Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå i tror begge 2 at transferudgifterne i 2016 nærmer sig 13-15 mill? Så bliver i tvært imod positivt overrasket..
Jeg skrev ikke at regnskabet ville blive meget positivt. Jeg skrev transferkontoen. Pænt stor forskelTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNok ikke helt nej, men jo jeg tror egentlig det nærmer sig... Der blev trods alt hentet 9 spillere alene i 2016, og tager vi bare Izu alene så er de første millioner allerede væk... Så meget positiv tror jeg ikke det er...
Comment
-
Er ret overbevist om et samlet underskud på 6-8 mil..... pga manglende tv- og stadionindtægter. (har ikke overblik over transfer-balancen)
Der er måske kommet balance i indtægter/udgifter - men kun hvis OB ligger i top 6 - er mit bud. Der var jo nok budgeret med top 6 og sandsynligvis ikke med et stort overskud til følge. Så det koster at miste så meget på indtægtssiden - er min vurdering.
Comment
-
Ole Nielsen fyret af blålyset Gravgaard i Randers.
Ham bør vi hente! Han har bevist, både i Sønderjyske, Viborg og Randers, at han kan sammensætte en god, slagkraftig trup for få penge. Han er mindst en klasse over Jesper og er nu fri på markedet. Hvis vi ikke slår til her, vil vi sparke os selv om et par år.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...uerfaren-leder"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægOle Nielsen fyret af blålyset Gravgaard i Randers.
Ham bør vi hente! Han har bevist, både i Sønderjyske, Viborg og Randers, at han kan sammensætte en god, slagkraftig trup for få penge. Han er mindst en klasse over Jesper og er nu fri på markedet. Hvis vi ikke slår til her, vil vi sparke os selv om et par år.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...uerfaren-leder
Uanset ONs egenskaber så er der ingen tvivl om at Gravgaard er en træls type :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægNår jeg læser kommentarerne på bold.dk, bliver jeg nok lidt i tvivl om, om han rent faktisk er så god som han har rygte for. Ingen tvivl om han udførte mindre mirakler i Sønderjyske, men det er i endnu højere grad lykkedes for efterfølgeren Hans Jørgen Haysen. Efter Sønderjyske er det mere blandede resultater i Viborg og Randers, men uden at jeg følger nok med til at kunne vurdere noget af det han har hentet.
Uanset ONs egenskaber så er der ingen tvivl om at Gravgaard er en træls type :)"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHvis OB konstant skal ligge i top 6, så kræver det en top 6 sportsdirektør. JH laver så mange fejl, så han højest kan være i udkanten af top 25 og måske endda ikke engang der.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNåhh. Burde der snart ikke dukke et regnskab op.. Bliver godt nok en spændende uge eller 2 med både fordeling af penge til baner, overlever vi hurtigt i superligaen og er regnskabet godt eller skidt..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJa, det burde vel komme nu her? Jeg er godt nok også spændt på hvordan det ser ud. Jeg tænker ikke at det ser så godt ud. Vi må se.
Sidste år solgt vi spillere for ca 14-15 mill plus de penge vi modtog fra EM slutrunden.
Skræmmende hvis det ikke er nok til at gå i nul. Så styrtbløder vi jo andre steder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSidste år var det 8.April mener jeg Plum skrev. Så det er "forsinket" ift..
Sidste år solgt vi spillere for ca 14-15 mill plus de penge vi modtog fra EM slutrunden.
Skræmmende hvis det ikke er nok til at gå i nul. Så styrtbløder vi jo andre steder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet passer vidst meget godt. Nåh ja, jeg ved ikke hvorfor jeg vil have Zohore salget til at være for regnskabsår 15'. Men det var selvfølgelig i februar 2016 han blev solgt. Det føltes bare som flere år. :-) Så ja, EM penge for Ari, og et salg af Ari (6 mdr tilbage) har jeg glemt nogen? Havde Hallgrimur ikke også et halvt år tilbage, men mon vi har vi fået penge for ham?
Comment
-
Med en forventning om top-6 må jeg formode, at der er budgetteret med betydeligt højere indtægt fra publikum, end hvad det blev til. Og sikkert også med tv-pengene. Klubbens lønninger kan umuligt være dækket ind af almindelige indtæger, selv om underskuddet på det område var Jesper Hansens primære rolle at formindske. Regnskabet må derfor også være afhængig af salgsindtægter.
Det vil undre mig om de nævnte salg kan ophæve det almindelige underskud, men så klart at det pynter gevaldigt.
Det bliver spændende. Jeg håber det bliver muligt at skelne OB a/s fra O S & E a/s.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment