Om jeg fatter hvordan det kan gå så galt. Tror ikke OB bærer hele skylden denne gang.

                              Comment


                                http://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-tabt...aa-spillersalg

                                Lidt mere info.

                                Comment

                                Working...
                                X